skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felda 1,3 jednobod cukááá
-> smiegol: Da se zkontrolovat bud tim ze nastartujes a neco tam strikas okolo a kdyz na to bude motor reagovat tak je to jasny nebo ja to delal tak ze jsem si rukou otevrel klapku (zhasly motor) a tlakoval jsem noprmal hubou to sani ...
Myslíš těsnění mezi hlavou a sáním jo ? to asi nezkontroluji pokud nesundam sani ze ?
Co těsnění pod sáním? To by lambdu mohlo hlásit taky. ;-)
Nazdar lidi, mám dotaz:
Mam feldu 1.3 jednob 50kw, lpg. Když se pořádně zahřeje tak začne při zrychlování škubat(jakoby nevěděla jestli ma zpomalit nebo zrychlit), nebo když ji naložím více tak ve vyšších otáčkách škubne, ozve se rána (asi to při tom střílí do sání) a pak zase jede. Kabely,svíčky,indukční cívka,rozdělovač,palec, čidlo teploty jsou nové, na VAGu mi to hlásí lambdu nic víc ale lambdou to není, když jsem ji odpojil tak se akorát zvedla spotřeba o třetinu. Ventily jsem si nechal dnes seřídit a prej byly v pohodě. Napadá někoho něco ??? předem díky za reakce
PS: snímač otáček jsem také čistil
Mam feldu 1.3 jednob 50kw, lpg. Když se pořádně zahřeje tak začne při zrychlování škubat(jakoby nevěděla jestli ma zpomalit nebo zrychlit), nebo když ji naložím více tak ve vyšších otáčkách škubne, ozve se rána (asi to při tom střílí do sání) a pak zase jede. Kabely,svíčky,indukční cívka,rozdělovač,palec, čidlo teploty jsou nové, na VAGu mi to hlásí lambdu nic víc ale lambdou to není, když jsem ji odpojil tak se akorát zvedla spotřeba o třetinu. Ventily jsem si nechal dnes seřídit a prej byly v pohodě. Napadá někoho něco ??? předem díky za reakce
PS: snímač otáček jsem také čistil