skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicie 1.9d -> Td
-> U-Geen: ano,1.9td IC nemělo, 1.6td ho měla,nevim jestli ve všech autech teda
-> Janeon:
Ale ten chladič před chladičema (čili FMIC) je nejlepší řešení a úpravci to dělaj často.
Ale ten chladič před chladičema (čili FMIC) je nejlepší řešení a úpravci to dělaj často.
IC jde dodelat kdykoli.. ono u fely to vychazi na jednu pomerne kratkou hadici primo z turba do sani, predelat na IC by nemel byt takovy finanncni problem. Popravde jsem to jeste ani neresil takze nevim kam bych ho umistoval. Videl jsem neco nad prevodovkou, nebo by to slo vyresit jako ma subaru a nebo tahat ohromne dlouhe vedeni a dat IC dopredu pred chladice,ale toto zavrhuji uz ted
turbo mam na ceste domu bude to z octavie 66kw s vyvodem egr nakraji(bude zaslepen) jeste mi chybi ona trubka mezi turbo a sani a hlavne hadice na privod a odvod oleje z turba kdyby mel nekdo origo trubky tak je koupim

turbo mam na ceste domu bude to z octavie 66kw s vyvodem egr nakraji(bude zaslepen) jeste mi chybi ona trubka mezi turbo a sani a hlavne hadice na privod a odvod oleje z turba kdyby mel nekdo origo trubky tak je koupim
-> U-Geen:
To je pravda, já taky chtěl do Kinder-Kirovce mTDi, nakonec vývoj skončil u VW 1,9 D, ale třeba ještě trubky pro mazání turba a IC montovat budu, i když mě daleko víc vadí, že je to nepřímovstřik než to, že je to atmo.
To je pravda, já taky chtěl do Kinder-Kirovce mTDi, nakonec vývoj skončil u VW 1,9 D, ale třeba ještě trubky pro mazání turba a IC montovat budu, i když mě daleko víc vadí, že je to nepřímovstřik než to, že je to atmo.
-> palinator: tak jasne, ale pokud to prave tvori, tak bych se zatim na IC vykaslal a zprovoznil to tak jak to je... IC muze doplnit pozdejc, sice jsou to dalsi naklady za jiny hadice apod., ale pred tim aspon pojezdi a vyzkousi ze tudy vede cesta
-> U-Geen:
No dobře, ale pokud se chce trápit s předěláním D na TD, tak by možná chtělo, aby to mělo i nějaký výsledky a né tu legraci jako 55 kW co měla série. A když mu přidá na tlaku a na naftě, tak z komůrek při přehřátým stl. vzduchu moc nezbyde. Ono údajně třeba Fa I RS IC má, ale poddimenzovanej a když se to poladí na softu, tak se na dálnici (při plným kotli) za horka přehřívá olej a hrozí propálení pístů.
No dobře, ale pokud se chce trápit s předěláním D na TD, tak by možná chtělo, aby to mělo i nějaký výsledky a né tu legraci jako 55 kW co měla série. A když mu přidá na tlaku a na naftě, tak z komůrek při přehřátým stl. vzduchu moc nezbyde. Ono údajně třeba Fa I RS IC má, ale poddimenzovanej a když se to poladí na softu, tak se na dálnici (při plným kotli) za horka přehřívá olej a hrozí propálení pístů.
-> palinator: proc? 1.9 TDcko IC nemelo pokud vim.
-> Janeon:
Bez IC? Tím spíš ten motor dřív popravíš...
Bez IC? Tím spíš ten motor dřív popravíš...
mazani budu resit jako je v odkaze dole na dieselpoweru. vstriky necham seriove zatim, ale jestli je pravda ze se aspon mirne snizi hluk vymenou tak proc ne?:) cerpadlo o vikendu vyndam a uvidim.
pises ze tam cerpadlo nesedne ale spirit.rk ktery je viz odkaz tvrdi ze to tam slo bez problemu a hlavne ze je vse v ose.. problem je jedine s tim ze nelze natacet cerpadlo, lucas to ma primo na rozvodovem kole boska ma klinek..
vyzkousim uvidim podam hlaseni stejne s autem ted nejezdim
pises ze tam cerpadlo nesedne ale spirit.rk ktery je viz odkaz tvrdi ze to tam slo bez problemu a hlavne ze je vse v ose.. problem je jedine s tim ze nelze natacet cerpadlo, lucas to ma primo na rozvodovem kole boska ma klinek..
vyzkousim uvidim podam hlaseni stejne s autem ted nejezdim
-> Janeon: můžeš nechat origo ( jen ho musíš na pár místech prořezat ), samozřejmě držák čerpadla musíš vyměnit, rozvodové kolo na čerpadlu z 1,6 TD je utopené oproti rozvodovému kolu na klice ( neni rozdíl ale v tom kolu ale v tom čerpadlu takže kolo můžeš klidně nechat ale jen na jiné čerpadlo ), vstřikovací trubky musíš dát z TD ( lucasácký sem tam nenacpal > jinak naohýbaný ), jak píšeš o vstřikách - hodně lidí mi řikalo že to nepojede na origo feldáckých ale jsou stejný jako z 1,9 TD ( osobně sem na nich jezdil), jedinej největší problém který jsem měl když sem dával turbo na origo feldáckej blok tak MAZÁNÍ: já sem na vanu navařil matku ( co nejvíš kvuli hladině oleje ) průtokovym šroubem sem přišrouboval pancéřovou hadičku ( můžeš udělat odtok do bloku ale na autě neni místo na to dělat závit ) a poslední věc přívod mazání - musel sem dát výměník voda/olej z TD protože když z feldáckýho výměníku vyšroubuješ tu záslepku ( na imbus ) tak je tam malej průměr
VooDoo- Ondris neco o tom krytu rozvodu jsem cetl. o tom krcku nevim, muzes napsat co tam je za problem? cerpadlo je vic nebo mene vystouple proti rozvodovemu kole na klice?
otazka na vstriky. nekde jsem se docetl ze vstriky z passata B4 maj v sobe dve pruziny snad vyssi vstrikovaci tlak a tissi chod, pokud je tomu tak o jaky tip motoru presne jde
dily na prestavbu zatim sbiram at to pak pekne odsejpa
otazka na vstriky. nekde jsem se docetl ze vstriky z passata B4 maj v sobe dve pruziny snad vyssi vstrikovaci tlak a tissi chod, pokud je tomu tak o jaky tip motoru presne jde

