skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chladící kapalina + olej Felda 1.6
12:54:29
09.10.2013
09.10.2013

Borderer
Hlavně odsud to teče. Kapky bývají i na šroubu v popředí.
12:47:19
09.10.2013
09.10.2013

Borderer
Dost to teče z motoru, z levého předního rohu vany na tu železnou trubičku, co patří ke klimatizaci a vede na řemen.
12:43:46
09.10.2013
09.10.2013

Borderer
Nad tim domečkem už práve je suchej přechod bez viditelnejch cestiček od tekoucí vody. Nebo si to aspoň myslim, protože ta skrvna nad tim je mastná.
12:21:35
09.10.2013
09.10.2013

oppik
-> Borderer: tak mohl bych.to není problém
12:20:36
09.10.2013
09.10.2013

Borderer
-> oppik: Mohl by ses prosím o tom rozepsat? Mé znalosti jsou ohledně feldy 0. Mám ji teprve chvilku. :-(
12:10:56
09.10.2013
09.10.2013

oppik
-> Borderer: podobný problém sem měl taky.chčilo mi to.tak jsem to musel celý vyměnit ten chladící oběh
12:08:36
09.10.2013
09.10.2013

Edisek
-> Borderer 09.10.13 11:58:52: to je odvetrani klikove skrine myslim, jde z toho hadice nahoru do sani... rado to tece
nad tim plastovym domeckem je myslim vstup vody do motoru
nad tim plastovym domeckem je myslim vstup vody do motoru
11:58:52
09.10.2013
09.10.2013

Borderer
Tak sem měl konečně možnost vlízt pod auto a objevil jsem tam tohle. Teče to nejspíš kolem toho plastovýho domečku. Vstup vody do motoru?
13:51:37
05.10.2013
05.10.2013

suri
-> Borderer 05.10.13 13:49:58: ventil odvetravania palivovej nádrze
13:49:58
05.10.2013
05.10.2013

Borderer
Tak klapání po pár ujetých km víceméně zmizelo. Ale zjistil sem taky, že neklapal jen motor, ale k čemu slouží nějakej čurament, kterej je na hadičce, která vede z nádobky aktivního uhlí k motoru? Vypadá to jako ventil, do kterýho vedou dva dráhy a dost bláznivě v tom cvaká....
13:05:15
05.10.2013
05.10.2013

suri
-> Borderer 05.10.13 12:52:47: topení je v obehu stále , tam chyba nebude , treba to fyzicky skontrolovať skade to tieklo , resp. natlakovať a tak skontrolovať
12:52:47
05.10.2013
05.10.2013

Borderer
Ukáplo celkem svižně asi 10 kapek a potom to přestalo. Myslel sem, že je v háji topení, ale po zavření a opětovném otevření se již únik kapaliny nekonal.
Nemůže to mít něco společného s tím, že otevřel termostat a na pumpě už nebyl takovej tlak?
Nemůže to mít něco společného s tím, že otevřel termostat a na pumpě už nebyl takovej tlak?
12:41:45
05.10.2013
05.10.2013

suri
bez fyzickej kontroly únik nezistíš ale najčastejšie to býva pumpa
12:40:36
05.10.2013
05.10.2013

Borderer
1. Dnes jsem vyměnil olej a při protočení motoru za účelem zjištění, jestli jsem dobře utáhl filtr a výpušťák jsem zjistil, že někudy chčije chladící kapalina. Nenapadá někoho, odkud to může bejt, když to stejká po vaně k výpušťáku? Vypadalo to, že to dělá snad jen za studena, nebo se to po ohřevu motoru stíhá odpařit. Zkoušel sem hledat všude možně, ale únik se mě identifikovat nepodařilo. :-( Není nějaké spefické místo, kde to u Felicií teče?
2. Po výměně oleje začal motor klapat. Nalil sem tam Mogul extreme 10W40. Je možné, že rozdíl hustoty mezi starym a novym olejem byl tak velký, že tohle už jetý hydroštěly nezkousnou?
Motor má nalítáno 170 tisíc, jezdí slušně a za 6,2 litru na sto. Takže ten by měl bůt v pořádku.
2. Po výměně oleje začal motor klapat. Nalil sem tam Mogul extreme 10W40. Je možné, že rozdíl hustoty mezi starym a novym olejem byl tak velký, že tohle už jetý hydroštěly nezkousnou?
Motor má nalítáno 170 tisíc, jezdí slušně a za 6,2 litru na sto. Takže ten by měl bůt v pořádku.