Ventilová sedla s Lpg

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 28.06.2013 do 30.06.2013, založil/a IJK
řadit dle data
09:38:12
30.06.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
King 28.06.13 13:03:34 napsal:

→ IJK: Problém ventilových sedel starých škochtlí je

u LPG dokonce větší, než u N95, ale v praxi to vypadá tak, že se

ventily do hlavy zaklepávaj, takže je potřeba ventilovou vůli štelovat

třeba každejch 2000km a po cca 30tkm se musí palice vyměnit. Při ceně

hlavy odpovídající její ceně ve sběrně za litinu asi není co řešit

:)

U normálníc aut na N95 je to obvykle Ok, ale přesto se najdou občas

výjimky a je dobrý si to ověřit na fórech těch značek.
u cougara, focusu a mondea je to bohužel se sedlama na lpg taky špatný :( zetec od r.v. 5/98. Koupili jsme ted 2 mondea rok 1999 obe sekvenční lpg a zaklepané ventily .. a jelikož tam nejsou hydroštely ...

8
upraveno 1x, naposled 30.06.2013 09:39:43
09:17:13
30.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Markop: kdyz s tim jezdi, takse to vyplati, myslim, ze je rozdil jestli da rocne za stejne km na LPG 50tis. kc nebo 85 tis. kc za benzin (to je muj priklad - rapid), nevim, kde bych tech 35 tis. kc navic vzal

jestli chce mit 105 v LPG, tak jsou ta sedla docela dobrou volbou a 2tis. kc bych za to obetoval, jinak jedine favomotor
upraveno 1x, naposled 30.06.2013 09:19:31
21:55:08
28.06.2013
Markop
Ony se ty ventily zase tak divoce nezaklepávají. Pokud to člověk občas projede na benzín, je to poměrně v pohodě. Ale přece jen, ta sedla to pomalu opotřebovává, takže jak už bylo napsáno, seřizovat ventily častěji.

Ale přestavba těchto kočárů na LPG se dnes už nevyplatí.
13:26:49
28.06.2013
King
-> Nwkt: Mě to určitě nepřekvapí, protože tuhle zoufalou epizodu života se 105kou na LPG už mám za sebou :) Myslel jsem to tak, že asi málokdo prodává jetou litinovou hlavu za víc, než její sběrovou cenu.
13:06:15
28.06.2013
Nwkt
-> King: No abys nebyl překvapenej a zjistil že starý škodovky ve sběrnách už pomalu nejsou 4
13:03:34
28.06.2013
King
-> IJK: Problém ventilových sedel starých škochtlí je u LPG dokonce větší, než u N95, ale v praxi to vypadá tak, že se ventily do hlavy zaklepávaj, takže je potřeba ventilovou vůli štelovat třeba každejch 2000km a po cca 30tkm se musí palice vyměnit. Při ceně hlavy odpovídající její ceně ve sběrně za litinu asi není co řešit :)

U normálníc aut na N95 je to obvykle Ok, ale přesto se najdou občas výjimky a je dobrý si to ověřit na fórech těch značek.
12:31:21
28.06.2013
Eidy
Al hlavu Fa/FE na starej blok nelze dát. Jedině sundej svojí 105 hlavu a nech tam dát tvrdá sedla.
10:38:26
28.06.2013
Nwkt
-> IJK: 1) hw nemožný
10:37:00
28.06.2013
IJK
Před týdnem jsem se ptal na přestavbu Škodovky 105 L na LPG a dozvěděl jsem se o problému zničení ventilových sedel, myslím, že jde o stejný problém jako při přechodu z olovnatého na bezolovnatý benzín. Asi tu přestavbu dělat nebudu, ale přece jen se zeptám :



1. dala by se hlava motoru Škoda 105 L legálně nahradit hlavou z Favoritu (tou odolnou, myslím, že byly dvě) nebo Felicie bez úprav, eventuelně v čem by úpravy spočívaly ? Jinak mě ještě zarazilo, že při přestavbě Škodovky se přesouvá autobaterie do prostoru motoru (na stranu výfuku), asi aby se za sedadla vešla nádrž.



Spíše bych na to použil jiné auto proto se ještě zeptám :



2. Favorit nebo Felicie jak jste psali proti zničení sedel odolné jsou. Jak jsou na tom jiná auta, jestli někdo ví např.

Octavia,

Ford Fiesta, Focus, Mondeo,

Renault Kangoo, Twingo,

Citroen Berlingo,

VW Golf, Passat,

Peugeot 106, 205,

Daewoo Tico, Matiz,

Nissan Micra,

Mercedes

BMW



myslím spíše starší verze.



Děkuji za odpovědi IJK
Extreme Tyres