Felicia 1.3 bmm

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 31.05.2013 do 30.01.2014, založil/a Johnny2410
řadit dle data
18:02:49
30.01.2014
Klubko_
tak to asi povalim prestelovat 5
13:56:54
30.01.2014
Markop
-> Klubko_: Jednak se to opravdu neztratí (a už vůbec ne u hlíníkových tyček), jednak platí že čím NIŽŠÍ teplota, tím MENŠÍ ventilová vůle.

I při teplotě kolem nuly se musí vždy nastavit doporučené vůle a na jaře/v létě to doštelovat.

Pokud má černý svíčky, jsou buď nevhodné (studené), nebo opravdu nefunguje lambda sonda a auto běží na benzín na bohatší směs.
upraveno 1x, naposled 30.01.2014 14:03:47
12:53:16
30.01.2014
MisakusX
Klubko_ : Na T34 možná, ale na 1,3 BMM se to neztratí
12:44:08
30.01.2014
Klubko_
-> Markop: tak tech 0,05 se myslim ztrati. Delal jsem to na studenym motoru, kdy auto stalo na mraze a jen jsem prejel cca 100m do garaze. Takze myslim ani nemel tech 20°C, pri kterejch se ma nastavovat. A navic se to hned zas zaklepe 3 vcera jsem mu to nastavoval po cca 5000km



Co krom ventilove vule by to mohlo jeste delat? Predehrev lambdy?
upraveno 1x, naposled 30.01.2014 12:44:51
00:23:15
30.01.2014
Markop
-> Kuladmin: Stejný jako na benzín, sací 0,25, výfukový 0,20

-> Klubko_: Ne
upraveno 1x, naposled 30.01.2014 00:27:35
21:59:40
29.01.2014
Klubko_
-> Dušan: dal jsem 0,25 na ocelovy tycky, 0,30 na hlinikovy. To jsou spravny vule, ne?
upraveno 1x, naposled 29.01.2014 22:07:18
21:51:42
29.01.2014
Kuladmin
a propo kolik ma mit vule na ventilech felda kdyz je na plyn?
21:47:37
29.01.2014
Dušan
-> Klubko_: mala vule na sacich
21:42:10
29.01.2014
Klubko_
kuci, steloval jsem ted kamaradovi na LPG BMM felde ventily, pry mu to zacalo hur startovat. Po sestelovani motor po startu vynechaval, nechtelo se mu moc do otacek. Nechal jsem ho chvili bezet a kdyz se trochu zahral, tak bezel velmi pekne, i do otacek sel snadno. Vypnul jsem to a podival se na svicky. Vsechny byly dost cerny. LPG je nejakej automat, nijak jsem do toho po startu nezasahoval, neprepinal plyn/benzin.

Nejaky navrhy, co mohlo to cukani zpusobovat?
10:16:49
22.06.2013
Johnny2410
Ja tam mám 136bmm tak z favoritu tam dať jedine?aký je medzi nimy rozdiel favorit a tento bmm 136 ?vrtanie možno ine či nie? neviem
08:38:49
22.06.2013
Kuladmin
-> Johnny2410: Nejvetsi problem je legalnost mas bmm 135 nebo 136 tak tam zase musi bmm 135 nebo 136 (dle toho co mas ted).
08:21:48
22.06.2013
Johnny2410
Nazdar kluci tak som tu znovu :) ten motor je KO už asi zmeral som tlaky vo valcoch bieda a nechcem už tam davať tento motor lebo je tam prasknuta hlava a v bloku boli zalomene 2šroby tak su tam štifty a rozhodol som sa ešte kým to ide že si zoženiem iný motor porobím ho zgeneralkujem a potom už len prehodím ale chcem sa opýtať s čoho by ste odporúčali tam motor neviem či su v tom nejaké rozdiely mám Bmm motor a chcem vedieť že či by sa tam dal založiť napr 1,3mpi alebo z Favoritu neviem ake su v tom rozdiely poradte diky,
07:52:59
04.06.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Johnny2410: pokud, jak ti někdo psal nemáš problém s průchodností výfuku a je vpořádku motor i zapalování, tak to ukazuje, že tam jde málo paliva - to že to netáhne.



Takže poslechni čerpadlo, vyměň filtr, zkontroluj, že někde pod autem nejsou skříplý trubky.

