Zivotnost tesneni

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 14.04.2013 do 14.04.2013, založil/a Raste
řadit dle data
13:57:55
14.04.2013
Kuladmin
njn taky se ma spravne snad kazdy 4 roky menit chladici smes - prave kvuli antikoroznim vlastnostem - to je hlavne dobry u fabii
13:34:33
14.04.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Raste: ono taky zalezi, jak mas kvalitni (antikorozni) nemrzku, jak jsou dobre udelane presahy, jestli to neuvaris atd. tzn. v idealnim pripade muze vydrzet i nekolik set tisic km4 z tech seriovych bude asi nejlepsi ellring, takova standartni kvalita je sedej temac resp. vika (to jsou snad uplne stejna tesneni, at si rika kdo chce, co chce 4 (mel jsem je v ruce a porovnaval jsem je), ale doporucuji ten ellring, stoji za to si ty 2 stovky pridat
13:01:23
14.04.2013
suri
-> Raste: hlavu dole , očistiť alebo dať zrovnať, zmerať presahy vložiek , tesnenie , vyčistiť závity a nové šrouby , musí to fungovať
12:47:50
14.04.2013
Raste
-> suri: diky, takze to vidim pouze na vymenu tesneni, nebudu do toho zbytecne vic stourat, pak uvidime. Ale podle toho, co pises vsazim vic na to tesneni, prece jen jeste menene nikdy nebylo.
12:39:44
14.04.2013
suri
-> Raste: tesnenie nemá kilometrickú životnosť ale v priemere od 80-100tis odísť zvykne





vložky pokiaľ nie sú utopené tak netreba chytať , utopené bývajú najčastejšie pri uvarení motora
12:36:07
14.04.2013
Raste
Zacala se mi mirne ztracet voda a na vicku se objevila emulze. Motor ma najeto 92tis (felda mpi), 5000ot poznal opravdu malokrat, celkove spise klidne projizdky. Zajima me, jaka je prumerna zivotnost tesneni pod hlavou na seriovem motoru. Jen chci vedet, jestli mam byt pripraveny na vymenu tesneni, nebo hur na pretesneni vlozek. Predpokladam, ze vice pravdepodobnych moznosti ubytku vody a emulze na vicku asi nebude.
Extreme Tyres