octavia I 1,6 75kw Bfq

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 13.07.2013 do 19.07.2013, založil/a iceman.cz1
řadit dle data
15:51:39
19.07.2013
auto-point
Test komprese ti o stavu stíracích kroužků nic neřekne. Jak zkontrolovali stav gufer na ventilech - to jako byla hlava dole jo? Dost pochybuju, ale věř si čemu chceš. Překroužkovat + udělat gufera na ventilech,kontrola vodítek, zabroušení sedel, a jede se dál.
07:17:03
15.07.2013
jarda.u1
-> iceman.cz1: V tvem pripade bych dolil olej na maximum,potom bych s tim jezdil a kontroloval spotřebu oleje.Pokud ti ten motor sezere 1l na 1000 km a nebo mozna i vice,tak ti nezbyde nic jiného,nez rozhodit motor a udelat vymenu krouzku a gufer na ventilech.Kamarad ma taky 1.6 octavii a brala mu dokonce kolem 1l na 100 km,Od te doby co jsme udelali motor,tak mezi výměnami olej nedoleva.
23:04:20
13.07.2013
dragon_cb_cz
-> ozzman1000: No tak smyslem změny oleje je mimo jiné jeho spotřebu omezit, že jo...
21:22:50
13.07.2013
ozzman1000
-> dragon_cb_cz:

pri tej spotrebe oleja sa pri 10W-50 nedoplatí 1
21:03:50
13.07.2013
maca
-> iceman.cz1: já o neřešil,prostě jsem vždy po cca 500km kontroloval stav oleje a případně dolil olej.....mno a pak šla do světa1
19:54:05
13.07.2013
dragon_cb_cz
-> iceman.cz1: Kompresní tlak s opotřebovaností gufer ventilů nesouvisí. Spíš než přidávat na studené viskózní klasifikaci (z 5W na 10W) bych přidával na teplé - tzn ze 40 na 50, protože problém máš s ohřátým olejem, ne studeným... takže něco jako 10W-50 třeba...
19:37:27
13.07.2013
iceman.cz1
-> maca: a jak si to vyresil? krome prodeje auta teda 1 me je prave divny ze vsecko je oki ale zda se mi ze se mi ted zacina zase objevoivat nalil sem tam 1,5 litru a mam najednou nad mezi ryskama tak sem zvefdav zejtra jestly se zase objevi tak musim upustit 1
19:17:25
13.07.2013
maca
-> iceman.cz1: měl jsem 1.6 74 kw a motor bral 0,5l na 100km4
16:09:39
13.07.2013
iceman.cz1
děkuju moc za odepsani, ty gufera atak se mi nezdaji kdyz me zmerily v servisu kompresy na valcich a bylo to oki vsecko prohlidly a prej nic nenasly tak nevim.. zkousim tam lejt 10w40 tak uvidime jestly to bude zrat dal timhle tempem nebo ne ale jak vidim tak je to asi normalni u tohohle motoru1 to mam teda radost za 14 dni jedu na moravu tak to sem zvedav teda to abych si vzal rezervni kanistry.. -> Nwkt: nu prave ze cidlo nesviti rozsvitilo se tak sem zastavil vypnul motor po chvily nastartoval a cidlo nesvitilo dalsich 30km
13:54:29
13.07.2013
Nwkt
Neřve ti čidlo hladiny/kvality oleje? Spíš bych se teda podíval po nějaký xxW50
upraveno 1x, naposled 13.07.2013 13:55:05
13:22:29
13.07.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Asi jak ho to zere a je ho malo, tak se nestiha chladit a na dalnici se prehreje... Tim mu klesne viskozita.
upraveno 1x, naposled 13.07.2013 13:22:47
13:13:23
13.07.2013
fido06
-> iceman.cz1: tenhle motor je známej tim, že olej žere, první série měly problémy se stíracími kroužky. Taky by jsi mohl mít problémy s gufery na ventilech. Dolij olej na horní rysku a zkoukni kolik najedeš km než se rozsvítí kontrolka. Nám to žere cca 1l na 1000km, možná trochu více. 10w-40 klidně nalej tim nic nezkazíš....
13:00:44
13.07.2013
iceman.cz1
Ahoj prosim o radu zda uz se vam to nestalo.. mam octu 1,6 75kw 2003 najeto 126000km koupil sem to asi pred dvema mesici a zere mi to olej rozsviti se kontrolka mazani kdyz zastavim vypnu motor pockam tak zase zhasne dela to pri dlouhych jizdach kdyz ho tocim na dalnici atak takze trebas Plzeň - Časlav tak mi to svitilo dvakrat za jizdu.. nikde olej neproteka, vicko oki, nekouri to, komprese na valcich oki, v servisu rekly ze auto je ve skvelem stavu tak nevim kde ten olej je.. ted mi to stoji venku olej zadnej ryska je sucha a kontrolka mazani nesviti tak nechapu.. byl tam 5w 40 tak nevim zda tam dat 10w 40 nebo co delat.. prosim poradte diky 8
Extreme Tyres