motor chytne běží cca 1-2 vteřiny (1.6)

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 29.07.2013 do 29.07.2013, založil/a Paavel
řadit dle data
19:29:25
29.07.2013
Nwkt
-> Milan 136: Mam oba piny, SZ
19:27:06
29.07.2013
Milan 136
-> Nwkt: potrebujes pin toho jinyho panelu. Pokud nemas tak servis a online pristup
14:00:41
29.07.2013
Nwkt
Hele když jsme u toho párování, zná někdo správnej postup při výměně budíků na Oct1/G4/Seat 1M? 2
13:38:46
29.07.2013
darklord
No, prirobil si si kopec roboty. Keby si to dal na diagnostiku hned bez zbytocneho menenia imobilizeru, zistil by si s najvacsou pravdepodobnostou ze odisiel transponder v kluciku, alebo snimacia cievka na spinacke. Oprava by bola na par minut. Takto musis sparovat jednotku imobilizeru s motorom, prehodit cipy v klucoch a kopec inych dalsich veci...
12:36:10
29.07.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
musíš spárovat imo box s jednotkou motoru, jinak jak píše darklord nic nepomůže... Co se týká diagnostiky, co ti přesně nejde ? Máš dobře spárovaný kabel s PC + nastavený VAG, konkrétně COM port na kterém se nachází kabel ? Kdyžtak to zkus s nějakým kámošem třeba na oktávce, abys ten kabel zprovoznil a potom hledal chyby na autě. Pokud to máš ok, ale přesto ti nejde diagnostika, musíš projít kabely. 1. zjistit, jestli je na diagnostické zásuvce vpořádku kostra GND a trvalý plus... Potom, že je vpořádku vedení od imo boxu do diagnostické zásuvky a ještě vedení od imo boxu k motoru. V motorovým prostoru bys měl mít 3pinovou a 6pinovou svorkovnici, na kterou je připojen svazek motoru. Na té 3pinové bývá běžně jen jeden vodič a ten vede právě do imo boxu. Pokud vše bude ok, tak ještě kouknout na svazek motoru, případně uhnilé kontakty konektorů ŘJ..



EDIT: jo a při diagnostikování nezapomenout zapnout zapalování :)
upraveno 1x, naposled 29.07.2013 12:37:44
12:33:35
29.07.2013
kamikaze
-> Paavel: Skamarádit IMO s ŘJ4
08:09:08
29.07.2013
Paavel
imo jsem dal kliček, kroužek i tu krabičku jinou. Přez Diagnostiku to nic neukaže hází to chybu pri načítání.
08:06:08
29.07.2013
darklord
Imo si dal komplet ine. To je sice pekne, ale aj si to vsetko prisposobil aby to spolu fungovalo? Diagnostika hovori co?
upraveno 1x, naposled 29.07.2013 08:06:19
08:02:56
29.07.2013
Paavel
zdravim, mam problem s Funem, nejde nastartovat. Puvodne jsem myslel imo, to jsem daval komplet jiný a nic. Snímač otáček taky nic. Benzinové čerpadlo běží. Při nastartovaní běží tak 1-2 vteřiny a vypne. Když pridam plyn tak chytne ve vysokejch ot. a vypne taky. Potom mi nekdo radil alternátor, že muže probijet (je to mozne protože za tyden je po baterce) ale když jsem ho odpojil tak taky nechytne. Nemate s tím nekdo zkušenost ??4
Extreme Tyres