skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém z otáčkami po pridaní.
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 08.06.2013 do 16.06.2013, založil/a Igor Šturma
-> Igor Šturma: nie, to bude tym ze tvoj pisany prejav je necitatelny, alebo citatelny len obtiazne.
-> škodec: To bude tým že si z Trnavy .
Ja som na to prišiel hneď potom ako som napísal tento článok. Ano bola to tá druhá komôrka, podľa všetkého sa stratila tá strunka ktorá to ma vracať. Ale díky za snahu.
pises po rumunsky, cita sa to po hebrejsky a nepochopil som ani prt aj ked si slovak.
Rekl bych,že ti to nekde saje tocela dost falesneho vzduchu,...
-> srdcar 120L: -> dragon_cb_cz: K těmto účelům používám Konkor 101 - je levnější, než WDčko, je ho víc a kromě toho, že uvolňuje zarezlé spoje, rozpouští karbon a ještě maže

-> srdcar 120L: Jo, na uvolnění klidně WD40, ale na pravidelné mazání bych volil něco... mastnějšího 

-> dragon_cb_cz: Sice v tom máš pravdu, ale taky povoluje zaseknuté mechanismy, uvolňuje zarezlé části, čistí a chrání. Když se to tímto krásně uvolní, tak to může lehce přimáznout jakýmkoliv olejem, třeba z měrky. Taky to dělám. Ovšem pokud je klapka v takovém stavu, že už ani toto nepomáhá, pak musí sundat karburátor. Někdy ještě stačí vyndat čep s vahadlem, které uzavírá odvětrání plovákové komory. Je zezadu. Pod čepem je konec tyčky druhé klapky, většinou stačí do díry stříknout a rozhýbat, což by mu mohlo jít. Jinak musí klapku s tyčkou vyndat a díru protáhnout výstružníkem.
-> srdcar 120L: WD40 není mazivo ale vytěsňovač vody, to bych mazal spíš MDčkem nebo něčím podobným s MoS2.
-> Igor Šturma: Vysvětli, jak snížíš sytičem otáčky z 2000 na 850, nechápu. Nejspíš je udusíš na 850 ot. Sytič je na obohacení směsi a tedy motor přehltíš. Jestli ti teplý motor při překročení 2000 otáček v nich zůstane, tak ti visí klapka na druhé komoře, protože přibližně v této úrovni ji podtlak otvírá. Je přidřená osička klapky, je to téměř běžný jev u škodovek. Když ti zůstane v otáčkách, zkus ručně dorazit druhou klapku zpět a uvidíš, že to dělá ona. Já to pravidelně mažu WD 40 a i přes to občas má snahu se nevracet. Taky zkus, jak chodí podtlak na zvedání druhé klapky, musí po svislé tyčince s pružinkou chodit lehce. Nechybí ti tam pružinka, co zvedá doraz pro druhou klapku? Máš dostatečně silnou pružinku na plynovém lanku? Ještě mě tak napadlo, nevisí ti vpředu plynový pedál? Jde ti lehce po celé dráze?
Ještě taky zkus ručně vrátit plyn na první klapce a koukej, kde to poposkočilo, je to v zadírání klapek, o tom jsem přesvědčen. Klapky na obou komorách musí chodit po celém rozsahu otevření, druhá klapka po zvednutí páčky podtlakového zvedání musí chodit úplně volně a nezadrhávat. Doufám, že jsi tomu rozuměl.
Ještě taky zkus ručně vrátit plyn na první klapce a koukej, kde to poposkočilo, je to v zadírání klapek, o tom jsem přesvědčen. Klapky na obou komorách musí chodit po celém rozsahu otevření, druhá klapka po zvednutí páčky podtlakového zvedání musí chodit úplně volně a nezadrhávat. Doufám, že jsi tomu rozuměl.
-> robinho130: U mňa bohužial nie. Ako by som sa nesnažil.
mne takto zostáva vysieť druhá klapka , pridám a tiež zostane v otáčkach okolo 2000 , keď viackrát pošlapem po plyne tak sa vráti
-> David29: Problem je priamo v Karburátori osička sa nepridiera lanko sa nezasekáva.
Keď pridám na teplom motore nad 2000 tak otáčky neklesnú. Ohľadom sitiča keď máš teplý motor a otvoríš sytič tak ti motor zdochne. Už chápeš

Keď pridám na teplom motore nad 2000 tak otáčky neklesnú. Ohľadom sitiča keď máš teplý motor a otvoríš sytič tak ti motor zdochne. Už chápeš

Moc nerozumim tomu, proč sem pleteš ten sytič
Ale třeba mě takhle zůstavalo viset lanko (struna) od plynu. Byla přidřená v bovdenu
Ale třeba mě takhle zůstavalo viset lanko (struna) od plynu. Byla přidřená v bovdenu
Tak čo nikto nič


Motor Je tam 120L obyčajný nijak neupravovaný originál nabehaných má 50 562 km


Vec sa má tak osička klapky sa nepridiera, sytič vypnutí keď je teplá tak vtedy znížiš volnobeh aj sytičom.
Moja chyba zle som to popísal.
Moja chyba zle som to popísal.
Nevime tady o jaky motor se jedna ale je mozny ze mas pridrenou osicku na klapce skus to rukou otacet a co to dela zda nezustava pootevrena apod
-> Igor Šturma: Není to spíš vlastnost, než chyba? Teda pokud se bavíme o provozu s otevřeným sytičem...
Keď motor vytočím na viac ako 2000ot/min. tak zostane v tých otáčkach na stálo až kym sytičom neznížim na 850 ako aj má byť volnobeh. Ak niekto pozná príčina tak by som bol rád keby mi niekto pomohol. Už som chcel čistiť karbec tak či nevie niekto kde by mohla byť chyba