
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ethanoll do nafty?
prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 14.02.2013 do 24.02.2013, založil/a Martin/125/
-> Qwak: avie sežere všechno

kdyz sem makal na benzínce.. tak tak přijel týpek.. a natankoval cca 10 litru do ÁVIE!... nechápal sem
ale spokojeně odjížděl a ješte se chlubil tím že je zvědavej co udělá .. 



-> Nepér:




-> OndraKrupi: dej mu ho, aspoň si dojde na rande s Ančou, upustí tlak a zase bude normální chvíli

-> Nepér 23.02.13 18:16:07:
Dobrý...

Dobrý...


-> Nepér: za toto ?Nepér 23.02.13 16:40:16 napsal:
→ stepan: Se stim smiř!
→ stepan: Se stim smiř!
dáme Banána?
-> stepan: Se stim smiř!
-> stepan: pravda uz je toho dost
-> Nepér: co bereš za matroš? :D
-> stepan: :D :D :D
-> Nepér: Myslim že vyjádřim názor většiny když napíšu: Běž s tim do p****e!
-> Nepér: kvalitne drogy 

-> Eidy: a to druhe L je tam ab to zdoraznili ? 

-> Eidy:
Skoro... pořád něco přebejvá.
Skoro... pořád něco přebejvá.
-> King: warkburk ma neserie ale etHanoLL ano
to je to tak exotické že sa nedá napisať etanol ? 


Už je to tady zase - WARKBURK



Kamarad měl tenkrat možnost nějakyho lacinyho benzinu...normalně naturalu 95ky...no a lil to do dieselovy fabie 1.9ky s naftou v poměru 1:1 a jezdil na to bez problemu...
-> Petr Volfik 14.02.13 22:18:12:
Používaj se filtry z LIAZky...
Používaj se filtry z LIAZky...
-> Petr Volfik 14.02.13 22:02:11:
Vyjeťák neee, na kdejaký sračky borci najezdili desetitisíce kilometrů, ale vyjeťák popravil čerpadlo hned.
Vyjeťák neee, na kdejaký sračky borci najezdili desetitisíce kilometrů, ale vyjeťák popravil čerpadlo hned.
-> Urbi: Tak on by se dal uříznout nějakej blok motoru ze šáde- filtr + čerpadlo a filtrovat to před vylitim do nádrže. Třeba by to něco pomohlo.
V tom medvědu bylo ještě řadový čerpadlo, nevim co by řekla ta rotačka po nějaký době no.

V tom medvědu bylo ještě řadový čerpadlo, nevim co by řekla ta rotačka po nějaký době no.
-> Petr Volfik: jj, půl na půl to schopnější starý diesel zvládá, akorád chce to zásobu palivových filtrů 

Tak benzín do nafty jsem proti zamrzání dával. Ale cca 5l na plnou 125l nádrž... A Avie to schroupla bez potíží. Ale do osobáku bych dával radši ty aditiva...
A nebo vyjetej olej s naftou. Známej se starym meďákem takhle tankoval v jednom servisu.

-> Nepér:
-> Martin/125/: Si domluv nějakou větší restauračku někde v okolí od které budeš brat přesmažený olej, doma udělaj jednoduchou filtrační stanici, návody jsou určitě na netu a budeš jezdit téměř zadara, v zimě tam stačí dávat trochu nafty a aditiva proti zamrzání, kamarád takle jezdil dlouhodbě a startoval v -20 s 2,5 diesel bez turba.



-> Martin/125/: Si domluv nějakou větší restauračku někde v okolí od které budeš brat přesmažený olej, doma udělaj jednoduchou filtrační stanici, návody jsou určitě na netu a budeš jezdit téměř zadara, v zimě tam stačí dávat trochu nafty a aditiva proti zamrzání, kamarád takle jezdil dlouhodbě a startoval v -20 s 2,5 diesel bez turba.
Ale třeba takovej warkburk umí jezdit na směs nafty a benzínu 1:1 

-> Martin/125/: No celý vysokotlaký čerpadlo a vstřiky se mažou naftou, co to udělá když tam přidáš suchej líh si domysli.

-> djmaso: to jo... pokud si je v tom předtim smažil, jinak pěkně smrdí...
-> djmaso: cize mensie emisie 

-> TechniX: a výhoda rostliňáku -voní po hranolkách :D
Zamítnuté přispívání mají:
- Nepér (udělil U-Geen), důvod: OT