skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čerpadlo Felicia 1.9d
20:40:07
22.01.2025
22.01.2025
vaclav785
-> StepaNoFUN: no auto normálně jezdilo a fungovalo, tzn. klíče a řj. původní, čerpadlo z jiného auta.
20:32:15
22.01.2025
22.01.2025
StepaNoFUN
-> vaclav785: Ano. Staci to prizpusobit. Pokud mas klic sparovanej s krabickou, pak je to opravdu takhle jednoduchy.
20:00:18
22.01.2025
22.01.2025
vaclav785
Ahoj, použiji toto téma. O víkendu jdu měnit naftové čerpadlo. Mechanicky je mi snad všechno jasné, ale nejsem si jist imo. Dočetl jsem se, že pro přizpůsobení čerpadla by mělo stačit dát adresu 41 (motor) a pak adresu 25 přizpůsobit čerpadlo, ale přijde mi to podezřele jednoduché. Druhá varianta je imo off. Stačí proklemovat ty dva dráty na té jednotce, nebo se musí natáhnout 12V ke Stop ventilu? Měnil jste to někdo? Jsou u toho ještě nějaké problémy? Díky za rady
18:50:40
21.04.2017
21.04.2017
tasatunga
Žádný odborník na brněnsku na 1.9D AEF?:)
10:41:06
05.04.2017
05.04.2017
tasatunga
Nikdo nic?
08:23:28
27.03.2017
27.03.2017
tasatunga
Tak problém bohužel setrvává, nějaké doporučení na osobu v Brně a blízkém okolí ohledně kontroly či seřízení Lucase a vstřiků? Díky
20:26:51
14.02.2017
14.02.2017
tasatunga
-> palinator 14.02.17 20:20:05: No na předvstřik je háklivá hodně, ale když už bych v tom nechal někoho se "pohrabat", tak zda by šlo mrknout na celkový stav čerpadla a vstřiků...
20:20:05
14.02.2017
14.02.2017
palinator
-> tasatunga:
Nejsem si jistej, ale není 1,9 D náchylná na správné nastavení předvstřiku, že to pak dělá takovýhle brikule?
Nejsem si jistej, ale není 1,9 D náchylná na správné nastavení předvstřiku, že to pak dělá takovýhle brikule?
19:52:43
14.02.2017
14.02.2017
tasatunga
Popíšu následující problém - při jízdě kolem 2000-2500 ot/min dle otáčkoměru a přechodu ze "zavřeného" plynu do tahu a následná vytrvalejší jízda při 2500ot/min má motor tendence k nepravidelnému a kolísavému chodu, resp. tahu. Existuje v Brně a okolí někdo, kdo by dokázal posoudit stav, nastavení Lucase a stav vstřiků? Tudíž říct,zda vyměnit čerpadlo, vstřiky nebo obojí. Motor najeto cca 250 tisíc, posledních 50 tisíc co vlastním pravidelně VIF léto, zima...Díky za tipy
13:31:46
03.10.2013
03.10.2013
Jarda/felda
-> tasatunga 02.10.13 18:06:06: originál jenom Lucas, bosch pasuje z jakýhokoliv koncernovýho dieslu
10:12:40
03.10.2013
03.10.2013
Eidy
-> tasatunga: Kolega se tě jen snaží usměrnit stejně jako kohokoliv jinýho, tak tady nevyskakuj a nezakládej zbytečný témata.
10:07:27
03.10.2013
03.10.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> tasatunga:
10:06:10
03.10.2013
03.10.2013
tasatunga
Takovýhle blbečci se najdou koukám všude. K tématu hovno vědí, ale vypisovat kraviny jim jde na jedničku.
10:02:55
03.10.2013
03.10.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> tasatunga: Reakce na tvoji další zprávu. Ne nejsem burane.
OOOO ty seš vážně vtipnej…Nejsi náhodou z Prahy??Asi jo, viď:)))
OOOO ty seš vážně vtipnej…Nejsi náhodou z Prahy??Asi jo, viď:)))
09:14:09
03.10.2013
03.10.2013
iDawe
21:01:31
02.10.2013
02.10.2013
tasatunga
Takže když to má někdo v autě,tak už to měnil??Narazil jsem na inzerát čerpadlo bosch felicie 1.9d..
20:59:22
02.10.2013
02.10.2013
suri
-> peter13789 02.10.13 20:59:02: tiež nie
20:59:02
02.10.2013
02.10.2013
peter13789
-> tasatunga: ja som sa s Bosch origo ešte nestretol ....
20:58:39
02.10.2013
02.10.2013
tasatunga
A neměly to některé roky výroby??Tak je známe jak je na tom s kvalitou Lucas x Bosch ne??
20:56:28
02.10.2013
02.10.2013
havlik
Asi podle toho jak stačil asi kdo vyrábět. Ve 406 taky jednou bylo to a jednou to například
20:54:45
02.10.2013
02.10.2013
tasatunga
Proč některé měly čerpadlo Lucas a některé Bosch??
18:06:06
02.10.2013
02.10.2013
tasatunga
Proč většina dieselových feld má z výroby Lucas a některé Bosch?? Měly to jen některé ročníky nebo v čem je zakopaný pes??Dík