škoda 125l nejde nastartovat

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.03.2013 do 27.03.2013, založil/a Schade12
řadit dle data
19:14:58
27.03.2013
Schade12
Problém vyřešen, dnes jsem nastartoval, mimo jiné závady které jsem postupně odstranoval, tak ted poslední bylo že byl prohozený kabel 1. A 4. ty jsem dal jak mají být doladil předstih, ještě jednou vyčistil karburátor, pak jsem stříkl trochu benzínu do válců, šel jsem zkusit startovat, chytlo ale hned zdechlo zkusil jsem ještě jednou a už to zustalo pěkně běžet, jak se to zahřálo tak jsem zkusil vypnout a znovu nastartovat a už to krásně chytlo,

Tak děkuji všem co mi tady radily a snažili se pomoct

Díky
22:53:52
26.03.2013
Evž@
-> Schade12: řeš ty suché svíčky...zkus nalít benzín do těch spalováků
20:27:52
26.03.2013
Schade12
na to rysku na boku rozdělovače, ale důležitý je moment kdy to hodí ne? a házet to má když jsou oba ventily uzavřeny a to ted vychází na všech válcích
20:10:20
26.03.2013
kamikaze
-> Schade12: Když jsou zavřený ventily na 1. válci, kam směřuje palec rozdělovače?
20:01:55
26.03.2013
Schade12
no nevím jak to popsat to měřidlo, takový velký budík, od teho hadica, na konci taková jakdyby do špičky,. Dnes jsme zjistil že jsem měl přehozený káble k 1 a 4 válci, tak jsem je dal jak mají být, ted již je v pořádku že vždycky když jsou ventily na daným pístu uzavřeené píst nahoře tak háže jiskra pořadí 1 3 4 2 taky sedí, tak myslíte že by to mohlo pomoct? jinak ještě rozvody jsem dával tyhle www.autoplus-shop.sk/252- sukolie-rozvodov-s-retazou -fel-13.html a když se podíváte na obrázek tak je vidět že tečky jsou přesně v poloze jak je to v příručce (jiří R mach ) takže tím pádem musím mět dobré časování ventilů ne? když jsem to dal o 12 čepů jak to má byt
19:30:38
26.03.2013
Evž@
-> Schade12: číms to měřil?
14:14:57
26.03.2013
Schade12
a jak mám udělat abych tu kompresy zvýšil, ventily mám zabroušený hlavu taky zabroušenou, vůli ventilů jsem šteloval, nové těsnění pod hlavou, nové pístní kroužky tak co má ještě vliv na kompresy
22:24:43
25.03.2013
kamikaze
Co takhle blbě danej řetěz? -> mizerný tlaky, benzín to do potrubí stříkne, ale nenasaje do válce, možná i foukne ven... Napiš odkud jsi, je tu spousta schopných a ochotných lidí pomoci, byla by přeci škoda investovaných prostředků a času, kdyby se ti to třeba potkalo, případně zadřelo, pokud jsi dal špatný/špatně kroužky4
22:19:58
25.03.2013
Athlonek
-> Schade12: Pokud jsi měřil správně s přidaným plným plynem a nebyla baterka a startér po smrti, tak máš strašně malou kompresi a na tu motor nechytn!! Neřeš zapalování a nejdřív se vrhni na kompresi, máš tam někde zádrhel!
22:08:27
25.03.2013
Evž@
-> Schade12: jedna věc je kdy tam skočí jiskra a druhá věc je ta který válec má doopravdy zrovna pálit.

Proč to dělat jednododuše když to jde složitě.

Bohatě ti bude stačit když sešteluješ vše pomoci prvniho válce.To jest první válec je 5° před HU,palec ukazuje na tečku na rozdělovači a pořadí zapalování jedn. válců bráno po směru hod. ručiček je 1,3,4,2.

Já nevím ale už ti asi nikdo neporadí,jedině že by sis omylem natankoval naftu jako ja kdysi a laboroval týden co s tim je(ale ty maš suche svičky takže asi ne :)

