skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Unik vody
-> jarda19: malo by to byť skôr opačne, s čistou vodou by to malo lepšie chladiť ako s koncetrátom. Každopádne čistú vodu nepoužívať, korodujú vnútornosti motora a tvorí sa vodnýkameň.
aha no...no jde o to, že když jsem tam měl hodně vody a strašně málo fridexu, tak víc spínal ventilátor a i za normálních okolností byla teplota nad středovou čárkou daleko víc než tedko, když jsem tam nalil hodně fridexu, tak je teplota na středové čárce...
-> jarda19: Víc fridexu zvyšuje bod varu, takže to neuvaříš tak brzo jako s obyčejnou vodou. Ale správně fungující chladící okruh si musí vystačit i s obyčejnou vodou.
Je možný, že pokud budu mít v chladiči hodně slabý fridex, téměř vodu, tak se může auto hůř chladit než když bude větší poměr fridexu?? Díky, konkrétně u Feldy 1,6
tak diky :-)
-> koky.138: Tak sundat hlavu, nechat ji srovnat, zkontrolovat přesahy vložek a dat novy tesneni. Taky jsem byl nucen to udelat :)
Ano je tam emulzia.
-> koky.138: utopená vložka válce? to mě taky tlakovalo
Třeba špatné těsnění pod hlavou? Je na víčku od oleje emulze?
Na fačku
Ahojte nevie mi niekto poradit prečo mi tlači vodu von cez nadržku? Dik