skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
weber vs pierburg
Netušíte někdo, jestli tam pasují trysky/vzdušníky pro originál Weber DCD? Ty jsou totiž docela v pohodě sehnatelné...
Tak Polmo dorazilo ve 4 kusech, vypadá to že dvakrát z 1300 a dvakrát z 1500 motoru. Na výběr bude z difuzorů 23, 24, 25 a 26, trysky 115, 120, 140 a 155, vzdušníky bohužel jen 210 a 220
Horní SEDRoidní příruby mám dvě... tak teď už to jen nějak poskládat...

-> m8rinek: Aha, po identifikaci písečných červů už je jasněji
Jinak to vypadá, že tam budou minimálně dva... good 


-> dragon_cb_cz: Počítám, že Wanec nic jiného než násilí nepoužívá :D.
E: jeden deklík tam máš stopro, na těch horních těžko říct...
E: jeden deklík tam máš stopro, na těch horních těžko říct...
-> m8rinek: To jsem ale šikovnej... OK, mám pocit že by se nějakej šťastnej dekl v zásilce nalézat mohl, fotky jsou teda blbý, tak se nechám překvapit...
Co znamená, že tam ten filtrbox pasuje sice blbě ale pasuje? Je potřeba něco upravovat, nebo stačí trocha násilí při montáži?
Co znamená, že tam ten filtrbox pasuje sice blbě ale pasuje? Je potřeba něco upravovat, nebo stačí trocha násilí při montáži?
-> dragon_cb_cz: Odpověděl sis sám ;).
-> Olgoj Chorchoj: Nemáš fotku toho deklíku, nebo popis jak cca to vypadá? Základ Polmo je teda jen ten rovnej vršek ze kterýho čouhaj štefty, jako třeba na tejhle fotce: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../7_539_118048__20
09-09-21_08-39-25_24.jpg ??
A ten "šťastný deklík" je tohle? img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_118048__20 09-08-25_14-36-59_99.jpg
A ten "šťastný deklík" je tohle? img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_118048__20 09-08-25_14-36-59_99.jpg
ak by bol zaujem mam na predaj dve polma a na jendom je aj ta priruba na filter box + upraveny box
-> dragon_cb_cz: Když budeš mít kliku, přijde ti polmič i s hliníkovym deklíkem nahoře, na kterej pasuje škodováckej filtrbox (sice blbě ale přece:)
OK OK, takže nějaké to Polmo už je pomalu na cestě... jak řešíte přichycení filtru? Dá se na to nějak rozumně napasovat klasický filtrbox?
-> dragon_cb_cz: V případě tohodle karbu mají trysky a vzdušníky stejný závit. Jen se malikno přibrousí pokud je někdo detailista. (150ka vzdušník na druhém stupni je původně tryska)
-> m8rinek: Hmm, hmm, hmm... jestli bych nad tím neměl přestat přemýšlet... v momentě kdy dorovnám skladové zásoby Jikovů na řádně syslovskou úroveň začnu přemejšlet jestli se na ně nevysrat a nedát tam něco lepšího... tomu se říká finanční masochismus 

-> dragon_cb_cz: Je možný, že se to dá zaměnit i s lekrem, jde o to jaký je použit držák trysky (průtokáč).
-> palinator: Jako třeba stav kastle? No jo... to je dlouhodobá záležitost, do tý doby ať to jezdí...
EDIT: + se mi teda momentálně chystá lehce nesériový motor do 120L, takže i tam by našel uplatnění...
EDIT: + se mi teda momentálně chystá lehce nesériový motor do 120L, takže i tam by našel uplatnění...
-> dragon_cb_cz:
Myslim, že bys u ní potřeboval řešit jiný věci.
Myslim, že bys u ní potřeboval řešit jiný věci.
-> m8rinek: Aha, já vycházel z toho, že Daves nabízí trysky buď DDSR+LEKR nebo EDSR+SEDR... tak jsem myslel, že má DDSR shodný s LEKRem, o shodnosti s SEDRem netuším nic, ani o shodnosti s BSkem...
Každopádně na BSko největší tryska kterou disponuju je 130ka
Každopádně na BSko největší tryska kterou disponuju je 130ka

-> dragon_cb_cz: Pleteš se, DDSR má shodný trysky se Sedrem až v pozdějších evolucích, starší má trysky jako BS.
-> m8rinek: Jinak teda v mejch podmínkách něco převrtávat nevím... bych to leda tak zvrtal (nebo zvrzal)? Ale asi by se šlo nějak zařídit...
-> palinator: Polmo mi nějakou dobu vrtá hlavou, je to asi relativně dostupná alternativa na experimenty... a 136 GoodLuck by možná snesla lepší krmení než SEDR 3223...
-> palinator: Polmo mi nějakou dobu vrtá hlavou, je to asi relativně dostupná alternativa na experimenty... a 136 GoodLuck by možná snesla lepší krmení než SEDR 3223...
-> dragon_cb_cz:
Ty chceš něco kunit?
Ty chceš něco kunit?
-> m8rinek: BS a DDSR myslím nejsou kompatibilní, DDSR má snad shodné trysky s LEKRem... u DDSR bych tomu že jdou použít možná věřil, přeci jen základ je u obou DCD...
-> dragon_cb_cz: Trysky tam jdou z něčeho použít možná starej jikov (BS, DDSR).
Převrtat to zvládneš i ty. Ona sice tryska není jen hloupá díra, ale do jistý míry ty funguje...
Převrtat to zvládneš i ty. Ona sice tryska není jen hloupá díra, ale do jistý míry ty funguje...
-> m8rinek: Děkujeme pánovi v červené bundě!
-> ZdenoR: Trysky a vzdušníky záměnný == nejni rozdíl mezi tryskou a vzdušníkem stejného kalibru? OK... vrták a přeprasení z jiného karbu už zní trochu nad moje možnosti, proto mě zajímalo kde by se to dalo sehnat "hotový"...
-> vhml: Člověče to je informace která přináší víc otázek než odpovědí... každopádně budu koukat
-> ZdenoR: Trysky a vzdušníky záměnný == nejni rozdíl mezi tryskou a vzdušníkem stejného kalibru? OK... vrták a přeprasení z jiného karbu už zní trochu nad moje možnosti, proto mě zajímalo kde by se to dalo sehnat "hotový"...
-> vhml: Člověče to je informace která přináší víc otázek než odpovědí... každopádně budu koukat

