skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hlavy valcov Lr a kit car
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 14.11.2013 do 17.11.2013, založil/a Rapidka136
-> Urbi: Jo to máš pravdu když sem viděl ty ceny na jeho stránkách, jen mi to tak napadlo, sám nevím kde sehnat sání minikit jednoklapku, natož kit car
-> Petr frei: Většího vydřiducha v ČR není ! Pokud by to mělo být od něho, tak to bude stát 2x 3x tolik než za kolik to sežene on. Ti co s ním už měli co do činění, dobře ví...
Už mám nějaké info-nástřel kde koupit jaké klapky a jaké vstřiky, nemusí tam být 2 vstřiky na válec pro maximum výkonu.
Už mám nějaké info-nástřel kde koupit jaké klapky a jaké vstřiky, nemusí tam být 2 vstřiky na válec pro maximum výkonu.
LSC Brázdil by měl být schopen to sehnat, jelikož dělal pro škodovku
-> TTomas: Vidím to právě...už jsem to kdysi viděl na rally ve V třídě, nevěnoval jsem tomu pozornost moc, ale asi se na to teď zaměřím, sehnat info + celý tento sací set. Případně kdyby někdo věděl, info sem, děkuji.
-> Evž@: čtyřklapku se vstřikama koupíš s rozměrama jako má DCOE. Ten litr má vstřikování mechanický...
Tohle sání se dnes dá koupit u Dlouhýho z Ledče ve kvalitě ne tak dobrý jako dělala fabrika, ale použitelný je. Jen bacha je to sání na 45mm klapku...
Tohle sání se dnes dá koupit u Dlouhýho z Ledče ve kvalitě ne tak dobrý jako dělala fabrika, ale použitelný je. Jen bacha je to sání na 45mm klapku...
Není tohle též kit car sání s možností 8 bodu?Tady měl funkční jen 4 body nejspíš ale jde vidět že tam byly nálitky na další 4 přesně jako na foto níže.
-> Urbi: Udajne to ma byt nejlepsi sani co pro nase motory bylo udelano. Dostatecne dlouhe a zaroven primo do kanalu. Ty dalsi 4 vstriky by mely byt jako obohacovace.
Mě se strašně líbí sací trakt, ví o něm někdo více info ? Oba vstřiky pro jeden válec jeli stejnou intenzitou vstřiku - jak bylo rozděleno poměrově ? a nebo se jeden přidával do funkce při dosažení určitých ot. jako např. u některých honda motorek. Zde se taky jezdila jednotka euro1 ? Je možné tento kit někde zakoupit...
-> vhml: Právě sem to chtěl říct, že mě teda víc fascinuje ta malá na klice :)
-> stepan 14.11.13 22:08:51: na ty vetsi remenici na pumpe je nejvic fascinující ta mensi na klice. Dohromady oproti originálu převod uplně někde jinde.,
viz: skoda-virt.cz/cz/.../1745 17-vodni-pumpa-vs-vysoke-o tacky
viz: skoda-virt.cz/cz/.../1745 17-vodni-pumpa-vs-vysoke-o tacky
-> m8rinek: Jen sem myslel, jestli vhml nemyslí něco složitějšího. Nevim co je fascinujícího na větší řemenici.
-> stepan: Jop... řemenový převod, přece....
-> vhml: Jaký zpřevodování? Jako že má větší řemenici?
Na kitu me nikdy neprestane fascinovat zprevodovani vodni pumpy :-)
obsah 1.3 72x75,5 , 1.4 78x75,5 , 1.5 78x78, minikit jednoklapkové 4bodové sání velikostně odlišné od sériového, klasický kit 4 klapkové 8bodové sání
velkost sání?
Minikit je jednoklapka se speciálním velkým sáním a programovatelnou jednotkou Euro 1 a kit je čtyřklapka a v roce 1999 dohomologovali velkou kliku 78 i za použití fabiácké.
-> vhml: U 1400 nevim, ale minikit se rikavalo 1,3 a velkej kit byly 1,5. Pokud byl i 1,4 minikit, tak bych to tak pochopil.
-> TTomas 14.11.13 15:39:30: jakože to byl 1400ccm motor 78x72 ?
-> Rapidka136: 781kit mel jen 34/30.
-> vhml: Pokud vim, tak mini kit je 72 klika a velkej kit je uz 78.
-> Petr frei 14.11.13 15:25:40: peťo v čem je vlastně jinej MINIkit?
Jakej je rozdíl mezi ,,velkým kitem" 1300 a minikitem 1400?
Jakej je rozdíl mezi ,,velkým kitem" 1300 a minikitem 1400?
Továrně ne, ale soukromě ano kit car 1,4 , nemusí to být ani minikit karburátor má taky 1,4
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.11.13 14:27:31: byl i nebyl. Továrně ne, ale minikity v A5 jezdily 1400ccm
Skoda OHV 1300 a 1500ccm.
-> vhml 14.11.13 14:21:01: nebo 1600. BTW 1400 ani nikdy nebyl...
Kitcar 1300 , 1400 nebo 1500?
Dobry den,potreboval som informácie o presných mierkach, velkostiach hlavy valcov, ventilov u modelov 130LR a F.Kit-car.
Dakujem!
Dakujem!