
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
278/270 1.3 Mpi - 3000ot - cuká
Tak ve feldě to stejně nikdy nebude mít plovákovkou po směru jízdy

Milan 136- snímač se tam dával až po převodovce
-> Frank92: ten snímač je normálně zničenej zubama setrváku při výměně motoru
-> Evž@: neni problem prehodit packu
Nemá to naopak z důvodu že se plyn přidává na druhou stranu? kdysi sem to taky tak měl
No karbec by mel byt správně osazen plovákovkou po smeru jízdy,ale tak fungovat by to melo i takto,...
-> MOLSO: podle mu to ve felde bude fuk
-> Frank92: aky to ma vyznam zabiehat to najprv s MPIckom?
MOLSO 31.03.13 17:06:16 napsal: → Frank92: ja mam jedon taky technicky dotaz … nemas ten karbec nejak opačne ? 
-> MOLSO: To jako "hore koko*om"?

-> MOLSO: To jako "hore koko*om"?

-> Frank92: ja som len tak zo srandy rypol
Co tam zavadzia alebo kde je problem pri klasickom osadeni ?

-> Frank92: ja mam jedon taky technicky dotaz ... nemas ten karbec nejak opačne ? 

-> Frank92: Není to "B" náhodou podtlak k rozdělovači?
Pokud se nepletu tak A- je sytič a B- je přepad na nádrže ano ?
Když se daří tak se daří. V týdnu mi na motoru prasklo těsnění frank92.rajce.idnes.cz/hm
m tak jsem nemohl dále otálet tak výměna motoru byla jasná volba i když těsnění na karbec nepřišlo.
Čidlo otáček: frank92.rajce.idnes.cz/hm m jinak celkem záhada jelikož jsme nenašli u setrváku žádné cizí těleso ani kamínek prostě nic.
Pustil jsem se do úpravy čerpadla na napojení AC pumpy
- frank92.rajce.idnes.cz/hm m
- frank92.rajce.idnes.cz/hm m
Čidlo otáček: frank92.rajce.idnes.cz/hm m jinak celkem záhada jelikož jsme nenašli u setrváku žádné cizí těleso ani kamínek prostě nic.
Pustil jsem se do úpravy čerpadla na napojení AC pumpy
- frank92.rajce.idnes.cz/hm m
- frank92.rajce.idnes.cz/hm m
Tak MPI má lambdu ne? Navíc, aby to nějak poškodilo písty, muselo by to bejt über chudý a to by nejelo.
Mno do úterka najezdím asi 200km.
-> Frank92: Kolik chceš najezdit na MPI nez to das do konečného stavu?
Příčina odhalena. Snímač otáček je doslova rozpůlen na půl.nemáme tesneni na karbec jelikoz nám jej firma nedodala za tyden i kryz ho uvadela skladem. Otřes. Nakonec jsme objednali těsnící papir a necham ho vyrazit. Zatím jsme jej chteli aspon zajet na mpi.
-> Frank92: proč to zrovna neladíš s tím karbecem?práce pro práci,...
-> Nepér: Bez úpravy SW to stejně nebude fungovat jak má, jak má řídící jednotka vědět že má vstřikovat více a v jiný čas ? Jak má zapalování vědět podle jaké mapy má jet ? To cuknutí může být od vynechání jak to jednou za 5s už nemůže udržet s chudou směsí či špatným předstihem.
Snímač otáček? Něco v železe - posunuté rozvody?
Další příznak. Při zahřátém motoru 2000ot každých cca 5sekund motor cukne ale za studena to nedělá.
S 268/268 to jelo normálně bez anomálií 

zeby riadiaca jednotka nebola programovana na taku vačku a KP ? 

Zdravím pánové,
včera jsme měnili motor ve feldě za nový s úpravou 278/270 (10,8-1). Zajíždět na MPI a pak přesedlat na karburátor. U MPI (bez úpravy SW) se vyskytl problém. Motor nejde do otáček. Vytočí se k 3000, cukne (někdy i střelí
do sání), otáčky spadnou na 2500-2800ot kde se opět chytne.
Nevíte co stím ?
včera jsme měnili motor ve feldě za nový s úpravou 278/270 (10,8-1). Zajíždět na MPI a pak přesedlat na karburátor. U MPI (bez úpravy SW) se vyskytl problém. Motor nejde do otáček. Vytočí se k 3000, cukne (někdy i střelí

Nevíte co stím ?