skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
A tak mám patnáctistovku...
-> Jindas: ty to máš na takový normální jezdění a občas pojedeš naplno,tak když to bude dobře namazaný,tak ten motor bude držet jak svět.
-> Bery 10.02.13 22:43:23: Většina takových motorů co jsem znal nepřežila víc jak sezónu. Ještě to šlo zkousnout u 77 vrtání.
-> Urbi 11.02.13 01:13:49: Bylo to kolem roku 2000.
-> Urbi 11.02.13 01:13:49: Bylo to kolem roku 2000.
-> Urbi: Hele já mám hotovo,tohle je spíše téma pro ostatní. Mám silné vložky,blok je převrtanej....
Spíš třeba sem narazil na pár detailů favorit-felicie vs fabia
Třeba,že sem někde slyšel,že zdvihátka ač CZ výroba,tak když s tím končili,tak prej je šulili-nenechali je pořádně prokalit apod.. takže prý při takové zátěži praskají a ideální je,je zkontrolovat po první ostřejší jízdě... u fága a felcky v pohodě,odendáš ten kryt co u nic je.... fabia=problém.... to je na sundání hlavy,jinak to prostě nezjistíš.
Spíš třeba sem narazil na pár detailů favorit-felicie vs fabia
Třeba,že sem někde slyšel,že zdvihátka ač CZ výroba,tak když s tím končili,tak prej je šulili-nenechali je pořádně prokalit apod.. takže prý při takové zátěži praskají a ideální je,je zkontrolovat po první ostřejší jízdě... u fága a felcky v pohodě,odendáš ten kryt co u nic je.... fabia=problém.... to je na sundání hlavy,jinak to prostě nezjistíš.
-> Bery: Přesně tak !
-> Tuner#2: Kdy se tady dělaly u nejmenovaného pána takové vložky ? Co vím tak už nějaký čas se tady rozvrtávají bloky a dávají nové silnější vložky a kvalitní písty.
-> Jindas: Triky jsou furt stejné jako i u normálního obsahu. Kvalitní materiály, přesné zpracování, dobré poskládání a hlavně odladění. Celou sadu stejně musíš od někoho koupit, pokud si teda nechceš nechat horší variantou jen převratat origo vložky a koupit písty a udělat si to doma všechno za min. peněz. Takže daný úpravce ti k tomu řekne náležitosti.
-> Tuner#2: Kdy se tady dělaly u nejmenovaného pána takové vložky ? Co vím tak už nějaký čas se tady rozvrtávají bloky a dávají nové silnější vložky a kvalitní písty.
-> Jindas: Triky jsou furt stejné jako i u normálního obsahu. Kvalitní materiály, přesné zpracování, dobré poskládání a hlavně odladění. Celou sadu stejně musíš od někoho koupit, pokud si teda nechceš nechat horší variantou jen převratat origo vložky a koupit písty a udělat si to doma všechno za min. peněz. Takže daný úpravce ti k tomu řekne náležitosti.
dovolim si nesouhlasit,kdo zná a umí,dokáže usadit a vdechnout motoru život i se sériovýma vložkama s vrtáním 78.jen se na to nedá tak spoléhat jako na rozvrtaný blok a velký vložky.opět se dostáváme k otázce peněz...ale dá se to zprasit i udělat dobře.
-> Tuner#2: Mě to přijde jako děsná prasárna,ale asi nachytali několik důvěřivých lidí, kteří si to koupili.

-> Martin120L 10.02.13 21:35:53: V té době když jsi to stavěl, tak je používal i Dlouhý (Ledeč) a jeden raději nejmenovaný pán z Moravy 

-> Tuner#2: Tyto vložky používá známý motorář z H.K. Šotola, když se dotáhne hlava tak se ty vložky zdeformují a je po motoru. Ano můj motor stavěl Martin Čepek, protože já jsem na to neměl čas. V té době byl Cit Car dost drahý .
-> Martin120L 10.02.13 20:03:54: Tak Tvůj motor taky stavěl někdo kdo zná a umí...
Jinak už jsem vidělů mrtě motorů po smrti, povětšinou šteftárna do origo vložek co se dole zkroutí jak papír. Pokud je to do nových silných vložek, rozvrtaný blok a spravně usazeno, tak to může držet víc jak 10 let jako tady Martinovi.

Jinak už jsem vidělů mrtě motorů po smrti, povětšinou šteftárna do origo vložek co se dole zkroutí jak papír. Pokud je to do nových silných vložek, rozvrtaný blok a spravně usazeno, tak to může držet víc jak 10 let jako tady Martinovi.
mám ted doma fabii bez roštu,nejsou to poznatky mnou potvrzený,ale vyřezávají ven ten litinový rošt,protože při maximálním nasazení se blok vs rošt jinak kroutí,motor jde ztuha...
nevim
má někdo podobnou zkušenost?
jinak jsem nedávno viděl fa blok s vrtáním 80,4,155hp,fungující)
nevim
má někdo podobnou zkušenost?
jinak jsem nedávno viděl fa blok s vrtáním 80,4,155hp,fungující)
Kolik váží litinový rošt na Fabii? Mám 1500 postavenou do FA a spokojenost není to žádný extrém, ale funguje to už nějakej pátek. Tento motor jsem jezdil, už v Coupátku.
-> exwrcteam: Fabkový blok je pevnejsi diky litinovému rostu hlavních ložisek a bude nejspíš vhodnější i díky zdvihu 78-je větsí páka.
ja sem slyselo ze 1,5 ka se ve fa-fel bloku krouti... ze idealni je fa 1,4 nebo fel posledni mpi--- jinak ne ze bych se na to chystal

-> vhml: předstih nebo málo oktanů ve spojení s přetaženým KP,jinej důvod pro tohle není.
Viděl jsem hodně 78mm pístů popraskaných mezi kroužkama. Původ netuším
Přiznejte se pánové,kdo tady jí všechno má? Nějaký tipy,triky? Zlepšováky? Jak vám to jede? Byli nějaký problémy při stavbě? Používali jste spíš fabii nebo fáčko?
Aneb takový všeobecný téma s těma a o těch obsahově vyšších OHV motorech
a řešení jejich problémů.
Aneb takový všeobecný téma s těma a o těch obsahově vyšších OHV motorech
