Problém so štartovaním Felicia 1.3 Mpi...

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 21.10.2013 do 21.10.2013, založil/a Mi-sho_preca
řadit dle data
15:25:13
21.10.2013
Mi-sho_preca
Problem je vyriešený, vadný spínač štartéra, teraz funguje všetko typtop 76
15:25:08
21.10.2013
Kuladmin
ukostreni u feldy je od baterky k boku podbehu kde je uchyceny tlumic a dal pokracuje na ,,zadni cast,, bloku motoru.
upraveno 1x, naposled 21.10.2013 15:25:20
12:30:15
21.10.2013
srdcar 120L
Bohužel sám nevím přesně,kde je u Feldy kabel ukostření motoru ke kastli. Multimetrem překontroluj odpor mezi -pólem baterky a motorem, tak zjistíš, jestli je ukostření motoru v pořádku. Zkus, jestli není kabel ke spínači startéru zlomený nebo volný těsně u koncovky. Podle všeho to tedy vypadá, že máš někde přechodový odpor, proto musíš několikrát zkusit startovat a pak se to chytne, prostě máš někde volnější nebo zaoxidovaný kabel.
12:08:39
21.10.2013
Mi-sho_preca
akurát som rozobral starter, je pomerne nový, na 120tke som ho mal asi 3 mesiace , z vnútra na oko je ako nový, uhlíky ako nové, bez bordelu vo vnútri, prachu a podobne, a začalo to asi pred 3 dňami, avšak pred letom to robilo tiež, no problem odyšiel ako prišiel zničoho nič... k tomu kotveniu, ako ho mám skontrolovať? multimetrom prepípať zástrčku v štartéry s motorom alebo ako ?
12:00:31
21.10.2013
srdcar 120L
-> Mi-sho_preca: Podívej se, jestli nemáš zoxidovaný nebo volný kabel k cívce startéru. Překontroluj ukostření motoru a hlavní kabel ke stratéru. Pak teprve to je asi ve startéru, buď zůstaly viset uhlíky, nebo jsou už příliš krátké a nedosedají a nebo je vypálený kontakt v cívce. Kolik má startér naběháno? Od kdy to začalo dělat?



Jiná možnost je, že máš závadu ve spínací skřínce.
upraveno 1x, naposled 21.10.2013 12:01:20
11:30:47
21.10.2013
Majki
-> Mi-sho_preca: Vyměnit startér nebo jeho pomocnou civku.
11:20:54
21.10.2013
Mi-sho_preca
Klúč strčím do zapalovania do 1. polohy, všetko sa normálne rozsvieti, 2polohy(štart) a iba mi v štartéry cukne a nič sa nestane,baterka nabitá, alternátor OK. Zaujímavé je že ak mám trpezlivosť tak po nejakom 10-11 otočení klúča to naskočí, avšak ak človek potrebuje istotu naštartovať, robí to iba stres, čo robiť v takejto situácií ?
Extreme Tyres