úprava karburátoru škoda favorit

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 14.05.2013 do 26.05.2013, založil/a tekknošpína
řadit dle data
20:39:20
26.05.2013
mira76
vrtni si difuzory treba z 20/24 na 22/26 a priprav se na brutální tryskování, nezapomen že se ti druhá komora prestane otevirat protože ti poklesne podtlak v první komore....když se ti to stane tak napiš poradim ti............
22:11:14
24.05.2013
Citr0nik
nemas ziadnu kartu vozitka tak sup sem s nim :) som zvedavy 4
22:07:54
24.05.2013
tekknošpína
-> Citr0nik: teprva se na něm pracuje ale až to bude tak to bude mazelik :-)
22:35:02
14.05.2013
Citr0nik
-> tekknošpína: co mas za kočík ?? 4 1
22:30:43
14.05.2013
tekknošpína
už takle mi to žere 10l na 100 což je docela slušný :-D takže mě to ani tolika netrápí stejně bude zaparkovanej v garáži pouze takoví to víkendoví ježděníčko
22:23:38
14.05.2013
Tomaso435
prohul ho desítkou vrtákem na skrz :-D ja teda myslim že karbec se ladí pak až na upravenej motor a né karbec pro výkon... jinak sytičová tryska ze 130KY na misto druhej funguje obstojne, jenom nevim jesi se tě chce při dnešních cenách jezdut se spotřebou o 5l vyšší....
22:20:53
14.05.2013
tekknošpína
zdravím mám prosbu sháním někoho kdo upravuje karburátory nebo nějakou radu, jak ho upravit pro větší výkon.
Extreme Tyres