prehriva se felda

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 11.09.2013 do 26.09.2013, založil/a jarda19
řadit dle data
12:18:05
26.09.2013
jarda19
no řešim to, že je tam dost dlouho těsně pod 110 až nakonec 110 a ventilátor nesepne...bojim se, aby to nebylo to těsnění pod hlavou, ale...vodu to nežere, tlakuje to jenom když je tam těch 110, jinak když otevřu expanzku při normální teplotě tak nic....při studenym startu to nekouří, na 3 válce to nejede, neklepe se to atd, výkon to neztrácí....takže proto si myslim že je to čidlo v chladiči...jde tam čidlo přímo ze 120 nebo tam jsou jiny konektory?
11:45:31
26.09.2013
dragons44
Mne tak stúpne teplota v meste zapne ventilátor a hneď je pod stredovou ryskou 6 inač netlakuje do nádobky ani vodu ani olej nežere , tlaky sú stale super , termostat nový uvidíme po výmene vodnej pumpi , ináč to vyzerá na klasický problém 1,6 slabé chladenie motora tak isto ako aj tie zvody nie sú na to stavané 3
11:00:50
26.09.2013
dakar.cz
-> jarda19: a to je jako špatně,že dlouho trvá,než začne vařit? Nějak nechápu,co teď řešíš.
18:36:35
25.09.2013
dragon_cb_cz
-> jarda19: Je to prakticky stejný jako u 120ky a pokud budeš rychlej, tak ti ani moc kapaliny nevyteče... a pokud chceš aby to spínalo brzo, můžeš tam dát přímo 120kový čidlo, spíná dřív.
09:11:45
25.09.2013
jarda19
Zdar, tak problem jsem castecne vyresil tim, ze jsem vymenil cinskej termostat za nemeckej. Jenze...tedko je teplota ok za jizdy mimo mesto...zajedu do mesta a hrozne dlouho se teplota zveda az ke 110. Fakt strasne pomalu a az pak, podle me pozde, se sepne ventilator a trosku to ochladi. Prijde mi ze by mel bezet i dyl. Na mistech, kde drive bezel dnes stoji. Predpokladam a doufam ze se mnou souhlasite, ze se jedna o cidlo v chladici, ktery ventilator spina. Nebo to vidite na neco jinyho? Pokud cidlo potreboval bych poradit jak na vymenu. Lze ho menit kdyz je plnej chladic? Kde se nachazi a je stejna vymena jako na s120? Diky
21:57:08
19.09.2013
Tommyk
-> dragon_cb_cz: v poho, tak trochu jsem si to myslel
21:51:04
19.09.2013
dragon_cb_cz
-> Tommyk: Jj, já si vás prohodil, sry 4
21:48:17
19.09.2013
Tommyk
-> dragon_cb_cz: já to neřešim 3 píšu že je to normální a mě se to i za jízdy drží na 90.
21:46:54
19.09.2013
dragon_cb_cz
-> jarda19: Neřeš... tohle je úplně v pohodě.
21:43:43
19.09.2013
jarda19
Obcas to vyleze takhle a pak to zase spadne trosicku niz....
21:42:39
19.09.2013
jarda19
Takze myslite ze je nekde problem??
21:42:32
19.09.2013
dragon_cb_cz
-> Tommyk: Tak to neřeš vůbec... mě u 1.3ky ta teplota lezal těsně pod červený než sepnul větrák, dělalo to tak celou dobu co jsem to auto měl a nikdy žádný problém...
21:40:46
19.09.2013
Tommyk
-> jarda19 19.09.13 20:18:09: pri tomhle mi spina vetrak. vic nahoru mi to nikdy nešlo. teda kecam, šlo, ale to mi začal chcát chladič na dálnici
20:41:34
19.09.2013
Jarda - zrušená registrace
-> jarda19: nacti si teplotu z diagnostiky4



me budik ukazuje 80 a diag 90
upraveno 1x, naposled 19.09.2013 20:42:57
20:18:09
19.09.2013
jarda19
Je tohle normalni teplota 1.6 feldy?
zvětšit prehriva se felda - obrázek od jarda19 vložen 19.09.2013 20:18:09
22:46:01
11.09.2013
jarda19
Jen se snazim co nejvic upresnit problem. Zatim diky vsem co jste prispeli.
22:43:36
11.09.2013
jarda19
Rozvody mam hotove...s motorem jsem najel uz pres 20tis a nikdy s nim problem nebyl. No kdyz je motor ohraty tak musim expancku otevirat dyl. Proste je v ni tlak bych rekl. A dneska jsem ji nechal otevrenou kdyz bezel motor a zacala z ni strikat voda. Jinak teplota se drzi mimo mesto mezi prostredni a prvni vrchni carkou a ve meste jde nekdy (nekdy ne) ke 110 a az pak zapne sahara a teplotu schodi zase mezi carky. Jsouj tohle priznaky ze je spatny to tesneni pod hlavou??
17:04:16
11.09.2013
suri
primitívny overený motor , akurát narozdiel od 1,3ky nezvláda naháňačky za studena . Dobre sa s tým jazdí , a hlavne je tichší
15:07:21
11.09.2013
Karel.
-> jarda19: a čemu se směju? Jen poukazuju na to, že je to jejich problém. Mně nic nevykládej s 1.6 mám najeto víc než 40tis. km a sám jsem tam hlavu dělal takže vím o čem mluvím3 (teď se směju) Navíc je pak už dobrý udělat rozvody, pokud jsi je neměnil, navíc pak narazíš na prasklý svody, takže nechat zavařit.



Ale k tématu, zkontroluj jestli není voda v oleji, ale pokud ti to takhle tlakuje do expanzky tak prostě hlava dolů-
13:27:25
11.09.2013
Majki
-> jarda19: směje se jedna.šestce... noc dobrý motor to není... rozhodně lepší než HTP ale je spotřeba oleje, vyklepane pistní čepy... pokud nemáš vodu v oleji nebo naopak.. a tlakuje do vody tak bych to viděl na to těsnění pod hlavou válců..
11:15:01
11.09.2013
jarda19
Nevim cemu se smejes 1.6 je dobrej motor jsem s tim spokojenej....staci kdyz zajedu do mesta a uz je tam 110 a az potom zapne ventilator a schodi trochu..jinak mimo mesto tam neni 110 ale mezi prostredni carkou a tou vyssi tj 110. Jo a jeste kdyz jsem otevrel expancku a pridal plyn tak ok ale za chvilku zacala litat voda ven. Vodu ani olej to nezere ale. Je to fakt tesneni?
10:42:48
11.09.2013
Karel.
-> jarda19: těsnění pod hlavou nic zvláštního u 1.61
10:40:57
11.09.2013
jarda19
Cus lidi, mam 1.6 feldu a mel jsem vyvarit podbehy predni u jednoho soumena. Nevim jestli hejbal s expanckou. Tedko mi prijde ze ma felda vyssi teplotu temer ke 110 ale ne uplne. Taky mi prijde ze casteji bezi ventilator hlavne ve meste nekdo i mimo. Jednou jsem sel pod kapotu se podivat a v expancce nebyla voda. Tak jsem ji otevrel a voda tam zacala litat az do plna. Nemuze to bejt nejaky zavzdusneny nebo tak neco? Obcas to v tom taky furt bubla. Diky
Extreme Tyres