skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blok motoru škoda 120
21:27:18
05.09.2014
05.09.2014

dragon_cb_cz
-> Exon: Jo.
20:44:38
05.09.2014
05.09.2014

Exon
Zdravím budou pasovat vnitřnosti z nového typu bloku skody 120 do starého bloku skody 120? Klikovka, šálky, vložky.. Díky
17:48:01
21.01.2013
21.01.2013

Gryzly
Jinak u nás když cceš vymazat číslo motoru, musíš mět čerstvou evidenčku kde souhlasí číslo i typ motoru.
Pokud ti nesouhlasí číslo motoru musíš mít emise i STK kde v poznámce bude že nesouhlasí číslo motoru a na základě toho ti na úřadě vymažou číslo a ty pak opakuješ STK a projdeš.
Byrokracie na n-tou.
Pokud ti nesouhlasí číslo motoru musíš mít emise i STK kde v poznámce bude že nesouhlasí číslo motoru a na základě toho ti na úřadě vymažou číslo a ty pak opakuješ STK a projdeš.
Byrokracie na n-tou.
17:46:03
21.01.2013
21.01.2013

Gryzly
-> Exon: Můžeš klidně původní číslo zbrousit a z bloku Š120 dvouřádek, odřezat číslo, zbrousit zespodu na sílu cca 2mm a nalepit na to původní místo. Když to celý číslo orámuješ pěkně červenou barvou aby nebyl vidět spoj, tak to vypadá dokonale. Jedno takové jsem viděl a ten člověk si s tím pohrál.
01:22:18
16.01.2013
16.01.2013

Jarda/felda
Matthes, záškodník z TechWebu 15.01.13 11:42:50 napsal:
Co si otevrit virtackou stk? :-D to by bylo rovnou na kriminál

Co si otevrit virtackou stk? :-D to by bylo rovnou na kriminál


19:03:09
15.01.2013
15.01.2013

stepan
-> Vojťas: A nebo převařit i ten kus s ďubkama.
Ale stejně by se blok lišil ještě silnym žebrem.

18:40:20
15.01.2013
15.01.2013

Vojťas
-> afro100: zrovna sem to chtel rict :D ale tak slo by je zbrousit z celyho nalitku a zalestit, ze to je schvalne kvuli vzhledu :)
18:38:53
15.01.2013
15.01.2013

afro100
-> Exon: :D :D pekne udelane .. no to by som chcel vidiet, jak budes vyrabat te dubky co su na naliatku vodnej pumpy ..
18:32:28
15.01.2013
15.01.2013

Exon
to je fakt že to pozná skoro každý tak to si nechám puvodní blok s originál číslem a nechám narzit nové na favoritácký a kdyby byl problém na STK tak tam hodím blok s originálním číslem.. ale kdyby to bylo 130 tak bych volil volbu s odřezáním puvodního čísla to by ani nikdo nepoznal kdyby to bylo pěkně udělané..
17:52:23
15.01.2013
15.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Exon: Hele vsechny ty moznosti jsou realny, musis se rozmyslet sam co je pro tebe nejjednodussi.
17:51:33
15.01.2013
15.01.2013

stepan
-> Exon: Uříznout ze 120 a navařit. Ale 120 od favorita stejně pozná skoro každej.
17:48:58
15.01.2013
15.01.2013

Exon
Ještě mám jeden dotaz tet jsem dost začal uvažovat o tom nacpat favoritácký motor do 120.. jaký je podle vás nejlepší způsob vyražení čísla motoru? Nechat navařit nálitek zabrousit a vyrazit nebo sehnat motor s nálitkem? Nešlo by třeba uřezat puvodní číslo ze 120 bloku a nechat ho navařit na favoritácký blok?
15:46:45
15.01.2013
15.01.2013

Exon
Když to děláš při přepisu tak za to nic neplatíš ale když chceš udělat jenom čistě výmaz čísla motoru tak musíš na STK tam ti vystaví papír že ti nesedí číslo ale typ jo a pak na úřád zaplatíš 50kč a číslo ti vymažou.
13:47:05
15.01.2013
15.01.2013

Majki
-> Jozka: Já jsem dělal výmaz v říjnu při přepisu na ZTP tuďiš jsem měl EK a nic jsem neplatil.
13:40:29
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> Bukaj: Bohužel taky nemám úplně čerstvou zkušenost, ale taky tak (při hledání zelený karty jsem koncem roku narazil na stvrzenku na 50 kč za výmaz čísla motoru a ještě současně i změnu adresy).
13:34:21
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Dušan:
Nevím, jak dnes, ale když jsem dělal výmaz čísla motoru u naší bývalé 120L i u mojí 130L, tak stačilo zajít na úřad a zaplatit 50 Kč poplatek. Na TK jsem předtím nebyl.
Nevím, jak dnes, ale když jsem dělal výmaz čísla motoru u naší bývalé 120L i u mojí 130L, tak stačilo zajít na úřad a zaplatit 50 Kč poplatek. Na TK jsem předtím nebyl.
13:24:12
15.01.2013
15.01.2013

Dušan
-> minno: na to uz je DEKRA 

13:16:51
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> minno: / -> Vojťas:



12:43:20
15.01.2013
15.01.2013

Vojťas
-> minno: to se postupuje pomalu, s naditou obalkou směrem k technikovi 

12:41:31
15.01.2013
15.01.2013

minno
-> Dušan: a pri prestavbách 120 na turbo, prípadne na 1.5, sa postupuje ako?

