velmi krátké sací potrubí k motokarbecum

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 03.12.2013 do 07.12.2013, založil/a mira76
řadit dle data
00:30:38
07.12.2013
Petr Urban
-> Olgoj Chorchoj: -> dragon_cb_cz: Je to trochu jinak, akcelerační pumpa tam není potřeba, protože je tam šoupě, které se pomalu zdvihne a systém směšování není jako u SEDR 3 Co se týče délky sání, na motorce se na kroutící moment nehraje, hraje se na výkon v vys. ot. a motor je naladěn tak aby byl kompaktní - malý a jel dobře hlavně v vyšším spektru otáček, dlouhé sání zde není na místě a v vys. ot. by motor nedosahoval takových výkonů. Ale v motorech automobilů je to jiné.
12:52:56
06.12.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: To jo, ale dýlka potrubí u motorky s dýlkou potrubí u OHV asi nejde takhle srovnávat.
12:46:15
06.12.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Proto se taky dávaj motokarby z menšího objemu motoru ne?
12:41:58
06.12.2013
stepan
-> Olgoj Chorchoj: Ale motorky obvykle točej trošku jiný otáčky než škodovácký OHV.
12:37:27
06.12.2013
Olgoj Chorchoj
Karbce u motek jsou co nejblíže hlavě a toho bych se držel. Absence akcelerační pumpy /hádám/ nahrává tomu, aby vzdálenost mezi karbcem a ventilem byla co nejmenší. A vstup do hlavy bych ještě rozšířil, aby přechod nebyl tak moc skokový. Kousek to ještě půjde
06:48:40
06.12.2013
mira76
to není problém, problém je délka když chceš zachovat krabicu-topení u fa,fel. není tam prostor...
21:59:02
05.12.2013
ochoda
-> mira76: Někdo tu měl stejnej problem, ale zaboha si nevzpomenu kdo, ale on to sání musel mít dost vykroucený nahoru kuli ůhlu karbů.
21:47:52
05.12.2013
mira76
se obávám že díky topení celý projekt motokarbeců s centrálním filtrboxem pujde k šípku.......

Otázka na Frantu z Blavy:na jakém aute s to zkušal?



Já tam budu mět když moc tak 5cm dluhé sací potrubí mezi hlavu a karbecem s konusem 32mm vstup do hlavy a 41mm výstup z karbeců.

Od hlavy proti směru prudění směsy: sací potrubí-karbec-příčná trubka o pr.100mm(rezonanční komora)která bude na jedné straně zaslepená a na druhé straně otevřená a bude na ni nasazená gum.hadice co půjde do filtrboxu a greenem filtrem-bude sát pod pravým světlem čersvý vzduch....

Mám vzpěru mezi tlumiči, fakt tam není víc místa pro delší sací potrubí...........
19:29:36
05.12.2013
Petr Urban
-> elbacil: Jsem rád že se mýlím a že tady vůbec někdo takové věci zkouší. Jaké délky, jaké karby a jak provedené sací, postupný kužel s průměru karb. na průměr hlavy nebo rovné trubky natvarované na přiruby ?
13:48:38
05.12.2013
elbacil
-> mira76: Urbi sa mýli lebo ja mám odbrzdené aj na kratkom aj na dlhom potrubí.Ale v podstate má pravdu s krátkym to ide hore a s dlhým má lepši krutak dole ale po prudkej zatáčke to kašle.Ináč jedno či druhé, treba to celé zladiť.
23:53:06
03.12.2013
Petr Urban
Ho zkus ty, stejně nic jiného nezbude, když se ti to tam nevleze :) Tady se relevatní odpovědi nedočkáš, protože těžko tady někdo na jednom motoru odbrzdil krátké a dlouhé sání. Maximálně se dočkáš odpovědi, jede mi to z motokarb. jako kráva :D

Určitě to pojede dobře, už jen velké dif. a stejná délka větví sání je úplný rozdíl než jeden chabý karb. nandaný na parodii sání co je tam origo, ale lépe by bylo mít určitě co nejdelší sání co si můžeš dovolit. Co si maličko osobně myslím, tak prostě ztratíš něco z krouťáku vespod, ale zase kdyby jsi dal dostatečně dobrou vačku, mohl by jsi získat nahoře, jde prostě o test, protože nemůžeš tušit jak se trefíš do plnících rezonancí v sacím traktu, skoro to samé platí o výfuku.
20:41:18
03.12.2013
mira76
Zdravím, pojede to.Jasné je že čím delší sací potrubí před karbecem, tím lepší průběk toč. momentu, ale díky tomu že nechávám topení ve favoritu si dlouhé sací potrubí nemohu dovolit.

Otázka na vás chlapy:





Zkoušel někdo krátké sací potrubí mezi karb.a hlavou motoru????



Mira
Extreme Tyres