skoda 105 so sedr 22/24

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 01.01.2013 do 08.01.2013, založil/a bigskoda
řadit dle data
00:02:10
03.01.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Jak dosahujou lidi "ukázkově cihlovejch" svíček, když už nějakej ten pátek v benzínu jaksi chybí tetraethylolovo by mě zajímalo (ta cihlová barva byla právě od olova)... 4 A neber to zle, chápu co chceš říct, prostě "ta správná barva", jen to už nebude úplně ta klasická cihla.



Co se dobré či špatné funkčnosti karburátoru týká, bez nějaké rozumné statistiky (tzn vyzkoušet 20 karburátorů v různém stavu od každého typu na stejném motoru) to podle mě nemá smysl řešit - u Jikovu bohužel platí co kus to originál a zkušenosti jsou z kusu na kus a z motoru na motor ne zcela přenositelné. Moje 120 měla s karburátorem ve stavu skoro posmrtném volnoběh pravidelnější a klidnější než felda se vstřikováním na které bylo nové vše spotřební v zapalovacím systému - víčko, palec, kabely, svíčky, seřízeno - a stejně to nebylo ono 8 Moje zkušenosti ohledně "repasovaných" BSek viz níže...



-> King: Já už se octokarburátorové polévky navařil... 3 A výsledky nevalné... Na mém kile jsem v dubnu zkoušel hned dvě BSka která mi přišla ve stavu "ucházejícím k repasu", obě jsem poctivě vyvařil v octě, vyfoukal, srovna příruby, přetěsnil, složil... a volnoběh a přechody pořád skoro stejně mizerné jako na tom původním 10 Takže buď mám smůlu na blbé kusy, nebo nepoznám mrtvé, něco dělám blbě nebo je prostě zrada jinde. Rozdělovač už je taky prakticky nový a pořád nic moc.... Krom rozvodů už mě nic nenapadá 8



Přiznám se, že až budu chystat nějaký "vážný" karbec tak už se na tuhle chuťovku možná vykašlu a spíš zkusím ultrazvuk.
zvětšit skoda 105 so sedr 22/24 - obrázek od dragon_cb_cz vložen 03.01.2013 00:02:10
upraveno 1x, naposled 03.01.2013 00:03:47
22:50:25
02.01.2013
palinator
-> bigskoda:

Sežeň někde ve šrotě nebo na netu karbec ze kterýho ty trysky vyšroubuj.
22:21:41
02.01.2013
bigskoda
Tak , dneska som sa bol previest troska dalej , akoze ide to dobr e, tah je , a ked dupnem tak to vystreli ale neviem co to je medzi 2100-3000ot , totalna diera :) Inak bol som v mototechne a pytal som sa na trysky , zeby som chcel 112, 115 alebo 118 a oni na mna cumeli , ze to uz taketo veci vobec nemaju , ze tam bol chlapik predomnou a ze chcel na stvorpiesty gumicky a valceky a tie uz tiez nemaju :) ze sa zasoby pominali :)
22:08:00
02.01.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:

Třeba by mi pomohlo osazení místo podle 135 dát podle 130 (bohatší 1. stupeň), ale takhle byly svíčky ukázkově cihlový a vzhledem ke kompresi Š135 je to podle mě nastavení vyhovující, ale jak jsem již psal, nemám s tím 22/24 dobrou zkušenost. Asi někde bude chyba, ale při GO toho karbce jsem postupoval s největší pílí a krom toho, že jsem nevyndal klapky a nedorovnával jsem přírubu tip ťop, jsem udělal všechno.
21:58:03
02.01.2013
King
-> ferrari: Jasně, to jsem přehlídnul - to je tak, když u toho člověk sere s žílou na čele a ještě to čte na mobilu :) A navíc jsem se škochtlema zkoncoval pred 5ti lety a už si prd pamatuju :) Každpádně pamatovat na to, že průtok benálu přes trysku roste skoro kvadraticky s rostoucím "číslem" trysky, takže úpravy "by voko" jsou sázka do loterie.



