skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nově těsnění pod hlavou teče 1000mb
prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 51 až 60) od 19.01.2013 do 13.02.2013, založil/a tubelles1100
-> tubelles1100: vzdy som daval tesnenie na sucho
-> peti: Pak mi jen napadlo, mazat těsnění třeba olejem nebo vazelínou či dokonce nějakým voskem, myslím že je to nesmysl, ale někdo říkal že potírat olejem, tak nevím.
-> tubelles1100: moze byt aj tym ze to tesnenie je naprd, rozobrat a vsteko pokontrolovat a pomerat

Díky za rady. No sundám. Přeměřím, dám nově těsnění no uvidíme no. Ale nějak se mi zdá že těsnění sedí - kroužky jako že dosedly (voda ve válcích není) ale obvod těsnění nedosedl. Jen mně napadá jestli ty kroužky nejdou moc tvrdé = vysoké a tím to nejde více zatahnout. Na novém totiž byly kroužky železné, ale na tom starém letitém byly z hliníku.
-> Sepp: to asi ano, len som myslel ci sa nerobili nahodou zase presahy
-> tubelles1100: urcite zase dole, poriadne skotrolovat ci nezostal dajaky bordel na hlave/ bloku, a hlave vycisit zavity ak sa donich dotala voda moze byt ze srob utiahanes na moment ale hlava neni vobec pritiahnuta
-> tubelles1100: urcite zase dole, poriadne skotrolovat ci nezostal dajaky bordel na hlave/ bloku, a hlave vycisit zavity ak sa donich dotala voda moze byt ze srob utiahanes na moment ale hlava neni vobec pritiahnuta

S válci a vložkami nebylo hýbáno. Hlava prasklá určitě nebyla, zdála se mi rovná a čistá, ale musim jí hold sundat a přeměřit. Na těsnění nic psáno nebylo.. šedivý.. Bylo v sadě na těsnění motoru ale originální loženka to taky nebyla. Nejspíš ňáká druhovýroba.
-> peti: Nebo povytáhlá vložka, ale ta hlava by jí dotahováním asi slisovala zase dolu.
-> tubelles1100: co vsteko bolo rozobrate? boli vonku aj valce?
Mezi hlavou blokem, to snad není ani možný takovým způsobem. Kontroloval jsi rovinnost hlavy a bloku? Silikonem si nepomůžeš. Co je to za těsnění?
Každopádně znovu tu hlavu sundej, přilož pravítka na blok i hlavu, něco můsí být brutálně křivý. Nebo prasklý.
Každopádně znovu tu hlavu sundej, přilož pravítka na blok i hlavu, něco můsí být brutálně křivý. Nebo prasklý.
Tak jsem dělal motor u embéčka. Do poloviny rozebrán, vyčištěn zevnitř i z venku. Dosedací plochy jsem pořádně očistil, dal jsem nové těsnění pod hlavu (suché, ničím nemazal) a utahnul podle příručky pořadí šroubů a momenty. Celej vodní okruh pozapojuju, nandam hadice, všechno, a že vyzkoušim těsnost = naleju vodu. Okamžitě jak se voda dostala do motoru tak proudem okamžitě vytekla ze strany bloku mezi těsněním a hlavou. Co s tím?? Mam zkusit tu blbost a napatlat těsnění silikonem, nebo jsem koupil nákou sračku těsnění?? Fakt nevím, poraďte.
