-> Dušan: -> Olgoj Chorchoj: -> m8rinek: Dakujem za pomoc hosi
-> MOLSO: Dik za snahu :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Piestny cap 18mm
-> Zaki: jj prevrtany na favo pouzdra
-> Olgoj Chorchoj: -> m8rinek: tak nie no ... asi vysadim tie houbičky 

-> m8rinek: ano, ano, je mi znamo, len som si nebol isty rozmerom toho vrchneho oka. kedze teraz u seba ziadnu fabkovu ojnicu nenmam, boli mi najjednoduchsie napisat sem.
v skratke - riesim vacsie vrtanie s pouzitim seriovych piestov z ineho motora. a chcem si co najpodrobnejsie nachystat teoreticky, skor nez zacnem rozhadzovat peniaze.
v skratke - riesim vacsie vrtanie s pouzitim seriovych piestov z ineho motora. a chcem si co najpodrobnejsie nachystat teoreticky, skor nez zacnem rozhadzovat peniaze.
-> Zaki: Rozměry horního oka fabia ojnice jsou stejné jako u starších. Tvar ojnice je upravován jen minimálně. Zlepšuje se jen rozměrová přesnost www.skoda110r.eu/1150rr/l
istopad1230001.jpg
Fabie je uplně v pravo. Nevim co s tim chceš dělat, nicméně Fabia ojnice nelze použít pro starší kliky (jsou užší).
-> MOLSO: Tak to fakt ne :D.
Fabie je uplně v pravo. Nevim co s tim chceš dělat, nicméně Fabia ojnice nelze použít pro starší kliky (jsou užší).
-> MOLSO: Tak to fakt ne :D.
-> MOLSO: nemýlíš se, zdálo se ti to:-)
BTW: motky jezděj ojnice bez futer - tvrdochromovaný povrch čepu maže v materiálu ojnice dostatečně. U fábky tutově půjde převrtat oko na 20mm bez nutnosti používat futro
BTW: motky jezděj ojnice bez futer - tvrdochromovaný povrch čepu maže v materiálu ojnice dostatečně. U fábky tutově půjde převrtat oko na 20mm bez nutnosti používat futro
-> Olgoj Chorchoj: v podstate si presne napisal to, co si myslim aj ja :) pytal som sa len pre uistenie.
-> Dušan: mas vyvrtanu ojnicu a zalisovane futro z favo ojnice? dobre som pochopil?
-> Dušan: mas vyvrtanu ojnicu a zalisovane futro z favo ojnice? dobre som pochopil?
ja mam prevrtany ojnice z fabie na favoritacky cepy a jede to normalne
edit: a usetreno 400g na rotacni hmote :)
edit: a usetreno 400g na rotacni hmote :)
-> Olgoj Chorchoj: ak sa nemylim, zda sa mi, že fabka ma v ojniciach ihličkové ložiská
pouzdra do pístů nedělej, to bude spousta starostí navrch s udrženim je na místě:) Přestružit čep na 18mm se přímo nabízí: ojnice budou souosý, pouzdra vlastně nový a v pístech nebudou zbytečný zdroje defektu
Mam jednu otazku:
Da sa upravit futro ojnice z Fabie (samozrejme 1,4 8v) pre pouzitie piestneho capu 18mm? Alebo je jednoduchsie urobit puzdra do piestov na 17mm capy?
(nemam teraz po ruke ziadnu fabiacku ojnicu, preto sa pytam tu. zatial ide o cistu teoriu)
Da sa upravit futro ojnice z Fabie (samozrejme 1,4 8v) pre pouzitie piestneho capu 18mm? Alebo je jednoduchsie urobit puzdra do piestov na 17mm capy?
(nemam teraz po ruke ziadnu fabiacku ojnicu, preto sa pytam tu. zatial ide o cistu teoriu)