-> Milan 136: Chápeš dobře. Ta bez lanka
Diky moc, tak rychlou odpoved bych fakt necekal
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia Rs 1.8t problém
18:59:30
28.01.2017
28.01.2017
Milan 136
-> zajoch: pokud chapu spravne, tak el.ovladana. Motorek ma i ta s lankem. Takze ptizpusobeni, kanal 0-vymazani ucebnich hodnot.
Pak zakladni nastaveni kanal 60
Pak zakladni nastaveni kanal 60
18:55:32
28.01.2017
28.01.2017
zajoch
Hoši, 1.8T 20V. Klapa s motorkem. Ještě nikdy sem neměl v rukách VAG, jak udělam zakladní nastavení klapy?
07:21:32
15.05.2013
15.05.2013
skodovak
-> Milan 136: jako celkovej problém včetně pedálu a tlaku nebo to cukání atd?..
20:06:12
14.05.2013
14.05.2013
Milan 136
-> skodovak: viděl bych to na KO škrtící klapku. Napřed bych zkusil vyčistit a udělat základní nastavení
15:36:01
14.05.2013
14.05.2013
skodovak
-> djmaso: já ne pokud původní majitel to nevím..
15:27:34
14.05.2013
14.05.2013
djmaso
-> skodovak: neměl jsi odpojená ten pedál od kabelů, když jsi mel zaplej klíček ?
př: když toto uděláš u určitých Fordů tak ten pedál můžeš zahodit ( protože už ho nikdy pořádně nenačte)
př: když toto uděláš u určitých Fordů tak ten pedál můžeš zahodit ( protože už ho nikdy pořádně nenačte)
07:47:26
14.05.2013
14.05.2013
vhml
Určitě bych šel po tom pedálu, tohle je špatně.
07:20:19
14.05.2013
14.05.2013
skodovak
Chlapi potřebuju radu…
na RS 1.8T mám problém,auto nemá moc výkon a chová se jako kdyby „čerpadlo dávalo a nedávalo“ prostě zrychluje a zpomaluje..
z Diagnostiky která teda mimo jiné píše že je zablokovaná a nepřístupná jednotka motoru jsem zjistil následující.: 1. jednotka po turbu požaduje stále bez ohledu na otáčky a volnoběh tlak 980
2.pedál plynu má prapodivný chod a to 1 horní hodnota čidla je na 100% plynu 72% a spodní hodnota je 39% což je samo o sobě kokotina když mají jít téměř souběžně a do plna i do minima tuším +-5% no dokonce i na volnoběh udává snímač plynu motoru 14%
takže jakoby se dá říct z obojího,že do motoru asi valí stále víc paliva než má a teoreticky by se mohlo uchcávat?…
je tohle nějak vysvětlitelné a řešitelně,nebo logicky pochopitelné?
nahrát origo soft jako za prvé a zkusit jiný pedál za druhé a uvidí se,nebo jaký volit postup?.. díky moc
na RS 1.8T mám problém,auto nemá moc výkon a chová se jako kdyby „čerpadlo dávalo a nedávalo“ prostě zrychluje a zpomaluje..
z Diagnostiky která teda mimo jiné píše že je zablokovaná a nepřístupná jednotka motoru jsem zjistil následující.: 1. jednotka po turbu požaduje stále bez ohledu na otáčky a volnoběh tlak 980
2.pedál plynu má prapodivný chod a to 1 horní hodnota čidla je na 100% plynu 72% a spodní hodnota je 39% což je samo o sobě kokotina když mají jít téměř souběžně a do plna i do minima tuším +-5% no dokonce i na volnoběh udává snímač plynu motoru 14%
takže jakoby se dá říct z obojího,že do motoru asi valí stále víc paliva než má a teoreticky by se mohlo uchcávat?…
je tohle nějak vysvětlitelné a řešitelně,nebo logicky pochopitelné?
nahrát origo soft jako za prvé a zkusit jiný pedál za druhé a uvidí se,nebo jaký volit postup?.. díky moc