skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Voda v oleji
-> kamikaze: A jeste je to obrazek favorita!!!
-> suri: asi jo
FeliciaKlub: 1.6ku vypustíš jedině demontáží čerpadla, nebo téměř vypustíš demontáží trubky k čerpadlu. Vypouštěj to normálně odpojením hadice od chladiče. Tím sice vypustíš cca polovinu, ale nic lepšího nevymyslíš.

FeliciaKlub: 1.6ku vypustíš jedině demontáží čerpadla, nebo téměř vypustíš demontáží trubky k čerpadlu. Vypouštěj to normálně odpojením hadice od chladiče. Tím sice vypustíš cca polovinu, ale nic lepšího nevymyslíš.

-> kamikaze 27.10.13 14:42:51: tam je to fake :-D
-> OJOUCH: Aha, no já čerpal z dílenský příručky na 1.6

-> kamikaze: 1,6 vypustak nema!!! Uz jsem to taky resil viz odkaz
skoda-virt.cz/cz/.../1546 38-vyposteci-sroub-chladic i-kapaliny-felicia-1-6
skoda-virt.cz/cz/.../1546 38-vyposteci-sroub-chladic i-kapaliny-felicia-1-6
-> kamikaze: No vida, jak jednoduchý.

-> jarda19: Tak o 1.6 toho moc nevím, ale jestli je pumpa dost nízko, tak klidně. Nebo spodní vývod chladiče. To je jedno.
Omlouvám se, Felicie 1.6....takže to platí jak řikáš?
-> jarda19: A to je u bagru nebo u čeho?
Nejlíp asi vytáhnout hadici u vodní pumpy a nechat vytéct. Nalejt požadovaný množství nemrzky a zbytek doplnit destilkou.
Nejlíp asi vytáhnout hadici u vodní pumpy a nechat vytéct. Nalejt požadovaný množství nemrzky a zbytek doplnit destilkou.
zdar píšu uplně mimo téma, ale jen mě zajímá jak byste to řešili vy. Do expanzky jsem při výměnách termostatů a ostatních věcí zásadně doléval pouze vodu. Nyní zima přichází a já mam plnou vody a potřeboval bych to nějak odpustit a naředit nemrznoucí směsí. Poradíte mi prosím vás kde je nejlepší a nejjednodušší odpouštět?? díky
-> Skoda110l: Aha. No tak se ti to tlačí pod tou vypadlou vložkou. Každopádně je to na kompletní rozborku motoru.
-> Eidy: urcite nie, motor bol v dielni, bol vypusteny olej a zhodena vana, pretoze som menil aj ojnicne panvy, takze voda by hned vytekla von, a navyse som daval novy olej aj s filtrom
-> Skoda110l: A tos měl komplet vypuštěnou vodu? I když odpojíš všechny hadice tak v bloku stejně něco zůstane. Vždycky.
-> srdcar 120L: vtedy sa tam voda dostat nemohla, pretoze motor bol vymontovany z auta (dotahoval som zotrvacnik)
-> Skoda110l: Podle všeho ti tam vytekl zbytek vody v bloku, když jsi vyndal vložku. Množství tomu asi tak odpovídá. Zatím bych to nerozebíral, pokud jsi to dal tak, jak to tam bylo původně. Navrhuji ti, abys olej vypustil, zkusil odloučit vodu z něho a pak ho nalít zpět. Pak by to chtělo ještě vyndat olejový filtr a vyměnit, bude v něm voda taky. Pak dolít správné množství oleje podle měrky. Pak bych tomu dal menší tůru v kuse, asi 50 km, možná i více, aby se zbytky vody odpařily a spálily v motoru přes odvětrání. Pak, pokud je vše jinak v pořádku, by se emulze neměla objevit.
-> Kuladmin: utopena nebola, motor bezal perfektne, rozobraty bol iba kvoli tomu klepaniu
Dle meho nej v tudle chvili bude to cele rozdelat a vytahat je vsechny a udelat resp zmerit presahy vlozek. To jsi asi neudelal ai u te jedne cos mel venku uz mohla byt utopena a tys ji tam jen vratil.
-> Skoda110l: Mohla se tam dostat klidně kolem vložky. A je to hodně pravděpodobný když sis s ní pohnul.
Zdravim, mam na vas otazku. Mal som rozobraty motor, pretoze v nom nieco klepalo. Po vymontovani z auta som zistil ze to bol zotrvacnik. Hlava bola odmontovana, a pri dotahovani zotrvacnika som pohol motorom, a tym padom sa pohli aj vlozky, konkretne stvrta vlozka. Tak som ju vytiahol, vycistil pretoze tam bol sajrajt, a dal nazad. Tesnenie bolo v poriadku, a neotocil som ju (dal som ju tam tym istym smerom). Po prvej jazde som pod vickom ventilov nasiel emulziu, tak som pozrel na olej a nasiel som v nom asi pol litra vody. Takze sa pytam, mohla sa tam ta voda dostat popri vlozke? Alebo je vadne tesnenie pod hlavou?