upraveno 1x, naposled 25.03.2013 22:09:44
22:05:03
25.03.2013
Petr Volfik
-> Schade12: Jenom se blbě zeptam, měl jsi sundaný víko ventilů aby jsi to teda vyšteloval? Aby při jiskře píst byl zrovna v kompresi a ne ve výfuku...
18:52:20
25.03.2013
Schade12
dnes jsem si vymontoval všechny svíčky nasadil je na koncovky a všechyn si je vysládal postupně na hlavě přiložené aby házely jiskru zapl jsem zapalování, pak jsem točil klíčem gola za řemenici a díval se v jaké poloze je válec když v něm hodí jískra, zjistil jsem že to bylo totálně blbě tak jsem zeštěloval komplet rozdělovač a ted když jsem to znovu tak dělal tak mi už krásně vychází že když na danmém válci hodí jiskra že píst je 5°před Hu. tak jsem to zkůšel nahodit ale pořád nic tak to mě někdo řekněte
22:59:58
24.03.2013
Evž@
-> Schade12: 1atm=1,033227 kp/cm2
upraveno 1x, naposled 24.03.2013 23:01:01
20:23:24
24.03.2013
Schade12
jo ale 5,1 KP/cm2
20:14:58
24.03.2013
Matsoft
-> Schade12: no melo by to mit 8-11atm. Dle stavu a uprav.
20:09:44
24.03.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
trochu málo ne?
20:03:45
24.03.2013
Schade12
tlak jsem měřil a mělo to asi 5.1
16:45:50
24.03.2013
Evž@
Vyšroubuj svíčky a stříkni do každého spalováku benzín.Potom zkus startovat a sledovat jestli ma motor tendenci chytnout.
15:28:14
24.03.2013
kamikaze
-> Schade12: Má to vůbec kompresi?
12:04:22
24.03.2013
Schade12
ano měl jsem to rozdělaný komplet, všechny trysky vzdušníky kanálky jsem pak profoukal, hladinu seřídil na předepsanou hodnotu, a vzdušník i bohatost přesně podle příručky, a pořád prostě svíčku naprosto suchý ani kapka benzínu, taky by mě zajmalo kde mizí ten benzín co tam stříká pumpička
11:51:20
24.03.2013
David29
-> Schade12: Trysky, vzdušníky jsi měl vyšroubovaný? A po vyvaření jsi to vyfoukal vzduchem?



A pokud z injektoru benzín stříká, tak je divný, že nejde nastartovat, nebo že ani neblafne.



Základní nastavení kabecu jsi proved?
upraveno 1x, naposled 24.03.2013 11:53:13
11:42:38
24.03.2013
Schade12
tak jsem nastavil rozdělovač (prošel káblové koncovky), předstih, vůli ventilů, a pak jsem zkoušel nastartovat, ale zase nic, tak jsem se díval na svíčky a byly totálně suché, takže je chyby s přívodem benzínu, čerpadlo funguje, karbec jsem komplet čistil (vyvařoval v octu), nastavovla hladinu, sací potrubí je také vyčištěný, akcelerační pumpička stříká, tak prsostě nevím, jedeně mě napadá že bych přitom čištění karbecu něco pokazil ale nejsem si ničeho vědom, tak prosím poradtě díky
17:47:32
21.03.2013
Schade12
ještě jsem zjistil že mám špatný rozdělovač, zlomený komínek, ulomená podtlaková regulace, ale mám doma jeden ve velice pěkném stavu ale je ze škody 110 (s podtalkovou regulací) tak se chci zeptat zda ho tam možu dat aniž by to mělo nějaký negativní vlivy
09:31:34
21.03.2013
kyfkař
slabým ne ale znám experti kteří jsou schopni namlátit kolo na vačku kladivem
09:01:02
21.03.2013
sbf
tak tu zatku len tak nevyrazi slabym pohybom vacky nevyrazi
20:03:53
20.03.2013
kyfkař
tak přeskočenej řetěz bych teda fakt nečekal7v každem případě dej všechno nový a pozor na vačku,nesmí ti popojet dozadu je tam u setrváku zátka,kterou bys mokl vyrazit
19:55:15
20.03.2013
Bobesh
-> Schade12: Pokud máš komplet,mění se komplet. Tak to jseš dítě štěstěny. Přeskočenejch řemenů bylo ale řetěž...?41
19:19:26
20.03.2013
Schade12
Tak se potvrdila ta teorie s tím že přeskočil řetěz na rozvodových kolech, dnes jsem to rozdělal, a vzájemná poloha kol byla o 21 článků místo o předepsaných 12 a řetěz volný jak kšandy, ale ted otázka, mám novou rozvodovou sadu, normálně dobrá originální česká, akorát že na tom menším kolečku má menší vnitřní průměr na hřídel takže tam nejde dat, tak jestli bych mohl že bych tam to malé kolečko nechal to staré a nové dal to velké a řetaz
19:33:30
19.03.2013
Matsoft
Hod sem foto a nebo uz konecne to odkad jsi, at ti to nekdo. Pomuze udelat
17:31:33
19.03.2013
Schade12
takže další problém, dnes jsem šel zdělat ten rozdělovač abych ho nastavil jak jste psali, ale 1. komínek je ulomený (kousek kolem obímky), a za 2. že jak jste psali že na tom zozdělovači má být na boku tečka ke které má směřovat palec když je 1. válec v hu tak nevím jak to ted nastavit
22:02:29
18.03.2013
Bobesh
-> Schade12: Jak jsi řekl. Než budeš nasazovat,dej tomu ještě o kus "předstih" protože úkos zubů tím pak ještě o pár stupňů pootočí kupředu. Je dobré si nastavit i osu olejového čerpadla,jehož drážka zapadne do výstupku na spodu pastorku náhonu rozdělovače. Prostě tak,abys to měl v rovině. Ideální,kdyby ti to někdo předvedl. Je to víceméně triviální úkon ale líp se to pochopí při názorné ukázce.
21:47:27
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: da se to tak rict.
21:42:27
18.03.2013
Schade12
a když to tak teda nemám tak nastavím si motor na 5°pak vydělám rozdělovač natočím si ho tak aby palec v této poloze směřoval k tečce ne stěně rozdělovače nasadím a je to?4 pak mám ještě kdyžtak nastavit předstih?
21:31:41
18.03.2013
Bobesh
-> Schade12: Áno,přesně tak. pokud to máš jakkoli jinak...tak to máš BLBĚ!!!
20:57:00
18.03.2013
Schade12
myslíš tu svěrem do leva od písmene D ? takže jestli to dobře chápu tak když je první válec 5°před HU tak má palec směřovat k té tečce ano?
20:52:52
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: ja I kyfkar popisujem to samy, jen on nebere v potaz to, ze ten rozdelovac muze bejt blbe uplne. Na rozdelovaci mas na obvodu tecku na ktery by ti mel palit prvni (event, kdyz ho das o 180 blbe, tak treti) valec. A nevim jak lip popsat ze ma zapadnout "zasuvka" a "zastrcka" (kolicek na spodku kolecka rozdelovace do "zarezu" v motoru.
20:49:17
18.03.2013
haso
-> Schade12: www.skodateam.cz/serizeni _predstihu-img_18zq.jpg

