Problém jednobod

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 28.11.2013 do 30.11.2013, založil/a Romik
řadit dle data
18:48:42
30.11.2013
MOLSO
-> pavucina: da sa nejak to čidlo zmerať či je OK? alebo len cez diagnostiku ?
11:07:09
30.11.2013
pavucina
Menil jsem uz asi 5x na BMM civky, kvuli tomuhle problemu.

Jinak diagnostiku a zkontrolovat cidlo teploty vody pro vstrikovani, bmm ma dlouhou cestu a strasne obohacuje a pokud si mysli, ze je to studeny, tak o to vic to obohati.
08:29:45
30.11.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Stepan FUN: nevis, proc mi to komunikuje jen, kdyz nejde motor? jak nastartuju, tak chyba spojeni :(
12:18:47
29.11.2013
StepaNoFUN
-> Romik: Zásuvka je v motorovým prostoru za nádobkou aktivního uhlí. Ten zaslepenej konektor. Je na to potřeba redukce, komunikuje to s VAGem bez problémů...

Jinak se rádo rozpadalo to kolínko k posilovači brzd na sacím potrubí, takže tam by to mohlo přisávat falešnej vzduch. Pak ještě můžeš zkusit odpojit lambdu, co to udělá...
11:19:10
29.11.2013
Vrba
-> Romik: Viděl bych to na zapalování. Po použití komplet VN systému z BMM se mi projevil podobný problém a vyřešilo se to výměnou svíček a palce. Pokud máš svíčky nové,vyměnil bych na zkoušku zbytek VN soustavy. Kablely,palec,víčko, cívku.
upraveno 1x, naposled 29.11.2013 11:20:52
11:12:21
29.11.2013
Romik
tal je jasné že na ten plyn hned nedupnu jede to jenom jakoby na čvrt plynu. palec a víčko jsou dobré. K tomu čerpadlu mělo divnej zvuk a málo tlačilo benzín, a filtr tam byl snad od výroby. kde má vůbec Favorit a zásuvku? a má obd?
21:38:20
28.11.2013
Kuladmin
Na plyn se taky slape plynule a ne buch az na podlahu naraz. Jinak to co pise kolega. Ale jestli si poznal na cerpadle a filtru ze byly total tak to potes koste v jakem stavu je zbytek auta. Nesaje to nekde falesny vzduch? posilovac brzdy nebo nekde tesneni mezi sacim a hlavou apod? Lijes do toho co a odkud? Co vyfuk v jakem je stavu?
20:43:40
28.11.2013
StepaNoFUN
Kabely, palec, víčko...

Ale to až následně... Co diagnostika? Základní nastavení je provedený? Jakej je tlak paliva? Základní nastavení rozdělovače? Tesnění pod sáním?
upraveno 2x, naposled 28.11.2013 20:46:15
20:17:02
28.11.2013
Romik
Zdravím, mám problém s motorem Favorit. při jízdě po sešlápnutí plného plynu se auto jakoby zahltí a škube. Když auto stojí tak na neutrál nebo s vyšláplou spojkou jde auto normálně za plynem. Už sem měnil palivové čerpadlo,svíčky a podložku pod stříkačkou a pal filtr. Tyhle věci byly viditelně v prdeli. už mě nic nenapadá. Nenapadá Vás co tomu může být??? Jedná se o Favorita 136 Monomotronic. Díky
Extreme Tyres