vytopená škoda 100

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 02.07.2013 do 08.07.2013, založil/a škoda caddy
řadit dle data
00:08:19
08.07.2013
Bukaj
-> škoda caddy: Možná kromě ložisek v převodovce - to podle toho, co z ní vyteče...4

A i kdyby v ní byla voda, tak je tam tak mastno, že ložiskům by se nic stát nemělo. Možná ani převodku řízení bych nerozebíral, jen zkontroloval olej.
21:49:38
07.07.2013
havlik
-> škoda caddy: všechny, zas tak moc jich neni
upraveno 1x, naposled 07.07.2013 21:49:50
21:49:26
07.07.2013
škoda caddy
jo a jaký všechny ložiska vyměnit
21:41:35
07.07.2013
Bukaj
-> škoda caddy:

První tejden je to síla...1

Většinou stříkám někdy v září a do zimy je to ok 4
21:31:42
07.07.2013
škoda caddy
-> Bukaj: ten tvuj "recept" mě docela laká když bych tim nastříkal celý kilo a nastrojil ho třeba až měsíc po stříkání tak už by to tolik nesmrdělo ne?
21:27:30
07.07.2013
Bukaj
-> škoda caddy:

No, tak ten, komu smrdí Rezistin by si asi měl koupit nerezové auto 3

Pravda, zezačátku to dost smrdí, než se odvětrá rozpouštědlo (ředím to normálním benzinem, ale lze použít ředidla (syntetika i nitro) i jiná rozpouštědla.

Nearomatickou variantou by bylo použití parafínu nebo vosku (klidně ze starých svíček) smíchaného s nějakým olejem a rozehřátého na vysokou teplotu (aby šel stříkat)...

Ale to mi přijde jednodušší ředit to benzinem 4

Moderní vosky do dutin moc otestované nemám, stříkal jsem jen dutiny na firemním VW T4, kterého půl roku na to ukradli...7 Ale že nesmrděl, bych neřekl...
18:53:12
07.07.2013
škoda caddy
-> Eidy: ok



-> Bukaj: no mohl bych tu zkusit ale mám stejnou otázku jako-> MOLSO
upraveno 1x, naposled 07.07.2013 18:53:31
18:44:45
07.07.2013
MOLSO
-> Bukaj: tak v tom aute musi byt paradny smrad ked sa postavi na slnko ... MLko + PP90 ... to musí byť sila ... 9



KIM-Tec tiež smrdí týždeň kým sa odvetrá ale Motip dutinák je fajn
15:35:19
07.07.2013
Bukaj
Já používám Rezistin ML v poměru 3:1 s použitým převodovým olejem a spokojenost :)

Vyjde to levněji, než moderní přípravky - litr MLka stojí do dvou set a jetej převodovej olej budeš mít z převodovky4

Na jednu kastli (včetně dveří a kapot), pokud to chceš udělat echt pořádně, tak stačí 2 piksly MLka.

Pokud bys to dělal moderními přípravky, tak se do pětikila rozhodně nevejdeš.

Ale každopádně budeš potřebovat pistoli s dutinovou tryskou (na hadičce) ...
14:38:25
07.07.2013
Eidy
-> škoda caddy: existuje spousta přípravků na ošetření interiéru. Na dutiny sežeň něco moderního. Resistin nemám rád, protože uschne, ztvrdne a popraská. Já používám spreje od Motipu. I po čase je lehce "lepivej" a neztvrdne. A navíc voní.
14:20:34
07.07.2013
škoda caddy
když budu mít celou kastli vysušenou a umytou, jak a čím to nejlépe ošetřit?
upraveno 1x, naposled 07.07.2013 14:22:25
23:33:19
03.07.2013
škoda caddy
ok se strejdou mám domluveno že mi pučí kolíbku a převrátim to a vystříkám vapkou
upraveno 1x, naposled 03.07.2013 23:34:21
23:25:29
03.07.2013
dragon_cb_cz
-> škoda caddy: No jo, ale když teď budeš řešit motor, tak za pár dní nebude... neblbni, motorů je všude kopice, zachraň kastli a co půjde z interiéru... kilí motor ti dá každej za cenu hliníku.
23:23:30
03.07.2013
škoda caddy
-> dragon_cb_cz: kastle je tam téměř nová
22:52:19
03.07.2013
dragon_cb_cz
-> škoda caddy: Motor je podle mě to poslední co by tě mělo v téhle fázi zajímat... to je na kile pomalu spotřební materiál, kastle ne...
21:55:29
03.07.2013
škoda caddy
-> Eidy: díky



-> Bukaj: nejdřív chci zkusit rozchodit motor pak se pustit do dalších věcí odstrojení atd
19:30:24
03.07.2013
Bukaj
-> škoda caddy: /b>

Jak píše Eidy - chce to hlavně jednat rychle - kvůli kastli - začal bych odstrojením (interiér, světla, elektrozařízení), vywapovat, nechat pořádně vyschnout na slunku, vypustit provozní náplně a propláchnout (hlavně nádrž, brzdový systém), počítej, že pokud stálo ve vodě pár dní, tak budou v háji ložiska (kola, altík atd). Pokud nebyla voda v karburátoru, tak jen vyhoď svíčky a ověř si, jestli není voda ve válcích. Určitě bych sundal a vyčistil vanu, aby v ní nezbyla nějaká voda (co, voda, ale bahno...) Převodovku vypustit a před nalitím nového oleje nechat pár teplých dní otevřenou (nahoře i dole), aby se vypařila případná voda. Do převodky řízení se voda snad nedostane (pokud tam ještě byl nějaký olej)3

Asi nejhůř na tom bude interiér (stovka ještě má sedadla a odhlučnění částečně z přírodních materiálů, takže to bude hnít) a brzdy. Kastle, pokud byla ošetřená (dutiny a spodek), tak by měla být ok. Hlavně neuspěchej stříkání dutin před důkladným vyschnutím - když tam uzavřeš vlhkost, vymstí se to...4
23:12:35
02.07.2013
Eidy
-> škoda caddy: Vypustit všechny náplně a dát nový. Vyndat svíčky a protočit startérem. Vyčistit karbec a rozdělovač. Vypusť nádrž, propláchni čistou vodou, nech vyschnout a dej novej benzín s přísadou na pohlcení vody. To by pro začátek mohlo stačit. Možná bude dynamo/altík pryč, možná i rele dobíjení. To se uvidí. Jo a umej to celý wapem a vystříkej dutiny.
23:02:11
02.07.2013
škoda caddy
Koupil jsem vytopenou škodu 100, co vše je potřeba udělat, aby fungoval znovu motor,převodovka atd?Startovat jsem se to neodvážel auto bylo zatopený po kliky



Díky
Extreme Tyres