Zámky ventilů

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 28.04.2013 do 29.04.2013, založil/a m8rinek
řadit dle data
13:23:23
29.04.2013
m8rinek
-> Max: jj tyhle pokusy probíhaj :)))
upraveno 1x, naposled 29.04.2013 14:17:00
12:41:14
29.04.2013
Max
vím že to není to co chceš slyšet, ale šel bych cestou nemšího odporu a sehnal to někde z rozebraného motoru ;o)
11:51:28
29.04.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Olgoj Chorchoj: Este ze mam patrola na zahrade :)
10:43:39
29.04.2013
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: vezmeš nějakou zakalitelnou pecku, vysoustružíš kužel, vyrobíš díru, zakalíš, popustíš, jedeš...
09:14:25
29.04.2013
Olgoj Chorchoj
neblbni gumo a ober nějakýho patrolistu (terrano to má jiný3 )... Nepovede se ti tam udělat nějaká kokotinka a budeš měnit ventily i se sedlama... Fakt to nikde nemaj?
08:05:03
29.04.2013
m8rinek
-> srdcar 120L: Vůbec mi nerozumíš, oprosť se od škodovek. Jde mi o výrobu samotného klínku na uplně jiný ventil a zajímají mě tolerance pro výrobu...
01:14:39
29.04.2013
srdcar 120L
Pokud ti dobře rozumím, jde ti o půlměsíce, které drží ventily v misce s pružinou. Jestli si dobře pamatuji, tak na Š 1000 až Š 110 byly klínky dělené, hladké, na Š105 až 136 byly klínky taky dělené, ale se zářezy ( tuším 3 ). Nebyly záměnné na Š 1000 až 110. Byly tam jak rozdíly v průměrech dříků ventilů, tak i ve velikosti talířků do sedel. Co se týká ventilové vůle, záleží na obsahu a typu motoru, zda má ostřejší vačku a pod., není to jednoznačně dáno, musel bys uvést, na jaký konkrétní typ a obsah motoru to je.
23:45:58
28.04.2013
m8rinek
Nevíte jaký parametry by měly mít zámky ventilů? Mám tu atyp ventily tak bych si je nechal udělat, vytočit, říznout, zakalit. Nicméně mi nejsou jasný vůle ani další parametry...
Extreme Tyres