Přestavba na Lpg

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 19.06.2013 do 20.06.2013, založil/a IJK
řadit dle data
20:06:49
20.06.2013
colaczech
-> Tomaso435: stojím si za tím, že to co jsem psal je naprosto v mezích zákona. Nikdo nemůže živnostníka dotlačit k tomu, aby si koupil auto a platil z něj silniční daň, nebo platil daň z auta co už měl než začal podnikat, když si auto a náklady s ním spojené neodepisuje z daní.

Začína to tu vypadat, že se spor jestli jsou na tom hůř podnikatelé nebo zaměstnanci, což bych nerad.

Takže k tematu- radím -> IJK: aby neměl auto napsané k podnikání a tím ušetří na dani a nemusí nesmyslně montovat lpg.
20:05:46
20.06.2013
Tommyk
-> Tomaso435: ale houby, nemusíš. a živnostnik taky plati dane
19:43:17
20.06.2013
Tomaso435
-> colaczech: jenže ja jako zaměstnanec fabriky platim daně jinde. kdežto ty jakožto zedník vykonávající služební cestu za učelem výdělku soukromým vozem... to je tak trochu nepřijatelné. kámoš to ted řešil... doma je v mejtě, podnikání v orlických horách. musí se tam zaručeně nějak dopravovat jelikož jede vydělat. a to soukromým vozidlem nelze i když si neodečitaš náklady s tím spojené... prostě tě tlačej k tomu že auto mít musíš aby z tebe tu daň vytáhli....
19:23:06
20.06.2013
Jarda/felda
-> colaczech: většina to dělá tak že maji auto v osobním vlestnictví a firmě ho pronajímaji 4
18:33:54
20.06.2013
colaczech
-> dragon_cb_cz: přesně tak4

-> Tomaso435: finančáku jede primárně o to, že když si do odečtů dávaš náklady na zakoupení vozu, palivo a náklady na provoz vozidla celkově, tak je tvoje povinnost mít auto zapsané do podnikání a platit silniční daň. Kdo to tak nedělá, tam je magor nebo už je finančákem dávno prolustrovaný a začal daň platit s patřičnou pokutou.

To že budu např. zedník co se dopravuje za výkonem povolání po silnicích a neplatí silniční daň a nemá auto napsané v podnikání, je naprosto legální a nepostihnutelné. V ten moment totiž jede soukromým vozidlem a koná soukromou cestu.

A chtít po takovém "podnikateli" zaplatit silniční daň? To by stát mohl požadovat taky po tobě když jedeš do práce, protože taky přece využíváš silnice k tomu účelu, aby ses dopravil za prací, byť jako zaměstnanec fabriky např.
17:45:24
20.06.2013
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Jenže 13ky se dokazujou snadno, dokázat, že některá jeho cesta byla skutečně "podnikatelská" je problém.
17:41:29
20.06.2013
Tomaso435
-> colaczech: ale ono je to vo tlau celkem. to že to tak dělá kde to... to je jako jezdí kde kdo na stovce 13ky ...

ty v rámci podnikání opoužíváváš silnice... (to že si neodečitač benál a opravy to je věc druhá) ale prostě služebně používáš silnici... za což bys měl platit... to že nepřiznáš služební auto jako služební aby ses vyhnul poplatkum je docela vo tlamu... jooo kdybys byl kanckrysa a k celýmu podnikání ti stačil notebok internet a elektrika tak jasny, auta netřeba, pracuješ po netu.. ale k tomuto.... celkem jono... i když takovej svařeč taky nemusí nutně vozit autogen v autě, hele...
zvětšit Přestavba na Lpg - obrázek od Tomaso435 vložen 20.06.2013 17:41:29
17:19:49
20.06.2013
colaczech
-> IJK: na tu přesdtavbu na lpg se vykašli. Opravdu se ti to nevyplatí pri tom náletu km. Jak už ti radili, nedávej si to auto do podnikání. Finančák nic řešit nebude, má to tak spousta živnostníků, ikdyz auto používají k dopravě za zaměstnáním, popř. k výkonu zaměstnání. Jenom si do účetnictví nebudeš dávat náklady s autem spojené(benzín ,údržba vozu atd.).
15:48:55
20.06.2013
Tomaso435
-> IJK: to tě stojí ročně benál tolik co daň co 3 jako pokud podnikání nejde a vytrhne tě 1800 za silniční pak je na čase tu činnost asi pověsit na hřebík a začit dělat něco jinýho
15:34:41
20.06.2013
dragon_cb_cz
-> IJK: Klidně můžeš jezdit taxíkem nebo tlačit vozejček jak důchodce co veze šrot do sběrny... mám živnosťák taky a v žádném případě silniční daň neplatím.
15:26:08
20.06.2013
Nwkt
-> IJK: Na tenhle nájezd nemá smysl LPG, stejně v zimě než se ti to ohřeje tak se ani nezapne 4
15:23:59
20.06.2013
IJK
Pokud by člověk dělal něco řemeslného tak sebou přece jenom něco vozit musí a to se na kolo ani do vlaku nedá, proto si myslím že by mi to z FÚ nevěřili.

