Úprava motoru 135

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 26.06.2013 do 06.07.2013, založil/a Václav Kršek
řadit dle data
12:39:19
06.07.2013
stepan
-> Mildatuning: Hlava taky, ne? 136 má pokud vim větší sací kanály.
12:23:52
06.07.2013
Mildatuning
rozdilnost 135B a 136B: písty, vačka, řj, vstřik, škrtící klapka, sání, svíčky.
16:48:41
27.06.2013
pavucina
Nejak jo, ale zase tam je jina vacka 1. Neres blbosti kup 50 bmm za 1200 se vsim se daji sehnat a dej to tam, tam si tu hlavu klidne mirne slizni. Pokud ti jde o legalnost, tak to preskladas do toho svyho bloku.



Ona 40 ma mensi klapku mensi prumery sacich kanalu, takze to nema smysl predelavat tak na pul.
16:24:35
27.06.2013
Václav Kršek
Aha, děkuji za odpověď, a kdyby se vyměnila ŘJ za ŘJ z 50 KW motoru tak by to fungovalo?
10:59:02
27.06.2013
TechniX
-> Václav Kršek: to se ví že neporadí, nemá knock senzor podle čeho si ten předstih případně stáhne ...



Řešení buď:



Mechanicky jednoduchý: Jedině osadit klasický mechanický rozdělovač, který bude ok a upravit mu předstih a jeho rozsah podtlakové a odstředivé regulace na tento určený motor..



Elektronicky pokročilý: Případně pokud je někdo kdo si vyčte epromku a upraví v nějakým programu rozsah předstihu, tak potom je to ok bez dalších zásahů.





Ale vše je jen na odzkoušení a odladění, nic víc.
23:24:16
26.06.2013
kamikaze
135 a 136 se liší hlavně pístama a řj to skousne, ale co motor. Mě někdo dal místo 50kW MPi jednotky 40kW a slušně to detonovalo4
22:56:03
26.06.2013
Václav Kršek
Zdravím, mám BMM felicii 40 kw, a mám v plánu osadit motor sníženou hlavou z fábie 1,4 , kterou mám doma. Chtěl bych se kompresí dostat na hodnotu motoru 136. Nevíte, jestli si elektrinika poradí ze změnou předstihu kůli vyšší kompresy? děkuji za odpověď
Extreme Tyres