skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favo a turbo z avie
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 06.01.2013 do 06.01.2013, založil/a favoriták-kiko
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
mame jedno tema
Zastavil:Dušan
Informace k videu Návod na řízení osobního vozu Škoda Favorit s motorem přeplňovaným turbem KKK K04 z nákladního vozu Avia.
Video z venku:
Pár fotek z motorového prostoru: mhub.rajce.idnes.cz/F1.3T
Video není dokončené a sestříhané, neboť došly baterky ve foťáku.
Pak nebylo počasí, pak nebyl čas a pak jsme zničili motor.
Komu je líto motoru, není třeba ho litovat, měl už nejlepší léta dávno za sebou, na volnoběh nedomazával a oprava by byla s ohledem na celkový stav auta neekomická.
Auto stálo doma na dvoře, kde čekalo na odvezení do šrotu. Když jsme tam kolem něj chodili, napadlo nás zkusit do něj namontovat turbo z domácích zásob. A aby to pěkně fungovalo, dostal se ke slovu i uloženkový mezichladič, pop-off ventil a další vstřik pro dávkování dodatečného paliva. Celé to zabralo čtyři odpoledne dvou víkendů (čistého času). Všechny úpravy byly provedeny s důrazem na rychlost práce, krátkého termínu dokončení a co nejnižší ceny.
Nakonec s ním před jeho odvezením byla ještě kupa legrace!
P.S.: nakonec se přece jen našel další majitel, který měl jiný motor a plánoval favo použít pro autokros, takže se fax šrotišti ještě na chvíli vyhnul.
Video z venku:
Pár fotek z motorového prostoru: mhub.rajce.idnes.cz/F1.3T
Video není dokončené a sestříhané, neboť došly baterky ve foťáku.
Pak nebylo počasí, pak nebyl čas a pak jsme zničili motor.
Komu je líto motoru, není třeba ho litovat, měl už nejlepší léta dávno za sebou, na volnoběh nedomazával a oprava by byla s ohledem na celkový stav auta neekomická.
Auto stálo doma na dvoře, kde čekalo na odvezení do šrotu. Když jsme tam kolem něj chodili, napadlo nás zkusit do něj namontovat turbo z domácích zásob. A aby to pěkně fungovalo, dostal se ke slovu i uloženkový mezichladič, pop-off ventil a další vstřik pro dávkování dodatečného paliva. Celé to zabralo čtyři odpoledne dvou víkendů (čistého času). Všechny úpravy byly provedeny s důrazem na rychlost práce, krátkého termínu dokončení a co nejnižší ceny.
Nakonec s ním před jeho odvezením byla ještě kupa legrace!
P.S.: nakonec se přece jen našel další majitel, který měl jiný motor a plánoval favo použít pro autokros, takže se fax šrotišti ještě na chvíli vyhnul.
pochybujem ze to tu niekto ma




čaute škodováci .. prosím vás aké máte skusenosti z turbom z avie na fave ?...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
mame jedno tema
Zastavil:Dušan