skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Piestny čap
-> Skoda110l: bude to skorej 1244-187 a to su original nevybrusove.
jj, ale teraz mam jeden problem. potrebujem zistit podla kodu, co su to za loziska. je na nich vyrazene: 4 97 1244-137 6 a nemozem to nikde najst...
-> Skoda110l: díval ses i na ojniční?
salka sa nepretocila, pozeral som ich
Skoda110l 12.06.13 10:42:27 napsal:
motor bol poskladany nedavno, nema nabehane skoro nic a piesty s ojnicami a
klukou by mali byt ok, len loziska ostali stare (ten motor som nerobil ja) inak
ide dobre, nestretil vykon ani nic
Tak to je určitě parádní motor, když to někdo složil z původních dílů. Tam jsou nový tak možná svíce a kladívka v přerušovači. Tys tam našel piliny a všechno bude určitě v cajku. Odvez to někomu, kdo tomu opravdu rozumí. Mohla se ti protočit šála na klice a nemaže to ojnici. To pak začne mlátit hned.
motor bol poskladany nedavno, nema nabehane skoro nic a piesty s ojnicami a
klukou by mali byt ok, len loziska ostali stare (ten motor som nerobil ja) inak
ide dobre, nestretil vykon ani nic
Tak to je určitě parádní motor, když to někdo složil z původních dílů. Tam jsou nový tak možná svíce a kladívka v přerušovači. Tys tam našel piliny a všechno bude určitě v cajku. Odvez to někomu, kdo tomu opravdu rozumí. Mohla se ti protočit šála na klice a nemaže to ojnici. To pak začne mlátit hned.
ok tak dam saly nove a uvidime. a sviecky su urcite dobre, prezeral som ich ked som meral tlaky
jednou jsem řešil feldu kde normálně šála vypadla
a mohla za to natažená ojnice a jestli jí máš hodně vydřenou tak počítej s tou ojnicí jo a když je volnej v pístním čepu tak většinou se to klepání mění s teplotou motoru

-> Skoda110l: to že sú nové ešte nič neznamená.
sviecky su cisto nove... 

-> Skoda110l: skus pozriet sviecky mne sa raz odlomil kusok zo sviecky a strasne rachotil vo valci, musel som to hned odstavit. A ked som dal dole hlavu tak som mal brutalne dodobany piest od olomeneho kusku sviecky.
motor bol poskladany nedavno, nema nabehane skoro nic a piesty s ojnicami a klukou by mali byt ok, len loziska ostali stare (ten motor som nerobil ja) inak ide dobre, nestretil vykon ani nic
-> Skoda110l: ak to začalo klepať len tak odrazu, tak to bude asi väčší problém a nebude sa jednať o poruchu opotrebením. Niečo sa tam muselo dosrať. Bez rozborky ťažko radiť. Lebo poradíme ti vymeň šály a nakoniec to bude ojničné púzdro alebo piest.
Šály su v p***, to už viem, aj piliny som nasiel, ale toto je iný zvuk. Ozýva sa aj pri štartovaní, ako keby tam niekto klopal kladivom... A robí to len jeden valec, a zacal to robit odrazu. Nic, a naraz buchot, ze som to musel odstavit. Myslis ze staci vymenit salky?
Záleží na tom, kolik má motor najeto, kdo s ním před tebou jezdil a jak se k němu choval. To, že motor klepe, ještě nemusí být čep. Klidně můžeš mít i nataženou nebo volnou ojnici, vydřenou šálu na ojnici a pod. Jestli je to ostřejší kovový zvuk, tak je to zpravidla na šálách ojnic. Když budeš z vany vypouštět olej, podívej se, zda v něm nejsou kovové piliny, pak by to byly šály v kytkách.Sundej vanu a zjisti, jak to s nimi vypadá. Zpravidla to odnáší šála na ojnici druhého válce.
Zdravim, chcel by som sa spytat ako zistim, ci neni vymlateny piestny cap. Motor strasne klepe, nezere olej a tlaky su dobre. Je to favorit 136. Som si na 99,99% isty ze je to on.