11:54:06
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> Dušan: To je blbý.. i dobrý.. jak pro koho.
11:45:55
15.01.2013
15.01.2013

Dušan
Funguje to takto:
1. Typ motoru musi sedet dle TP. Pokud neni stejne cislo motoru tak musi probehnout vymaz cisla pres STK a nasledne urad.
2. Novy blok bez cisla uz nove cislo mit nemusi. Mmusi mit na sobe vyrazeny typ motoru. Pokud neni typ uveden tak se musi do autorizovaneho servisu kde vam motor muzou otypovat, ale nemusi protoze to neni jejich povinnost. Vyrobce jako fabriku takoveto veci nezajimaji a musite to resit s danym servisem. Takze je to boj mezi vami a nejakym servisem.
1. Typ motoru musi sedet dle TP. Pokud neni stejne cislo motoru tak musi probehnout vymaz cisla pres STK a nasledne urad.
2. Novy blok bez cisla uz nove cislo mit nemusi. Mmusi mit na sobe vyrazeny typ motoru. Pokud neni typ uveden tak se musi do autorizovaneho servisu kde vam motor muzou otypovat, ale nemusi protoze to neni jejich povinnost. Vyrobce jako fabriku takoveto veci nezajimaji a musite to resit s danym servisem. Takze je to boj mezi vami a nejakym servisem.
11:45:03
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> Bukaj: U nás se tvářili, že směrem dolů by jim to bylo tak nějak jedno.. ale teoreticky by to tak být mělo, jak píšeš.
Jo jo, dorost přečte tak ty čísla za lomítkem.. Ale bohužel tedy u nás pánové vyrostlí na škodovkách rozeznají i 100 od 105.. Ale zas to má jiné výhody, že do těch škodovek viděj, který tuhle jijich "chybu" vyvažujou..
Jo jo, dorost přečte tak ty čísla za lomítkem.. Ale bohužel tedy u nás pánové vyrostlí na škodovkách rozeznají i 100 od 105.. Ale zas to má jiné výhody, že do těch škodovek viděj, který tuhle jijich "chybu" vyvažujou..
11:43:32
15.01.2013
15.01.2013

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je nápad! :D
11:42:50
15.01.2013
15.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
Co si otevrit virtackou stk? :-D
11:40:10
15.01.2013
15.01.2013

Zeke-ten šestý
-> Bukaj: Díky za nabídku :) zatím projdu, protože na STK je spřízněná duše, ale všechno jednou končí

11:38:40
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Zeke-ten šestý:
Pro účely TK bych mohl zapůjčit svůj původní motor, jestli máš výmaz čísla motoru...
...sice neni nic extra (spíš nic, než extra), ale na STK a zpět by dojel, emise nevim, jestli by dal, ale třeba jo
Pro účely TK bych mohl zapůjčit svůj původní motor, jestli máš výmaz čísla motoru...
...sice neni nic extra (spíš nic, než extra), ale na STK a zpět by dojel, emise nevim, jestli by dal, ale třeba jo

11:32:55
15.01.2013
15.01.2013

Zeke-ten šestý
-> Bukaj: z puvodniho motoru zbyl jen blok, a neni v moc dobrym stavu, špatné špatné
11:28:09
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Zeke-ten šestý:
Jinak pravidlo o nezáměnnosti typu motoru platí nejenom směrem nahoru (objem, výkon), ale i dolů
Takže pokud máš v TP Rapid 130 a nemáš tam zapsanou schválenou změnu motoru (např 135 a 136, tak na STK jedině s motorem 130 (nebo jiným motorem se stejným číslem za lomítkem).
Jinak pravidlo o nezáměnnosti typu motoru platí nejenom směrem nahoru (objem, výkon), ale i dolů

Takže pokud máš v TP Rapid 130 a nemáš tam zapsanou schválenou změnu motoru (např 135 a 136, tak na STK jedině s motorem 130 (nebo jiným motorem se stejným číslem za lomítkem).
11:25:28
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Jozka:
To je sice pravda, ale kdo dneska na STK pozná motor 1000MB -/1 od motoru 105 -/1 ? ;-)
To je sice pravda, ale kdo dneska na STK pozná motor 1000MB -/1 od motoru 105 -/1 ? ;-)
11:23:40
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> Zeke-ten šestý: Odhadoval bych, že by vadit neměl.. Ale dneska jeden nikdy neví. Nejlíp je se zeptat na konkrétní STK.
Mě třeba řekli, že v 1000MB se na rozdíl od kdysi a pouze při prostým výmazu motoru snese jen MB nebo kilo, čili motory /1, /7 nebo /8 - ale ne 105-ka /1, neb má vyšší objem.
Mě třeba řekli, že v 1000MB se na rozdíl od kdysi a pouze při prostým výmazu motoru snese jen MB nebo kilo, čili motory /1, /7 nebo /8 - ale ne 105-ka /1, neb má vyšší objem.
11:23:34
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Zeke-ten šestý:
No, legálně ne - nesedí typ motoru...
No, legálně ne - nesedí typ motoru...
11:19:23
15.01.2013
15.01.2013

