-> Cumper: Pořadí by mělo být takto, jako je na obrázku.
To co dělaly pod druhou komoru ty promáčklé plechy, měly být udajně pro lepší rozprášení směsi.. ale většinou ho každej buď vyndal a nebo vypiloval.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Izolační podložka pod karburátor
-> Cumper: Pořadí je (odspodu) : sací potrubí, těsnění, plech, těsnění, podložka, těsnění, karburátor. Pokud jsi nejsi jistý sestavou/orientací dílů, dobrý pomocník je katalog ND - v tomhle případě kokrétně tenhle obrázek: skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../01_20.jpg
Výstupky bych asi moc neřešil, na 105 motoru podle mě prd poznáš, ale pokud se ti chce pilovat, do toho... případně sehnat plech který je nemá, všude se jich válí spousta...
Výstupky bych asi moc neřešil, na 105 motoru podle mě prd poznáš, ale pokud se ti chce pilovat, do toho... případně sehnat plech který je nemá, všude se jich válí spousta...
Ahoj,
mám rychlou otázku. Sundaval jsem u 105ky karburátor abych ho vyčistil, ale nějak jsem si při demontáži nevšimnul, v jakym pořadí byla izolační podložka. Má bejt pod tim železnym plechem, nebo nad nim? A ještě jedna otázka, v tom železnym plechu pod karburátorem, jsou 2 díry, z toho jedna má takový výstupky dovnitř. Někde jsem tady četl, že jsou ty výstupky na prd a že to akorát blokuje průchod paliva a je lepší z toho udělat normální díru. Vyplatí se ty výstupky odpilovat, nebo je to fuk a nemám s tim ztrácet čas? Díky za radu
mám rychlou otázku. Sundaval jsem u 105ky karburátor abych ho vyčistil, ale nějak jsem si při demontáži nevšimnul, v jakym pořadí byla izolační podložka. Má bejt pod tim železnym plechem, nebo nad nim? A ještě jedna otázka, v tom železnym plechu pod karburátorem, jsou 2 díry, z toho jedna má takový výstupky dovnitř. Někde jsem tady četl, že jsou ty výstupky na prd a že to akorát blokuje průchod paliva a je lepší z toho udělat normální díru. Vyplatí se ty výstupky odpilovat, nebo je to fuk a nemám s tim ztrácet čas? Díky za radu