-> vhml: Nechci dělat tajnosti jen si nejsem jist, ladilo se na vrtáky. Takže to ber bez záruky
Dif. 24/26 možná 25/27 (něco jsem jim sebral při broušení a leštění)
Hlavní tryska 120-130/150
Volnoběžné tr. 45/100
Vzdušník 210/150-160
Dif. 24/26 možná 25/27 (něco jsem jim sebral při broušení a leštění)
Hlavní tryska 120-130/150
Volnoběžné tr. 45/100
Vzdušník 210/150-160
-> ZdenoR: prozradíš použité osazení?
-> dragon_cb_cz: Polmo už samo o sobě je v základu natryskováno dost schopně. Leccos se enchá sehnat, protože byly verze jak pro 1300ccm tak pro 1500ccm. Tuším ale že tam pasujou i trysky ze žigula, nebo něčeho takového. Vím, že jsem věděl, že to není problém sehnat, lae už nevím z čeho to mělo bejt :-D
-> dragon_cb_cz: Polmo už samo o sobě je v základu natryskováno dost schopně. Leccos se enchá sehnat, protože byly verze jak pro 1300ccm tak pro 1500ccm. Tuším ale že tam pasujou i trysky ze žigula, nebo něčeho takového. Vím, že jsem věděl, že to není problém sehnat, lae už nevím z čeho to mělo bejt :-D
-> dragon_cb_cz: Za rozumný peníz funguje zmíněné Polmo. Trysky a vzdušníky jsou mezi sebou záměnné, něco se nechá doladit vrtákem, nebo upravit ze sedru. Mam ho na autě doladěný na Lambdu. Při klidné jízdě se s tím nechá jezdit kolem 8l. Pokud se mu šlápne na krk dokáže to slušně nakrmit. Samo spotřeba je pak násobně jinde...
-> m8rinek: No to já taky, jelikož to zjevně není až takovej problém, ale tím jsem se odpovědi nepřiblížil ani o kousek 

-> dragon_cb_cz: předpokládám, že půjdou použít z něčeho dostupnýho.
-> vhml: A kde ty trysky do POLMO shanis? Ja jsem po nem koukal, z Polska by sel asi sehnat relativne snadno, ale vubec netusim kde na to poshanet osazovaci prvky...
díky kluci, jsem zas o něco chytřejší 

Přínos za rozumnej peníz je POLMO, DDSR a obecně tahle konstrukce vycházející Webru z DCD/DCHD.
Dáš si tam difuzory jaký chceš, trysky nakoupíš jaký chceš a ty koně se v tom najdou v domácích podmínkách rychleji než v sedru, pierburgu atd.
Dáš si tam difuzory jaký chceš, trysky nakoupíš jaký chceš a ty koně se v tom najdou v domácích podmínkách rychleji než v sedru, pierburgu atd.
Vždyť ten motor vůbec nejde, zběsile otevírá klapky, aby si tam něco nafrkal akceleračkou.
Dva dvojité Webery budou mít uplně stejnou spotřebu jako jeden
Odladit Webery = 5000Kč v tryskách a hodily ladění.
PS: má tam solexa
Od plynu bych chtěl alespoň takovouhle reakci (a neříkám, že to mám nastavené bůh ví jak). Na videu s tou š120 se nepůjde ani rozjet..
E: a a stejně ten maďar přešel na dva karburátory...
Dva dvojité Webery budou mít uplně stejnou spotřebu jako jeden
Odladit Webery = 5000Kč v tryskách a hodily ladění.
PS: má tam solexa
Od plynu bych chtěl alespoň takovouhle reakci (a neříkám, že to mám nastavené bůh ví jak). Na videu s tou š120 se nepůjde ani rozjet..
E: a a stejně ten maďar přešel na dva karburátory...
Narazil jsem na netu na vcelku zajímavé video:
Vypadá to slušně, jede mu to taky dobře. Zajímá mě jestli je to podle vás přínosné řešení oproti upravenému pierburgu. Dva dvojité karburátory jsem přece jen zavrhl z důvodu spotřeby, i když budu mít autko jen na letní povození. Pokud někdo ví o nějakém jiném řešení krmení 1.3 s 278 vačkou a spotřebou s lehkou nohou mezi 8-9l, rád se přiučím.
Vypadá to slušně, jede mu to taky dobře. Zajímá mě jestli je to podle vás přínosné řešení oproti upravenému pierburgu. Dva dvojité karburátory jsem přece jen zavrhl z důvodu spotřeby, i když budu mít autko jen na letní povození. Pokud někdo ví o nějakém jiném řešení krmení 1.3 s 278 vačkou a spotřebou s lehkou nohou mezi 8-9l, rád se přiučím.