Kdyžtak přemeřit průtok čerpadla za minutu (odpojit přívodní hadici benzínu do vstřikovací jednotky a šupnout ji do nějaké nádoby a stopkama měřit 30s a pak změřit kolik toho vyjelo. Při 12V na čerpadle je minimální potřebný průtok cca 580ml / 30s, při 11,5V na čerpadle cca 500ml / 30s, při 11V na čerpadle cca 440ml/30s.To jsou minimální hodnoty, víc samozřejmě být může. A pokud máš tlakoměr tak před vstřikem (0,8 až 1,2 Baru). Měřili jsme taky napětí a proud přímo u čerpadla (čerpadlo bylo OK, odběr 6,5A při 12V) - napětí na čerpadle při běžícím motoru je vždy cca o 2V menší než na baterce. Určitě si to zkontroluj, nestojí to ani kačku a hned si uděláš obrázek o tom, v jakým stavu máš palivovou soustavu.
21:17:25
03.06.2013
Johnny2410
Ventily sú nastavené aj tlaky má dobré tak tam bol vlani na jar krúžkovaný motor aj hlava robená sedlá brúsene ventily a tak čo bolo treba motor ani neklepe ani nieje olejnička len nemá ťah a nemal ani pred GO ani po nej takže mačka vo vreci ale postupne odstranujem chybi a kupujem nové veci stále ničo čo by to mohlo byť len aj časovo moc my to nevychádza tak uvidíme cez víkend alebo priebehom tíždna to budem riešiť znovu len potrebujem aj nazbierať nejake skúsenosti a informacie od ludí čo majú podobné skusenosti
15:16:23
03.06.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Johnny2410: najprv nastav volu ventilov a potom odmeraj tlaky vo valcoch ..
15:00:03
03.06.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
pokud je motor po mechanicke strance vporadku, urcite bych zkontroloval tlak paliva a pripadne mnozstvi paliva daneho cerpadlem( v dilenske prirucce to mas vse popsano). To cerpadlo je pod zadnima sedackama ponoreny v nadrzi a musi byt hodne tichy (u cerpadel ktery jsou plne ok je slyset pouze splouchani benzinu ve vracecce, nesmi piskat), dal bych se podival pres diagnostiku, zda teplota motoru odpovida zkutecnosti ( mohlo by to klidne za ty spatne starty) ale to ze jsi odpojil konektor od volnobezneho motorku (to je ten zepredu na klapce) by mohlo mit stejny vliv, jako jsi popisoval. Jinak predpoklad je samozrejme kabelaz motoru vporadku, kostry vporadku, rele cerpadla, kabely k nemu a dalsi veci vporadku. Uz nekolikrat jsem resil zavady, ktere se tvarily jako nejaky snimac, cidlo ci akcni clen a nakonec byl bordel v dratech.
09:12:28
03.06.2013
Bukaj
-> Johnny2410: Pokud odpojíš lambdu, tak počítač přepne do nouzového režimu. Jezdit bez lambdy nedoporučuju, bude to víc žrát a více se zanášet...

...může bejt špatná lambda, to už jsem ti psal v první odpovědi.