dily na prestavbu zatim sbiram at to pak pekne odsejpa
-> Janeon: čerpadlo ti tam nepujde, má jinak dlouhej "krček" a řemenice je jiná ( měl sem ho tam a jakoby ti pořád slejzá řemen > rozvodový kola nejsou v zákrytu ) a z Lucase to nepoužiješ. já sem si ho nechal přeskládat do obalu 1,9 D golf 3, toledo atd. pak ti tam pujde. kdyby něco napiš, dával sem do 2 felicií turbo a neni to prdel docela, když máš vše tak ano ;)
-> Janeon: dej originál turbo z 1.9td
kdybys chtěl tak za rozumnou cenz jedno mam
edit: kdybys chtěl tak mam i sání a spojovací hadici

edit: kdybys chtěl tak mam i sání a spojovací hadici
Rozhodl jsem se predelat felu na TD. necekam od toho zadny zazrak jen bych rad aby pri predjizdeni trosku ozila. Sehnal jsem si na to cerpadlo z golfaII 1.6TD + saciho potrubi. Resim ted turbo a svody, mely by tam snad vejit z octavie 1.9TDI 66kw AGR. slo by tam pouzit turbo s 81Kw okty ktera nema obtokovy ventil ale naklapeci lopatky?
ma tu s tim nekdo zkusenosti?
zapojene to bude naprudko bez IC nechci do motoru rvat prils vzduchu a hned ho usmrtit
ma tu s tim nekdo zkusenosti?
zapojene to bude naprudko bez IC nechci do motoru rvat prils vzduchu a hned ho usmrtit