Těch 1000 km ročně myslím asi 2 - 4 km denně ve městě při 250 pracovních dnech plus něco mezi město tak 8 - 15 km. Celkem kuriózní. Nové auto se na to nevyplatí, novější také ne, tak zbývají stará auta a ta zas mohou být zrezlá nebo zničená. Navíc by to chtělo spíše odolnost časovou než kilometrickou. Jak by to bylo u auta co má už hodně najeto, sneslo by takový provoz ?
14:08:29
20.06.2013
Tomaso435
-> IJK: kup si služební kolo.... problém vyřešen. zbytek jezdíš vlakem
14:05:51
20.06.2013
dragon_cb_cz
-> IJK: Pokud neúčtuješ zákazníkům cestovné a nedáváš palivo do nákladů, tak kontrola z FÚ podle mě nemůže ani popel... nebo děláš něco, kde je auto zjevně nutnou podmínkou pro fungování? Každopádně silniční daň je 1800 za rok, když si připočteš náklady na revize, dražší emise atd, tak se ti to podle mě fakt nevyplatí...



Co se týká veterána, LPG samozřejmě auto jako veterána znehodnocuje a bylo by potřeba ho vyhodit. Zásahů naštěstí není tolik a jsou vratné, ale už to "není ono". Ventily se zaklepávají, protože do LPG těžko přimícháš příslušné aditivum, musel bys tudíž minimálně nechat upravit hlavu na tvrdá sedla - další tisíce.
13:55:59
20.06.2013
Nwkt
-> IJK: 1000 km ročně je ekonomickej nesmysl
13:47:32
20.06.2013
IJK
V podnikání tedy v majetku firmy být napsané nemusí, ale jak se používá pro podnikání silniční daň se za něj i tak platit musí. Myslím, že kontrole z FÚ by bylo divné jak se někam dostávám bez auta.



Kdyby se ještě někdo vyjádřil o vlivu LPG při 1000 km. Nebo i o těch veteránech.
13:22:12
20.06.2013
dragon_cb_cz
-> IJK: Pokud najedeš ročně 1000km, není lepší auto nemít psané v podnikání a silniční daň neplatit? To by se vyplatilo úplně nejvíc...
11:34:26
20.06.2013
Jarda/felda
-> IJK: pokud bys chtěl veterána tak ano, ale nejni to nic nevratnýho 4
11:22:50
20.06.2013
IJK
Dík za odpovědi ! Zeptal bych se ještě na toto, pokud bych zamíšlel (časem) nechat si Škodovku 105 jako veterána poškodila by ji přestavba na LPG (jako že tam standartně nebyla) nebo naopak by to byla "zvláštnost" a bylo to pozitivní ?

Ono totiž potřebuji auto asi na 1000 km ročně, ale musel bych u toho platit silniční daň. Kilometricky se přestavba na LPG nevyplatí, ale při úspoře silniční daně ano. Těch 1000 km ročně by také způsobilo ty problémy např. s ventily ?

