-> Mára-rs: Když tam chceš dát tu matku, tak si namoč prst do vazeliny a to toho plpni tu matku a ona ti na prstu bude držet.
a nebo použij ráčnu s kloubem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.díl výfuku
-> Mára-rs: tak vyfuk. To je uplne jedno. A dostanes se tam:)
-> Milan 136: ne sání výfuk !! tam se rukou nedostanu
-> Milan 136 13.09.13 19:48:46: skôr DPF na 2,0 BMM PD :-)
-> Mára-rs: vždycky jsem to nasadil. chce to jen přemýšlet
přál bych ti dělat zpětný vedení na railu když máš problém se sáním na fáčku
přál bych ti dělat zpětný vedení na railu když máš problém se sáním na fáčku

rukou to nenasadím no asi to zitra sundam a uvidim
-> Nwkt: protože to je u železa, dopičéééé

-> Milan 136: Ani očko nenasadíš!!! 

já teda nevím, ale tohle není žádnej problém neřešitelnej. když tam jde nástavec trochu šikmo, tak tam ty matky chytím rukou a pak už to nevadí
-> Mára-rs: Tak je tam tref rukou ne? Musíš projevit trochu snahy. A k sacímu se dá dostat uplně v pohodě.
-> Milan 136: no jo matky byli skřiva vyšrubovat šly ale nasadi na šteft už skřiva nejdou
no ale když sundám sací tak dotáhnu výfukový ale pak zas nedotáhnu to sací
a jak jsi to vyndaval?
-> Mára-rs: Tak stranovym (očkovym) klíčem, nebo sundat sání, utáhnout vejfuk, nandat sání.
-> Mára-rs: sundat sací potrubí (tzn. vypustit vodu, odšroubovat sání, a nejlépe vyměnit i těsnění sacího a výfukového potrubí)
jo sory na fávu ,prostě vstřikovací potrubí mi brání dat nastavec od goly do roviny a nevim si stim rady


-> Mára-rs: Na ponorce nebo na vrtulníku?
čau lidi vyměnoval jsem litinoví kus výfuku co je u hlavy a ted nemůžu přišrubovat prostřední 2 matky máte někdo nějakej fígl ???