Pístní kroužky

prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 51 až 70) od 02.01.2013 do 09.03.2013, založil/a Exon
řadit dle data
13:58:05
09.01.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: ten v novej sadě je asi na 120ku ne na 130ku je jak na průměru tak i na tloušťce menší.



Tady je porovnání nový vs. starý
zvětšit Pístní kroužky - obrázek od Bucin vložen 09.01.2013 13:58:05
13:50:53
09.01.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: No, a proč by mělo vadit, že je z jiný sady? To bude ten vytaženej ze starýho motoru taky ne? Nejlepší je samozřejmě mít všechny stejné, ale pokud nejsou, tak pořád lepší novej než starej...
13:36:41
09.01.2013
Bucin
SOS PRŮSER SOS !!!!!!

Zrovna se chystám nasadit nové písty do nových vložek i s novými kroužkami a zjistil jsem že jeden těsnící kroužek (ten uplně nahoře) je z jiný sady. Co teď s tim????? Mohu použít starej, jaký tam hrozí neduhy a je poznatelný už nepoužitelný kroužek ? Chystám se použít z 1. válce kde byly tlaky nejlepší.
22:48:24
03.01.2013
Bukaj
-> Exon:

Pokud bys s klikovkou vzal ze starého bloku i ložiska, tak se bude mazat stejně, jako ve starém bloku. Nebo pokud není klikovka poškozená (opotřebená, vydřené rýhy apod), tak můžeš dát nové pánve...



...ale aby to bylo "košer", tak výbrus kliky a výbrusové pánve...4
22:31:07
03.01.2013
Exon
Tak dejme tomu že bych dal novou pístní sadu s vložkama mohl bych potom předělat puvodní klikovku do jiného bloku bez toho abych tomu ublížil? de o to jestli by se to dobe mazalo.. chtěl bych to předělat protože na stavajícím je přeražené číslo a když se technik na to zadívá tak to pozná sice mně tet pustil přes STK ale když bych se stím drbal tak bych to dal do bloku s originál číslem ale jde o to jak by se ta klikovka mazala..
01:10:47
03.01.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Sorry, mám dneska prostě rejpavou 4
00:40:31
03.01.2013
Bucin
aha tak sorry asi se mi to nějak vyhulilo z hlavy



opravuji to
00:38:21
03.01.2013
afro100
-> Bucin: mistr je Mr. ne Ms.
00:37:14
03.01.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: me mistr sensej učitel prostě ten největší borec 3
00:24:33
03.01.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Google je slečna?
00:24:16
03.01.2013
dragon_cb_cz
-> Exon: Je to auto na "vymazlení" nebo na běžné ježdění? Pokud s ním chceš jezdit a na krásu se na první místě nehledí, tak pokud to nežere olej a nemá jiné podobně otravné neduhy, tak to fakt neřeš. Pokud to podobné neduhy má, tak nejjednoduší řešení je sehnat jiný motor - zrovna 742.12 není nijak obtížně sehnatelný artikl, sníženou hlavu si můžeš přehodit.



Pokud bys nutně chtěl použít ty jeté vložky, můžeš je zkusit prozkoumat hmatem - nehtem jeď po vložce a hledej jestli někde nebude jakoby hranka - pokud jí najdeš, tak s nimi vůbec neztrácej čas. A honování - netuším kolik to může stát, ale o moc levnější než fungl nové vložky to nebude.



Pokud ten motor chceš udělat pořádně, tak investice 1500 do nové sady vložky+písty+čepy+kroužky bude pomalu to nejmenší...
00:04:31
03.01.2013
Bucin
-> Exon: kup si novou sadu a máš to bez koumání jasný a jistý na 120ku ještě jsem někde viděl

třeba tady autodily.benesov.com/1300 9-vlozky-pisty-blok/42345- sada-vlozky-pisty-s120?ui= _ux0gai...

(20 sec s Mr.Googlem)



E. Oprava titulu googleho
upraveno 1x, naposled 03.01.2013 00:41:07
23:55:38
02.01.2013
Exon
je to 742.12 se sniženou hlavou o 1 mm jak tak vidím tak říkáte všeci že se mám na to vykašlat.. :-D mám doma ještě jakési starší vložky z motoru co normálně jezdil dá se nejak zjistit jejich stav? že bych na nich třeba nechal aspon udělat honování a pak je hodil do toho motoru s novýma pístním kroužkama?
23:16:29
02.01.2013
Bukaj
-> Exon:

Pokud je to něco z řady 742 či starší, tak výměna kroužků nepomůže - budou už vydřené vložky...

...pokud je to Fa/Fel, tak dost záleží na stavu motoru, jestli se to vyplatí, ale tam by to i mohlo pomoci.

Pochybuji, že by výměna kroužků mohla nějak uškodit zbytku motoru (to leda, že by při tom někdo něco zbabral), ale jinak souhlasím s Kuladminem, že ty hodnoty jsou hodně ok (na 742 by to byl nadprůměrný stav 4), takže u 742 neřešit a nezanedbat údržbu, u 781 je na zváženou, zda investovat pár set korun a pár hodin práce s nejistým výsledkem.

Ale jestli nemáš do čeho píchnout a baví tě to, tak... 5
23:10:33
02.01.2013
Bucin
-> Exon: ja jsem ve stadiu kdy olej neměním jen dolívám a tlaky mám 8 8 7 4 a pomaly teprve chystám takové malé GO, jen proto že se mi chce ne proto že by to bylo třeba, pro běžnej prvoz ještě neni nutný motor stále šlape dobře.
23:00:46
02.01.2013
MOLSO
pokial to nezerie olej neriesil by som to a dojazdil to tak ako to je 6
22:58:52
02.01.2013
Dušan
musis napsat na cem. Ono zalezi v jakym tavu je ten motor celkove. Ja bych to s temato tlakama neresil.
22:58:04
02.01.2013
Kuladmin
ve zkratce:muze to urychlit odchod spodku motoru. Neresil bych a jezdil ty cisla jsou jeste docela ok a krasny nemel by byt rozdil vic jak 1atm ale 1,5 je porad taky krasne .
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 22:58:38
22:56:07
02.01.2013
Exon
Zdravím jaký je váš názor na výměnu pístních kroužků? Oplatí se to nebo to nemá cenu a je lepší motor dochodit a udělat potom kompletní GO motoru? Chtěl bych je měnit protože mně utíkají tlaky a hlava je v pořádku. Naměřené tlaky 11 9,5 9,5 10 sice ty tlaky nejsou zas až tak nízké ale ty rozdíly... Výměna by nejspíš pomohla ale jak dlouho by to vydželo? Jaké jsou Vaše zkušenosti? Co jsem tak pročítal tak nekdo říká že to pomůže a nekdo říká že je to kničemu tak nevim...
Extreme Tyres