skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ar145 Jak povolit vačku ?
stav senekde u nakladaku kde maji velkou vzduchovou bakacku ... tim povolis cokoliv, ale musi to bejt to velike hovado :)
-> Dr1v3R: Tak se zkus zastavit nekde kde umi nakladaky to je jina liga. To bude mozna problem to i nejak rozumne udrzet 

určitě ne, na druhém motoru to šlo v pohodě, navíc ten závit je "za matkou vidět"
Možná blbá připomínka ale není tam třeba opačný závit? Místo klasického pravého závitu levý, takže povolování a utahování naopak?
Kuladmin, dobrá otázka, to budou mít asi jen na osobáky..
-> Dr1v3R: A ten vzduch si zkousel jen obyc co je na osobaky nebo na nakladaky? Je fakt ze to neni vsemocny ....
Co se týče k tomu povolování na konkrétním motoru, v servise mám blok (nespěchá to .) ), vzduchem to vůbec nešlo, rozklepat taky ne a autogenem nechce kvůli tomu aby nezničil kliku, ještě jsem mu řekl ať klidně rozřeže blok aby měl přístup. Blok nepotřebuju.
Vykašlu se na to, hlavu co mám vršek hlavy po GO tak má naběháno 100tkm, vačka bude v lepším stavu nez na tomhle po 300tkm.
Vykašlu se na to, hlavu co mám vršek hlavy po GO tak má naběháno 100tkm, vačka bude v lepším stavu nez na tomhle po 300tkm.
No v domácích možnostech kde nemám svěrák jsem prošrouboval 2 šrouby a zabral, šrouby se ohly, tak jsem je vyndal, dal sem tam šroubovák, zabral a šroubovák se ohnul :-).
Přinejhorším se na tu vačku prostě vykašlu. 8V na to moc netrpí.
Přinejhorším se na tu vačku prostě vykašlu. 8V na to moc netrpí.
Pneumatickym razovym kladivem ?? klasicky v pneuservisech
Musíš nějak dobře zaklínit vačku. Rozvodový kolo je děravý, ne? Vzít jakl a prošroubovat 2 šrouby krz kolo a chytit to pak do svěráku. Vzít hořák a nahřát šroub (nesmí to svítit samozřejmě) a pak velkou ráčnou povolit. Já takhle tancoval na řemenici na klice a tvalo mi to 3 hodiny. Zkoušel jsem kladivo, rozvrtávat matku a nakonec pomohl plamen.