A vůle v rozdělovači odstraň, sice by to nemělo mít u BMM moc vliv, (pravděpodobně hlavně při prudké změně otáček a trochu na volnoběh), ale aspoň budeš mít jistotu.
02:27:53
03.06.2013
Johnny2410
A chcem sa vás ešte niečo opýtať nemôže byž vadná aj lambda sonda?ked odpojím lambda sondu kábel napajaci odnej tak auto chytá normálne aj ide tak ako ked je zapojená čo by sa stalo keby som napr lambda sondu vybral alebo by som ju nezapojil vôbec a jazdil bez nej?ked aj tak tam nemám katalizator kedže je vymontovaný ?.A ešte niečo dnes som si všimol ked som dal dolu klobuk rozdelovača že ked pohýbem palcom tak má vôľu zhruba 0,5cm môže to mať alebo nie?. Dalšia moja otázka je je toho viac načo som pri podrobnejšej prehliadke auta prišiel.Ked auto naštartujem chytí aj bez plynu krasne, ide zhruba 10sekund pekne ako má vo volnobežných otáčkach a po tých 10sekundách spadnú otáčky a ak mu kus neprydám tak zdochne a ked mu naraz šlapým na pedál tak počuť ako ho dusí a šklbne motorom čo to môže byť?.Zajtra vymením ten palivák filter a uvidím čo to bude robiť ja len to som chcel či náhodou nieje niekde inde chyba a či sa nedá nastaviť napr zmes množstvo vstreku a pod.A ešte niečo načo slúži konektor na škrtiacej klapke hned v predu čo je od víka ventilov mal som dole tie konektory a tento som zabudol dnes zapojiť ale normálne auto chytilo a šlo tak ako má načo je ten konektor a tá časť?je to na automatický sitič? Dakujem vopred za odpovede prepáčte že takto naraz viac otázok ale fakt som zufalý celý tížden pracujem aj v sobotu dnes som mal čas sa na to mrknúť tak som to popozeral riadne a napísal som všetko načo som prišiel a čo by ma zaujímalo dakujem ešte raz vopred za rady.
22:29:30
31.05.2013
Johnny2410
No tak skúsim vymeniť ten lebo predošlý majiteľ pochybujem že ho niekedy menil vymením ten a uvidím potom napíšem že čo to robí ale dakujem za rady
22:25:19
31.05.2013
Bukaj
-> Johnny2410: Tak ještě mrkni na ten palivák, jak psal Kuladmin 4
21:53:42
31.05.2013
Johnny2410
Zdravím vás tak v katalizátore chyba asi nebude lebo tam žiaden nieje je tam iba koncový športový tlmič ale robilo mi to už aj pred tým brzdiť nič nebude brzdy su tam nové všetko je v pohode rozdelovač som vymenil sviečky tiež aj filter vzruchový ešte som aj škrtiacu klapku vyčistil ale už fakt neviem čo ešte môže byť chyba ešte je tam taký problém že ked idem dolu kopcom a bez plynu tak mi auto začne strašne sekať šklbe autom ako keby vynechával motor neviem už fakt čo to môže byť
17:49:48
31.05.2013
Kuladmin
otazkou je zda je to 5min nebo 10min?? zmer to presne jinak pak by se mel roztocit ten ventilator a otazkou je zda vubec i otevre termostat chce toi sahnout na chladic/hadice.Dale palivovy filtr vymenit a pripúadne zmerit dodavane mnozstvi benzinu cerpadlem. Ocicsti pak jeste cidlo poloh klikovky a zkontroluj rozdelovac resp vicko a ,,palec,,. A mozna blbost ale ciste nehodou nepribrzduje to auto? Zkontroloval bych i todle. Jiank jak pise kolega nejen katalyzator ale i rozsypany tlimic vyfuku apod.
upraveno 1x, naposled 31.05.2013 17:50:18
10:37:04
31.05.2013
Bukaj
A co katalyzátor? Není zanesený? Nebo blbne Lambda...

A s tou teplotou - asi vadný spínač ventilátoru...
00:55:22
31.05.2013
Johnny2410
zdravím vás páni potreboval by som radu lebo ja si už fakt neviem poradiť mám feliciu 1,3GLX z motorom bmm kúpil som ju s tým že dimý ale len občas a nemá vôbec ťah vymenil som sviečky vzduchový filter rozdelovač vyčistil som klapku ale aj tak nemá ťah ked idem tak strašne zle ide do otáčok a pomaly sa aj rozbieha musím ju dosť vytáčať aby sa vôbec rozbehla spotreba je celkom ok 8litrov ale hnevá ma ten ťah ked aj idem tak 4ka ešte v pohode ale akko nahle zaradím 5ku tak stráca otáčky a aj ked jej viac dupnem tak nič vôbec nereaguje a nikto mi s tým nevie pomôcť a poradiť neviem čo mám robiť preto žiadam o prozbu vás čo máte skúsenosti s tímto motorom čo by to mohlo byť a ešte ked ju nechám vrčať na volnobeh napr 5-10min tak sa mi zohreje na 110C poradte čo s tým mže byť porsím vás skúšal som už všeličo aj snímač otáčok kľuky je dobrý rozdelovač je dobrý no aj tak neťahá a nejde do otáčok starý otec má formana podobný motor ale ten ide ako delo oproti tomuto poradte prosím dakujem.
Extreme Tyres