vidis tam tu malu "tecku" ?
20:44:55
18.03.2013
Schade12
kyfkař ale to píšeš jak nastavit předstih to už jsem dělal asi 100 krát

Matsoft já přesně nevím jakou tečku a jak mám vědět jak má být v motoru nešlo by to nějak detailněj popsat ?
20:38:04
18.03.2013
kyfkař
nastav zářez na řemenici proti stupnici na rozvodovém kole na 6stupnů zapni zapalování,povol rozdělovač v komínku otoč ho doprava pak vytáhni z rozdělovače prostřední od cívky a dej ho asi 3-5cm třeba od altíku a pak otáčej z rozdělovačem doleva až ti přeskočí jiskra tak ho máš nastaven ale stejně bych to ještě seřidil stroboskopem6
20:35:29
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: takze. Vyndej si rodelovac. Na kole u kliky mas zarez. Ten nastav na prvni malou rysku zprava. Na tom vyndanym rozdelovaci si nastav palec na tecku. Dej si ve vzduchu rozdelovac tak, jak by byl v motoru. Pomoci sroubovaku si nastav zarez tak,aby byl priblizne stejne jako na rozdelovaci. Rozdelovac tam vsun. Zkus nastartovat. Pokud se ozve ohlusujici rana (proste to vystreli), tak prehazej kabely, aby jako prvni palila trojka. Pak to musi nastartovat ok.
20:28:19
18.03.2013
Schade12
Matsoft jo to je pravda ale to bych musel ten rozdělovač vydělat (celý aby se tohle rozhasilo) a pokud by to i bylo rozhašené tak prosimtě jak se to nastavuje?
20:26:43
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: tak s palcem mas pravdu, ale jsou experti, co to narvou silou jakkoli. A s rozdelovacem pravdu nemas. Rozdelovac ma pocet poloh roven poctu zubu x 2. Takze tak....
20:21:00
18.03.2013
Schade12
palec má přece jen jednu polohu na vače je zářez a na tom palci je zase výstupek který zapadá do zářezu, takže jedna polohu , a rozdělovač má jen dvě polohy o 180°a ani v jedné to nevychází
20:13:15
18.03.2013
Athlonek
-> Matsoft: Nebo špatně nasazenej palec.
19:51:01
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: protoze Mas ten rozdelovac blbe. Kdybys napsal odkud jsi, tak ti nekdo uz treba osobne pomohl to nastavit.
19:19:26
18.03.2013
Schade12
tak proč podle vás když je první píst v HU tak hází jiskra na 3. válci který je v tu dobu dole a otevřené ventily, a když je maximální rozevření kladívek pro 1. válec tak by měl být vrub na řemenici na 0°a to taky neni a ještě to benzín místo sání vyfukuje tak mě teda řekněte čím jiným to je nechci se nijak hádat tak ale 9
19:01:01
18.03.2013
Matsoft
-> Schade12: hele, ze by ti preskakaly rozvody je 3.1415926covina. Ja mel na jednom ls motoru ulamanou skoro pulku zubu na velkym kole a nepreskakalo to.
19:00:06
18.03.2013
Bobesh
-> Athlonek: Ja!5
18:56:53
18.03.2013
Athlonek
-> Bobesh: a motor se pak točil doleva
18:53:41
18.03.2013
Bobesh
-> Schade12: Tak to maximálně střihlej klínek. Nebo - teda jenom teoreticky - že by jsi vyměnil startér a picnul tam kus z Dvandy nebo Desty...3
Extreme Tyres