-> dragon_cb_cz: Ono je vyčištění a "vyčištění". Bez pořádnýho povařeníodstrojenýho karbu v octový vodě (v paneláku doporučuju :) to není ono.
19:48:07
02.01.2013
ferrari
Ako som už písal, 120 na 1. komore je definitívne príliš...a ako som už písal ak nemá 112, ani 115 trysku, tak tam daj 110 trysku a vzdušník podľaq EDSR120...a to by malo byť presne tvojich 170...
19:45:29
02.01.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Co to je za blbost člověče, že ta první komora je moc velká? Co potom chudák 24ka difuzor na 110L, že... 1 Možná je 22 na 120L zbytečně velká, ale rozhodně ne tak aby to nemohlo jet plynule 4



-> King: A co je "kompletní repase" á la King? Když jsou příruba a víko rovný, tak už mě krom vyčištění a seřízení klapek toho na SEDRu moc nenapadá...



-> bigskoda: 5 stupňů máš volnoběh nebo základní předstih (stojící motor)? 5 stupňů se dává základní, nikoliv volnoběžný... A tryska 120 je fakt hodně, předtím ti to kuckalo kvůli té nefunkční akcelerační pumpčice, to už si vyřešil, takže teď se snaž spíš ochuzovat než obohacovat - takže postupně ochuzovat dokud to nezačně jevit známky žízně ;) A trysky se nepřevrtávají, jelikož tryska není jen obyčejná díra, ten otvor má nějaké náběhy např.
18:29:21
02.01.2013
ferrari
King 02.01.13 13:37:05 napsal:

→ bigskoda: Natryskovat podle sedr 120 a neobjevovat

Ameriku :-)
Blbosť...SEDR 22/24 natryskovať podľa SEDR 120 (20/24)???

No, ja by som si s tou neplechou s dif. 22 na prvej komore až tak hlavu nerobil, hlavne nie na 120cke, kde EDSR120 mal 1. komoru 22...ale aj na 105ke mal EDSR prvú komoru 21.

Hej, SEDR120 môže mať nižšiu spotrebu, ako SEDR 130, ale tak pri jazde v meste stále do 2000 ot, aj keď, Urbi je skúsený, o tom nieto pochýb...ja som skúšal EDSR120, SEDR120 a SEDR130 na motore 120 a EDSR120 a SEDR130 boli lepšie, spotrebovo to bolo +- rovnaké, dynamika neporovnateľná...
16:33:36
02.01.2013
King
-> bigskoda: 5 stupnu na volnobeh je obecne trosku malo.-> palinator: To jsem neresil - rozdil 105 vs. 120 je par procent na objemu. U hundrtky dokonce vic a jelo to krasne a zralo o litr min nez puvodni 32Bs.
14:03:26
02.01.2013
bigskoda
nikde som zatial nezohnal trysku 112 alebo 115, tak som pouzil 120 co som doma mal :) ta sa nejako 110 trysky prevrtat na 115? ak ano tak aky vrtak (rozmer) pouzit ?
14:01:04
02.01.2013
palinator
-> bigskoda:

Ta tryska na první komoře se mi zdá hodně bohatá... já mám 112 a 115 by ještě ušla... Ale 120 je moc bych řek.
13:54:48
02.01.2013
bigskoda
tak dneska som prisol na to preco mi to neslo po plyne , zistil som ze som tam nedal gulicky pod ten srobik pri akceleracnej pumpicke 4 , potom som ttu 1 .komoru este obohatil tryskou 120 a vzdusnik 200. Teraz to opravdu ide hned po plyne ,to 2000ot to ma tah z miesta ,ked ide pred 2100-3000 tak nic diera, (nezrychluje) ale ked pri 3100 sa mi otevre 2 komora tak to slape ako dabel , proste ani nezavaha a jede :) v com je problem medzi 2100-3000?? Predstih mam nastaveny 5 stupnov volnobeh , nebude to chciet doladit?
13:45:27
02.01.2013
palinator
-> King:

