278/270 1.3 Mpi - 3000ot - cuká

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 30.03.2013 do 01.04.2013, založil/a Frank92
řadit dle data
21:02:25
01.04.2013
kury
Tak ve feldě to stejně nikdy nebude mít plovákovkou po směru jízdy6
08:27:24
01.04.2013
Frank92
Milan 136- snímač se tam dával až po převodovce
20:07:18
31.03.2013
Milan 136
-> Frank92: ten snímač je normálně zničenej zubama setrváku při výměně motoru
20:04:40
31.03.2013
afro100
-> Evž@: neni problem prehodit packu
20:01:07
31.03.2013
Evž@
Nemá to naopak z důvodu že se plyn přidává na druhou stranu? kdysi sem to taky tak měl
18:27:54
31.03.2013
Vrba
No karbec by mel byt správně osazen plovákovkou po smeru jízdy,ale tak fungovat by to melo i takto,...
17:58:09
31.03.2013
ochoda
-> MOLSO: podle mu to ve felde bude fuk
17:51:28
31.03.2013
Maťulo
-> Frank92: aky to ma vyznam zabiehat to najprv s MPIckom?
17:15:46
31.03.2013
J3STER
MOLSO 31.03.13 17:06:16 napsal: → Frank92: ja mam jedon taky technicky dotaz … nemas ten karbec nejak opačne ? 40

-> MOLSO: To jako "hore koko*om"?3
upraveno 2x, naposled 31.03.2013 17:16:23
17:12:44
31.03.2013
MOLSO
-> Frank92: ja som len tak zo srandy rypol 3 Co tam zavadzia alebo kde je problem pri klasickom osadeni ?
17:06:16
31.03.2013
MOLSO
-> Frank92: ja mam jedon taky technicky dotaz ... nemas ten karbec nejak opačne ? 40
16:57:42
31.03.2013
J3STER
-> Frank92: Není to "B" náhodou podtlak k rozdělovači?
16:55:33
31.03.2013
Frank92
Pokud se nepletu tak A- je sytič a B- je přepad na nádrže ano ?
zvětšit 278/270 1.3 Mpi - 3000ot - cuká - obrázek od Frank92 vložen 31.03.2013 16:55:33
16:23:00
31.03.2013
Frank92
Když se daří tak se daří. V týdnu mi na motoru prasklo těsnění frank92.rajce.idnes.cz/hm m tak jsem nemohl dále otálet tak výměna motoru byla jasná volba i když těsnění na karbec nepřišlo.



Čidlo otáček: frank92.rajce.idnes.cz/hm m jinak celkem záhada jelikož jsme nenašli u setrváku žádné cizí těleso ani kamínek prostě nic.



Pustil jsem se do úpravy čerpadla na napojení AC pumpy

- frank92.rajce.idnes.cz/hm m

- frank92.rajce.idnes.cz/hm m
11:57:12
31.03.2013
Nepér
Tak MPI má lambdu ne? Navíc, aby to nějak poškodilo písty, muselo by to bejt über chudý a to by nejelo.
09:49:36
31.03.2013
Frank92
Mno do úterka najezdím asi 200km.
upraveno 1x, naposled 31.03.2013 10:00:37
20:50:30
30.03.2013
Vrba
-> Frank92: Kolik chceš najezdit na MPI nez to das do konečného stavu?
20:11:52
30.03.2013
Frank92
Příčina odhalena. Snímač otáček je doslova rozpůlen na půl.nemáme tesneni na karbec jelikoz nám jej firma nedodala za tyden i kryz ho uvadela skladem. Otřes. Nakonec jsme objednali těsnící papir a necham ho vyrazit. Zatím jsme jej chteli aspon zajet na mpi.
20:00:12
30.03.2013
Vrba
-> Frank92: proč to zrovna neladíš s tím karbecem?práce pro práci,...
19:03:54
30.03.2013
Petr Urban
-> Nepér: Bez úpravy SW to stejně nebude fungovat jak má, jak má řídící jednotka vědět že má vstřikovat více a v jiný čas ? Jak má zapalování vědět podle jaké mapy má jet ? To cuknutí může být od vynechání jak to jednou za 5s už nemůže udržet s chudou směsí či špatným předstihem.
17:43:44
30.03.2013
Nepér
Snímač otáček? Něco v železe - posunuté rozvody?
16:39:27
30.03.2013
Frank92
Další příznak. Při zahřátém motoru 2000ot každých cca 5sekund motor cukne ale za studena to nedělá.
15:17:13
30.03.2013
Frank92
S 268/268 to jelo normálně bez anomálií 1
14:43:25
30.03.2013
steyr
zeby riadiaca jednotka nebola programovana na taku vačku a KP ? 1
13:31:40
30.03.2013
Frank92
Zdravím pánové,



včera jsme měnili motor ve feldě za nový s úpravou 278/270 (10,8-1). Zajíždět na MPI a pak přesedlat na karburátor. U MPI (bez úpravy SW) se vyskytl problém. Motor nejde do otáček. Vytočí se k 3000, cukne (někdy i střelí 3 do sání), otáčky spadnou na 2500-2800ot kde se opět chytne.

Nevíte co stím ?
Extreme Tyres