Takže Favorit, Forman by byl vhodnější ? Co jiná auta a LPG ?
19:30:51
19.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> IJK: tesneni pod hlavu nevidim problem, horsi ty ventily v litine... chce to proste favomotor, ostatni jsou blbe kecy4



aha, uz vidim, kdo to psal :) jo s feldou s nim souhlasim, zadnou na oko lestenku, ale neodjete auto proste poznas, kdyz do toho sednes, vezmes za radicku, zatocis, rozjedes se, zvuk motoru atd. takze rozdil 120tis.km a 320 tis. km je hned patrnej, ikdyz nekdy na oko to auto s 320tis. km vypada lip :)))
upraveno 1x, naposled 19.06.2013 19:34:59
17:27:51
19.06.2013
IJK
Ještě k tomu LPG technicky jak tady bylo napsáno : jinak škodovku na plyn dobrý… díly více méně nejsou, u škodovky na plyn se připrav na pravidelnou výměnu těsnění pod hlavou a i ventilů… nepojede to už vubec… zadek bude lehlej mrcha… zapomen… trochu bych to potřeboval vysvětlit. Po asi kolika km se tohle stane ? Ty díly je myšleno na 105 nebo na LPG "zařízení" ?
16:52:22
19.06.2013
Nwkt
-> IJK: Ne, bonusy ti započítají
16:51:07
19.06.2013
IJK
Škodovku mám pojištěnou u České pojišťovny ročně za asi 2200 Kč, ale nechci ji vyřazovat. Myslíte, že pak druhé auto by nezačínalo od nuly ? Chci to LPG kvůli úspoře silniční daně, ale pokud by druhé auto na povinném ručení stálo okolo 4000 Kč tak se to nevyplatí.
15:52:09
19.06.2013
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Před několika měsíci jsem to dělal
15:50:04
19.06.2013
dragon_cb_cz
-> Nwkt: S tím zkušenost nemám jestli chtěj přiznávat bonus i takhle, ale klidně to možné je... konkurenční boj je dost tuhý.
15:49:12
19.06.2013
Nwkt
-> dragon_cb_cz: V jakýkoliv pojišťovně, podívají se do registru a kolik tam budeš mít měsíců tak ti dají
15:47:33
19.06.2013
dragon_cb_cz
-> IJK: Pokud přijdeš do pojišťovny kde už auto máš pojištěné, že chceš přiklepnout bonus na nové, tak by to měli rádi udělat, jinak se fakt otoč a jdi jinam, ještě se o tebe poperou... A dělat novou zástavbu za 10 nebo kolik tisíc do auta s poloviční hodnotou nemá smysl.
15:34:26
19.06.2013
Tomaso435
-> IJK: dneska se ještě řešej bonusy? příjdu řeknu chci to nejlevnější na tohle.... jo tolik? tak to nic jdu jinam

... néé počkejte se nějak dohodneme :-D

jinak škodovku na plyn dobrý... díly více méně nejsou, u škodovky na plyn se připrav na pravidelnou výměnu těsnění pod hlavou a i ventilů... nepojede to už vubec.... zadek bude lehlej mrcha... zapomen...



feldu s plynem klidně... pokud máš šáde na ježdění né na leštění, tak to vyhoď a nahraď to felicií se kterou se nechá i jezdit a dostupnost dílů a vubec životnost celýho auta je někde jinde. Samozřejmě si vybírej... žádný zaručený top stavy a vozy po profi go se super lakem.... jedině original stavy po dobrým majiteli... schnilý lemy neřeš....
upraveno 1x, naposled 19.06.2013 15:36:44
15:25:48
19.06.2013
Nwkt
Podle mě smysl nemá. Na koho to máš pojištěný, že bys neměl bonusy?
15:24:43
19.06.2013
IJK
Zajímal by mne váš názor. Mám Škodovku 105 L a kvůli úspoře silniční daně uvažuji o přestavbě na LPG, ale nevím jestli to má ještě smysl. Myslím vzhledem k věku, ale je stále celkem v dobrém stavu. Nebo bych na to mohl koupit auto, které už přestavěné je třeba Felicii. Ale pak bych měl dvě povinná ručení (a to u Felicie by bylo vysoké protože u mne by začínalo od nuly), dva techničáky a dvoje náklady na údržbu. Navíc u koupeného staršího by se určitě toho muselo hodně ze začátku vyměnit.
Extreme Tyres