První komora bude při natryskování ála SEDR 120 na 22/24 difuzorech dost chudá ne?!
13:37:05
02.01.2013
King
-> bigskoda: Natryskovat podle sedr 120 a neobjevovat Ameriku :-) Na S100 jsem to mel taky tak a slo to za plynem luxusne. Druha vec je, ze srovnany priruby a stabilni volnobeh je jenom zaklad. Bez kompletni repase nelze od 30 let staryho krumplu cekat zazraky.
12:21:58
02.01.2013
tomvm
Nebo víš čím to urbi taky bude ? Že ten karb předtím ( ten původní ) nebyl extra dobře nastavenej, co víš ? To že to jede líp odspodu může být jen dojem. To jako jo. Ale při stejné rychlosti např. 90km/h a stejném terénu musí být spotřeba menší za tím si stojím, protože má natryskováno chudší směs. A jinak při plným plynu musí jet líp na tom se určitě shodneme. Kuli větším difuzorům.
10:53:56
02.01.2013
Petr Urban
-> tomvm: Buď je to pouze subjektivní pocit, nebo máš SEDr130 natryskován oproti původnímu kabr. trochu bohatěji, proto to jede pocitově lépe. Ale karb. Š130 by měl při správném seřízení směsi jako na původní karb. jet hůře ! Vzduch prodící větším difuzorem menší rychlostí není tak dobře smísen s benzínem jako u menšího difuzoru, tudíž by auto mělo jet maličko hůře. Pokud ti jede líp, musí více žrat a je jinak natryskováno a natryskování nemůže být nechané jako bylo na Š130 a anemůže být ani pro Š105. Protože je úplně jiná velikost difuzoru na jiném obsahu ! Já měl Š130 a na karb. ze Š120 (dif.20/24) jelo auto bezkonkurečně lépe v nízkých otáčkách s menší spotřebou. Stav karb. na to neměl význam, oba byly v stavu téměř nových kusů a odlaďování dalo moc hodin práce. Výkonově to nemůže být znát u takového motoru už vůbec. Pokud to žere stejně, jedná se čistě o psychonámluvu že to jede lépe. Bez úrážky, je to tak.
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 10:54:15
09:35:08
02.01.2013
tomvm
Já mám SEDR130 v š105. Když nepočítám v jakém byl stavu ( čistění zvenku kuli vzhledu, trysek vzdušníků, nastavování dorazů klapek) Tak si nemůžu stěžovat. Motor mě bere odspodu líp a v otáčkách taky. Starty jak píšeš jsou taky výrazně lepší. Nižší spotřeba na dlouhé tratě. Jediný problém je pro mě sytič, kterej neumím ovládat, tak mi zežere snad litr než se motor zahřeje 1
22:14:05
01.01.2013
palinator
Mám SEDR 22/24 ve 120 a půjde pryč... ta větší první komora v nízkých otáčkách nedělá dobrotu... Otryskování dle Š135. Musim postavit nějakej origo 20/24 (novej mám, ale na tuhle hujdu ho nechci dávat 1)
21:39:03
01.01.2013
ferrari
so 120ckou to bude žrať...tak to osaď tak, ako je osadená prvá komora na EDSR120, to by mohlo byť tvojich 110/170...no a či to nejde zoštelovať? Ja som skeptický, už som pár karbov v rukách mal a jak raz kuckal, tak kuckal...neviem
20:52:11
01.01.2013
bigskoda
Problem je v tom ze trysky z toho karbeca sa mi stratili akosik , a nemam na prvu komoru trysku 115 , ale co som pozeral mal by som 120 trysku , mohla by tam ist? nebude to zrat? To fakt sa to neda zostelovat?
20:45:39
01.01.2013
ferrari
Natryskovanie nechaj pôvodné...ale pochybujem, že zmena osadenia pomôže...to je proste tak, akonáhle raz SEDR kucká, tak kucká...ja mám zánovný SEDR 22/24 (určený ale pre Lady) a takisto kucká...
upraveno 1x, naposled 01.01.2013 20:46:12
20:37:03
01.01.2013
bigskoda
Zdravim , potreboval by som poradit 1 . Mam 105 L a dneska som do nej nahodil karburator rapid 22/24 difuzory. Karburator je vo velmi dobrom stave , (rovna priruba spodna , neprehnute veko). Dal som ho tam preto lebo to je jediny karbec co mam v najlepsom stave . S karbecom som velmi spokojny , lebo startuje studeny na prvu supu na sytic( predtym to islo aj na 3 krat až),a krasne drzi volnobeh presnych 900ot. Natryskoval som ho 1.komora: tryska110/vzdusnik 170; 2.komora:tryska 130/vzdusnik 140.Problem je v tom ze ked sa idem rozbiehat tak troska nejde po plyne , a ked tahle dupnem na pedal tak je tam diera v plyne(nic, nic a uz jede ). Prosim poradte v com je chyba? pretryskovanie?8
Extreme Tyres