skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zalomený šrob v bloku
v servisu to děláláme tak že se do prostřed toho šroubu vyvrtá malým vrtákem díra pak prostříknout sprejem a pořádným proudem navařit matku chvíly počkat až trochu klesne teplota pořádně tomu dát pár ran kladivem a povolovat když jí uthněž tak to zopakuj a musí jít ven
-> skodovak: Já s tím najezdil X tisíc km, něco i na okruhu, pak jeden závod do vrchu a nic nefouklo. Fakt jsem byl překvapenej.
-> Eidy: plánuju to risknout no,ještě uvidím.. ten ktátkej přední je total dead..
-> skodovak: Já jezdil na Fa motoru bez krajních dlouhých šroubů hlavy, co drží i klaviaturu u 1. a 4. válce. Rozebíral jsem to X krát až jsem to strhnul. Dal jsem to na lepidlo, ale bylo to spíš symbolický. Jezdil jsem s tím asi 2 roky a bez problémů.
-> m8rinek: já na tom mám asi 500km,ale zajímalo by mě co by bylo dál.. :-)
teď jsem konečně dodělal kuli kamarádový blbosti vypadlý axiál a hned zase dělat vršek,no hnus na motoru s nájezdem 700km po kompletní GO
teď jsem konečně dodělal kuli kamarádový blbosti vypadlý axiál a hned zase dělat vršek,no hnus na motoru s nájezdem 700km po kompletní GO
-> skodovak: Daves na seriovym motoru nějakej neskutečnej nájezd...
Jezdil někdo bez jednoho šroubu hlavy (přední krátký) dlouhodoběji?.. i helicoil časem mrcha nějak povolila a nechce se mi všechno dělat znova... tenhle rok samá radost fakt..
nebo je varianta kyselina dusicna ... zmizi sroub a hlinik zustane :)
povoluj to pistolou (nie silou)
-> rsvancara:
on nepotrebuje zachranit srob ale blok

No já se svejma dílenskejma zkušenostma čuměl jak péro z gauče, když mi nešly povolit samořezky - příchytky prahovejch lišt, tak jsem je začal odvrtávat, měl jsem tupej vrták, takže jsem se na to vyprd, ale najednou koukám, šlo to vytočit rukou.
Takže ohřejvání super věc.


-> Tomaso435: no 20 litrů by si s blokem přes noc poradilo
, to samý cokoli zinkovýho (třeba karbec) 


-> rsvancara:
vřele doporučuji







-> David29: kyslelina chrorovodíková je lepší. Blok zmizí, zůstane šroub :-D
A místo uvolňovače se dá aplikovat Coca-Cola 

ako sa tu píše nadvarit a je von
Ideál je zkombinovat vše co tu bylo řešeno, prolejt povolovačem, trochu do toho pobušit a navařit matici. Pak to vytočit musí jít...
Navar matici ale poradne klidne udelej i cepici, diky prohrati se hlinik rozahne a melo by to jit krasne vysroubovat, kdyz to utrehnes zkus to znova. Me to vzdy pomohlo, pripadne pockej an rady dalsich.
Zašroubovat matku až k bloku, přivařit a s citem zkusit povolit. Případně zastříknout nějakým uvolňovacím sprejem

Navařit matku, prohřeje se to což je plus, mělo by to jít ven.
Nebo vyvrtat, protáhnout popř. vyvložkovat závit.
Zkoušel jsem vytahováky, zbytečný :-)
Nebo vyvrtat, protáhnout popř. vyvložkovat závit.
Zkoušel jsem vytahováky, zbytečný :-)
prosím vás o radu zalomyl sa šrob v bloku motoru Favorit a trčí nad blokom asi 2 mm 
