skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prehriva se felda
no řešim to, že je tam dost dlouho těsně pod 110 až nakonec 110 a ventilátor nesepne...bojim se, aby to nebylo to těsnění pod hlavou, ale...vodu to nežere, tlakuje to jenom když je tam těch 110, jinak když otevřu expanzku při normální teplotě tak nic....při studenym startu to nekouří, na 3 válce to nejede, neklepe se to atd, výkon to neztrácí....takže proto si myslim že je to čidlo v chladiči...jde tam čidlo přímo ze 120 nebo tam jsou jiny konektory?
Mne tak stúpne teplota v meste zapne ventilátor a hneď je pod stredovou ryskou
inač netlakuje do nádobky ani vodu ani olej nežere , tlaky sú stale super , termostat nový uvidíme po výmene vodnej pumpi , ináč to vyzerá na klasický problém 1,6 slabé chladenie motora tak isto ako aj tie zvody nie sú na to stavané 


-> jarda19: a to je jako špatně,že dlouho trvá,než začne vařit? Nějak nechápu,co teď řešíš.
-> jarda19: Je to prakticky stejný jako u 120ky a pokud budeš rychlej, tak ti ani moc kapaliny nevyteče... a pokud chceš aby to spínalo brzo, můžeš tam dát přímo 120kový čidlo, spíná dřív.
Zdar, tak problem jsem castecne vyresil tim, ze jsem vymenil cinskej termostat za nemeckej. Jenze...tedko je teplota ok za jizdy mimo mesto...zajedu do mesta a hrozne dlouho se teplota zveda az ke 110. Fakt strasne pomalu a az pak, podle me pozde, se sepne ventilator a trosku to ochladi. Prijde mi ze by mel bezet i dyl. Na mistech, kde drive bezel dnes stoji. Predpokladam a doufam ze se mnou souhlasite, ze se jedna o cidlo v chladici, ktery ventilator spina. Nebo to vidite na neco jinyho? Pokud cidlo potreboval bych poradit jak na vymenu. Lze ho menit kdyz je plnej chladic? Kde se nachazi a je stejna vymena jako na s120? Diky
-> dragon_cb_cz: v poho, tak trochu jsem si to myslel
-> Tommyk: Jj, já si vás prohodil, sry 

-> dragon_cb_cz: já to neřešim
píšu že je to normální a mě se to i za jízdy drží na 90.

-> jarda19: Neřeš... tohle je úplně v pohodě.
Obcas to vyleze takhle a pak to zase spadne trosicku niz....
Takze myslite ze je nekde problem??
-> Tommyk: Tak to neřeš vůbec... mě u 1.3ky ta teplota lezal těsně pod červený než sepnul větrák, dělalo to tak celou dobu co jsem to auto měl a nikdy žádný problém...
-> jarda19 19.09.13 20:18:09: pri tomhle mi spina vetrak. vic nahoru mi to nikdy nešlo. teda kecam, šlo, ale to mi začal chcát chladič na dálnici
-> jarda19: nacti si teplotu z diagnostiky
me budik ukazuje 80 a diag 90

me budik ukazuje 80 a diag 90
Jen se snazim co nejvic upresnit problem. Zatim diky vsem co jste prispeli.
Rozvody mam hotove...s motorem jsem najel uz pres 20tis a nikdy s nim problem nebyl. No kdyz je motor ohraty tak musim expancku otevirat dyl. Proste je v ni tlak bych rekl. A dneska jsem ji nechal otevrenou kdyz bezel motor a zacala z ni strikat voda. Jinak teplota se drzi mimo mesto mezi prostredni a prvni vrchni carkou a ve meste jde nekdy (nekdy ne) ke 110 a az pak zapne sahara a teplotu schodi zase mezi carky. Jsouj tohle priznaky ze je spatny to tesneni pod hlavou??
primitívny overený motor , akurát narozdiel od 1,3ky nezvláda naháňačky za studena . Dobre sa s tým jazdí , a hlavne je tichší
-> jarda19: a čemu se směju? Jen poukazuju na to, že je to jejich problém. Mně nic nevykládej s 1.6 mám najeto víc než 40tis. km a sám jsem tam hlavu dělal takže vím o čem mluvím
(teď se směju) Navíc je pak už dobrý udělat rozvody, pokud jsi je neměnil, navíc pak narazíš na prasklý svody, takže nechat zavařit.
Ale k tématu, zkontroluj jestli není voda v oleji, ale pokud ti to takhle tlakuje do expanzky tak prostě hlava dolů-

Ale k tématu, zkontroluj jestli není voda v oleji, ale pokud ti to takhle tlakuje do expanzky tak prostě hlava dolů-
-> jarda19: směje se jedna.šestce... noc dobrý motor to není... rozhodně lepší než HTP ale je spotřeba oleje, vyklepane pistní čepy... pokud nemáš vodu v oleji nebo naopak.. a tlakuje do vody tak bych to viděl na to těsnění pod hlavou válců..
Nevim cemu se smejes 1.6 je dobrej motor jsem s tim spokojenej....staci kdyz zajedu do mesta a uz je tam 110 a az potom zapne ventilator a schodi trochu..jinak mimo mesto tam neni 110 ale mezi prostredni carkou a tou vyssi tj 110. Jo a jeste kdyz jsem otevrel expancku a pridal plyn tak ok ale za chvilku zacala litat voda ven. Vodu ani olej to nezere ale. Je to fakt tesneni?
-> jarda19: těsnění pod hlavou nic zvláštního u 1.6

Cus lidi, mam 1.6 feldu a mel jsem vyvarit podbehy predni u jednoho soumena. Nevim jestli hejbal s expanckou. Tedko mi prijde ze ma felda vyssi teplotu temer ke 110 ale ne uplne. Taky mi prijde ze casteji bezi ventilator hlavne ve meste nekdo i mimo. Jednou jsem sel pod kapotu se podivat a v expancce nebyla voda. Tak jsem ji otevrel a voda tam zacala litat az do plna. Nemuze to bejt nejaky zavzdusneny nebo tak neco? Obcas to v tom taky furt bubla. Diky