skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zaseklý plyn a maximální otáčky na volnoběh
-> alfons: Pokud jsi to tomu motoru neprovedl asi tak 5 vteřin po studeným startu, tak mu to neublíží. ;-) Maximálně jsi pořádně vymetl pavučiny ze sání a vejfuku. :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 19.09.13 19:39:45: ha to znám
předjíždím na 4ku a ze tam dám 5 , prásk za 3 


Díky hoši, trochu jste mě uklidnili
. Olej by měl bejt OK.

-> alfons: Takovýhle krátky vytočení, i když zcela do plnejch, mu neuškodilo. Pokud je tom trochu slušnej olej, tak se nic nestalo.

-> alfons: Me se zase stalo ze jsem jel ostre. Radim ze dva ostre na 3, chci dat ostre 4, ale dal jsem este ostreji 2
Bez nasledku :-)



Jede normálně jako předtím, ale štve mě ten pocit jestli se něco nezesralo

Zkurvit se neco mohlo, ale jesi jede, tak na to zapomen a jezdi :-)
Zdravim, dneska se mi stala jedna blbá věc. U rapida 135 se mi při podřazování s meziplynem zaseknul plyn a na neutrál vylítly otáčky asi na 2-3vteřiny na maximum, otáčkoměr ukazoval 8tisíc, potom se plyn zase uvolnil. Stalo se mi to dvakrát. Plyn jsem už opravil, ale zajímá mě, jestli tak vysoké otáčky nemohli poškodit motor, nebo třeba snížit jeho životnost. Je to v pohodě nebo se mohlo něco zkurvit? 
Díky za odpovědi

