skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cukání motoru u 1.3bmm ale s Lpg
Ahoj, díky moc všem za rady. Závada odhalena, ale že to je neco tak primitivního by mě nenapadlo. Kabely z rozdělovače k 1. svicce. A je po problémech. Jakoby zapalovala ve špatnou chvíli. Kabely jsem vyreklamoval a motor šlape jak hodinky.
Čau, tak podle toho co píšete: kabely z rozdělovače jsou zapojeny správně podle pořadí od pumpy k termostatu 1-3-4-2 a rozdělovač točí ve směru hodinových ručiček. Lambda sonda má cca 0.5-0.6 V. Další věc je, když jsem oddělal vzduchový filtr a prošlápl to, tak jak to strelí, tak mi nad klapku vyletí oblacek dýmu/aerosolu smrdici plynem/benzínem. Není to pootocena vackova hřídel? Jde to vůbec?
-> Dick: Projížděl jsem všechno možné a našel toto na "Felicia Klub.cz" :
Všechny BMM mají lambda sondu, její odpojení nebo selhání způsobuje vysokou spotřebu, nepravidelný chod motoru a dlouhodobě i zničení katalyzátoru. Napětí na funkční lambda sondě se pohybuje mezi 0,4 a 0,8V.
Takže nejspíš tady bude zakopaný pes. Můžeš mít ulomený nebo uhnilý kabel k sondě a nebo sondu v háji. Chce to projít.
Všechny BMM mají lambda sondu, její odpojení nebo selhání způsobuje vysokou spotřebu, nepravidelný chod motoru a dlouhodobě i zničení katalyzátoru. Napětí na funkční lambda sondě se pohybuje mezi 0,4 a 0,8V.
Takže nejspíš tady bude zakopaný pes. Můžeš mít ulomený nebo uhnilý kabel k sondě a nebo sondu v háji. Chce to projít.
Sorry pánové. Asi jsem to špatně napsal a teď se dohadujete, jak to vlastně je. Bere se pořadí válců od vodní pumpy k hlavě termostatu a je 1234. Na to, co je vyraženo na hlavě motoru, se nekouká. Tak neblbněte. Na víčku rozdělovače je ryska, která značí kabel k 1. válci. Další kabely jdou na 3., 4. a 2. válec ve směru otáčení hodinových ručiček. Takto to mají všechny škodovky od 1000 MB dosud. Akorát si nejsem jist, jak to má Oktávka. Pokud je mi známo, tak pouze Volha měla pořadí zapalování válců 1324. Jak to měla Tatra 603,613 a 805, všechny osmiválce, si už nepamatuju.
-> kamikaze: to máš pravdu otočených rozdělovačů už pár lidí taky jezdí 

-> TechniX: Ano, na palici je odlito 1-4-2-3, ale pořadí zapalování se bere podle válců, tedy 1-3-4-2. Na hlavě je to pro zjednodušení a oznečuje to pouze kterou svíci na jakej vývod rozdělovače a 1 je označena. Podle mě 1342 zná každej, kdo hrabe pod kapotu auta se čtyřválcem. Vyjímky nějaký budou, třeba otočenej rozdělovač
4213


-> Eidy: nó dóbře .. já vím že se to bere dle pořadí osazených vložek, ale už spousta lidí to špatně přepíchala, protože četli co je psáno na hlavě, proto sem to napsal tak jak to bylo dole. Ale stejně u škodovky obě tyhle varianty jsou správné, jen je třeba dodržet orientaci podle čeho to řadit.
-> TechniX: Jenže běžně se uvádí 1342 bo je to naprostej základ a standard.

A není to snad pravda co je napsáno na hlavě je i zapojení k pořadí zapalování u rozdělovače, tak doprdele o čem je tu řeč :)
On jako začátečník nebo kdokoliv jinej co si to tu bude číst se podle těch jeho čísel to bude ještě přepojovat jinak, protože bude koukat na čísla co jsou na hlavě a né pořadí vložek v bloku co tu někdo myslel a není do dopsáno kompletně.
On jako začátečník nebo kdokoliv jinej co si to tu bude číst se podle těch jeho čísel to bude ještě přepojovat jinak, protože bude koukat na čísla co jsou na hlavě a né pořadí vložek v bloku co tu někdo myslel a není do dopsáno kompletně.
-> TechniX: Myslím, že ne. 
Technix se patrně právě probudil a chtěl tím naznačit, že to co je na hlavě, tedy 1423, je pořadí, jak je to zapojený do rozdělovače.

Technix se patrně právě probudil a chtěl tím naznačit, že to co je na hlavě, tedy 1423, je pořadí, jak je to zapojený do rozdělovače.

-> Tuner#2: zřejmě nějaká inovace 

-> TechniX 10.07.13 17:38:28: Snad 1-3-4-2 ...
-> TechniX: ?




-> srdcar 120L: neustříkl sis ? Na hlavě je pořadí 1 - 4 - 2 - 3 a rozdělovač podle směru otáčení hodinových ručiček
-> srdcar 120L: To by asi nešel prvních 30 vteřin klidně, nemyslíš?
Kdy ti to začalo dělat? Nepovedlo se ti náhodou přeházet kabely ke svíčkám? Podle popisu to vypadá, že jsi prohodil dva válce. Pořadí má být 1342, ve směru otáčení hodinových ručiček. 

Ahojda, mám problémek podobný popsanému s MPI, ale v 1.3BMM. Motor nastartuje a klidně si bručí, cca 30vteřin, potom začne cukat, jak kdyby jel na 3 či 2 válce a nadělá hroznej kravál. Když šlápnu na plyn, tak se udusí, zato, když postupně přišlapávám, tak se otáčky s klepáním a buácením zvedají, když potom přišlápnu prudce, tak bouchá do sání a podobně. Vyčistil jsem Palec v rozdělovači, vyměnil víčko, kabely ke svýčkám jsou nový, svíčky mám SILVER line od BRISKu i palivový filtr a čerpadlo byli měněny před