skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s motorem 1000mb
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 22.11.2013 do 22.11.2013, založil/a franta100l
skus napojit hadičku od ac pumpy do flaše z benzinom tak vyskušaš potrubie k nadrži
-> franta100l: A do odkalovačky jsi se koukal? Případně jak říká Pavel, přicpané potrubí pod autem (s tím jsem si užil své) - můžeš ho zkusit odzadu profouknout hustilkou (napoj hadici hustilky na palivovou trubku před AC pumpu a pořádně tam párkrát foukni - bacha aby nebylo zaplavené hrdlo, jinak ti to bude tlakovat - dělat na rovině).
Vyměnit kabely zkusit můžeš, ale spíš bych to viděl na přicpanou trysku nebo jinak způsobený nedostatek paliva. Co sytič, když ho dáš, zvednou se otáčky (pokud teda nemáš automat)?
Vyměnit kabely zkusit můžeš, ale spíš bych to viděl na přicpanou trysku nebo jinak způsobený nedostatek paliva. Co sytič, když ho dáš, zvednou se otáčky (pokud teda nemáš automat)?
AC pumpu mám s odkalovačem. Když jsem kouknul do karburatoru, tak jsem neviděl žádný problém - žádné nečistoty. Zkoušel jsem taky akcelerační pumpičku, vše bez problémů - palivo pěkně stříká do komory. Známý mi poradil vyměnit kabely, může to být i tím (kabely mám totiž staré kdo ví jak dlouho).
Souhlas, shoď víčko karburátoru a koukni, co uvidíš v plovákovce. Máš AC pumpu s odkalovačkou nebo bez?
To bude zacpanej karbec... asi se ti vymyl bordel z nádrže a zasralo to trysky a plovákovku. Nebo se přicpala trubka od nádrže a jde tam málo benzinu.
Zdravím kolegové, chci vás poprosit o radu. Nechal jsem udělat totální GO motoru (nové písty, klikovka, ojnice, válce atd. + GO hlavy s úpravou pro jízdu na naturál). Koupil jsem taky nový origo rozdělovač, nechal přeměřit cívku, relé atd. Motor fungoval fantasticky. Po ujetí asi 100 Km jsem auto zaparkoval. Po třech dnech jsem k autu přišel, nastartoval a chtěl odjet, ale už po prvních metrech mi motor nechtěl jít do otáček a začal se dusit - tak tak to drželo volnoběh. Startovat to šlo fakt blbě, byl jsem rád, že jsem se vrátil s autem do garáže. Jel jsem ale tím stylem, že jsem měl pořád první rychlostní stupeň a nohu na podlaze, aby to nělo alespoň nějaké otáčky a nechcíplo mi to. Vůbec to auto nemá tah a nechce to jet, dusí se to.
Přemýšlel jsem, jestli nejsou ucpané trisky. Pak mě napadl rozdělovač nebo kabely. Co myslíte?
Přemýšlel jsem, jestli nejsou ucpané trisky. Pak mě napadl rozdělovač nebo kabely. Co myslíte?