Zeke-ten šestý
-> Bukaj: ono u me to je slozitejsi, ale proste mam motor s oznacenim /2 takze 120citka by v rapidu 130 snat byt mohla :)
11:17:45
15.01.2013
15.01.2013

Bukaj
-> Zeke-ten šestý:
V Rapidu 120 tuším ano - myslím, že L a LS nerozlišovali...
V Rapidu 120 tuším ano - myslím, že L a LS nerozlišovali...
11:13:12
15.01.2013
15.01.2013

Zeke-ten šestý
Ja bych se zeptal, jestli v rapidu muze byt treba motor ze 120citky? za lomitkem dvojka
11:08:35
15.01.2013
15.01.2013

pepa110r
Dřív se dělalo tak že(pokud je to do 120tky) přehodils motor,musí být stejný typ *****/2 pokud se nepletu. Zajedeš na technickou tam ti napíšou papír že se ti neschoduje číslo motoru ale typ jo. Zajdeš na úřad a tam ti udělají výmaz motru. Ale jak je to teď netuším.
09:10:05
15.01.2013
15.01.2013

Jozka
-> Exon: Náhradní technologií se dneska asi razí jen čísla karosérií.. což funguje tak, že po schválení výměny ti úřad dá seznam autorizovaných vyražečů, kteří to pak zprasí..
Finta s náhradním blokem jde použít parádně u auta, kterej už náhradní blok mělo, to se dával ještě na někdejších DI do TP zápis o přidělení čísla - ve kterým nebyli žádný blbý hvězdičky.. takže napodobit zvládne kde kdo. Ale dneska teda nevím, jak by se "nepolíbenej" blok řešil i legální. Možná ale stejně jak ty karosérie, čili úředně schválenými raziči..
Původní čísla bych nebrousil, spíš bych kontaktoval někoho, kdo se zabývá svařováním hliníku..
Finta s náhradním blokem jde použít parádně u auta, kterej už náhradní blok mělo, to se dával ještě na někdejších DI do TP zápis o přidělení čísla - ve kterým nebyli žádný blbý hvězdičky.. takže napodobit zvládne kde kdo. Ale dneska teda nevím, jak by se "nepolíbenej" blok řešil i legální. Možná ale stejně jak ty karosérie, čili úředně schválenými raziči..
Původní čísla bych nebrousil, spíš bych kontaktoval někoho, kdo se zabývá svařováním hliníku..

00:34:19
15.01.2013
15.01.2013

fidelmc
Typ motoru musi souhlasit, s blokem s ubrousenym cislem nechod na STK (ver ze i po 1mm a vic ubrouseneho materialu to pomoci kyseliny prectes), jednoradek neznamena , ze musi mit obtok.
22:25:47
14.01.2013
14.01.2013

Exon
jo a jak jsem se kdysi ptal na STK jestli tam musí být čislo aj když je vymazané z TP tak mně říkali že musí že jinak nepoznají co je to za typ motoru...
22:24:50
14.01.2013
14.01.2013

m8rinek

22:24:01
14.01.2013
14.01.2013

Exon
Takže když třeba donesu na STK čistě jenom blok motoru že tam chcu narazit číslo tak mně to narazí a potom jdu na uřad to s nejakým papírem že mně to číslo narazili? To bych si potom třeba to číslo mohl doma narazit na favoritácký motor a řect že mně to razili na STK
22:15:14
14.01.2013
14.01.2013

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja takéto metódy tiež neuznávam, ale počul som, že podaktorí to takto robia

22:13:28
14.01.2013
14.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Ja nic nepsal, zavrete jeho 

22:12:13
14.01.2013
14.01.2013

minno
-> stepan: Číslo zbrúsiť a hotovo. Bude z toho náhradný blok bez čísla a nie je čo riešiť. Maximálne si dať spraviť ešte aj výmaz čísla motora z TP.
22:11:33
14.01.2013
14.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan: Jo takhle, to ale jeden mluvi o voze a druhej o koze.
22:10:31
14.01.2013
14.01.2013

stepan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale mít přeražený číslo a nemít to zapsaný je prostě nelegální, to jestli to někdo bude řešit je jiná věc.
22:08:31
14.01.2013
14.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan: Myslis, ze to dneska nekdo udela?
22:06:29
14.01.2013
14.01.2013

stepan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, ale pak si musel mít v techničáku něco jako "číslo vyraženo náhradní technologií".
21:59:05
14.01.2013
14.01.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
Nahradni bloky se prodavaly bez vyrazenyho cisla. Preber si to jak chces.
21:55:56
14.01.2013
14.01.2013

stepan
-> minno: To ale neznamená, že může bejt přeražený.