Seštelování karburátoru

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 31.12.2012 do 11.01.2013, založil/a KoprAge
řadit dle data
12:24:04
11.01.2013
Pavel P..
jinak jsem na něm najezdil kolem 1000km...
12:23:21
11.01.2013
Pavel P..
-> sep: to máte recht Mařenko....1



-> Lůďa: zbytečně vyhozený peníze, je to ubohá náhrada za SEDR, jednak to neni origo ital ale snad z Brazílie a odlitek strašnej, nazčištěnej, všude optřepy.... no a co se funkčnosti týče tak opravdu zlatej SEDR, má to naopak přívod benzínu, takže tam musí udělat zatáčku na hadici, druhak to má přírubu tenčí než SEDR takže když to trochu přetáhneš tak je hned křivá a jelikož je v přírubě šroub volnoběhu tak je velká pravděpodobnost že se kousne a zalomíš ho... A co mě na tom sralo nejvíc, že to nemá odpojovač volnoběhu, čili když zastavíš na chvíli třeba na 10-15-20minut tak pak musíš startovat s plnym plnem protože se to uleje.... ať jsem ladil volnoběh, zdvih páky akcel. pumpičky a kdesi cosi jak chtěl tak to dělalo pořád. Nehledě na to že natryskování je dobrý tak sotva na 120ku, já mě pořád svíčky bílý jak sníh od chudý směsi. Nechal jsem si proto i vyrobit sadu trysek od p. Čepka jen o jednu nebo dvě řady větší, po namontování to zase bylo extrémně bohatý, musel jsem zase měnit zdvih akceleračky protože se to hltilo při větším šlápnutí na plyn a začlo to žrát víc jak SEDR, tak milej drahej Weber leťěl dohajzlu. Od tý doby jezdim SEDRa a mám klid 1
09:10:31
11.01.2013
MOLSO
-> sep: a ak je to on myslim ze dojem z toho karburatora bol hrozny
08:52:35
11.01.2013
sep
-> Lůďa: :Pavel.P s ním mám dojem jezdil,resp. ho zkoušel..
08:48:41
11.01.2013
Lůďa
Snad nebude vadit když se s dotazem o karburátoru přidám sem. Nemáte prosím někdo zkušenosti s karburátorem viz. tento odkaz:



www.skodateam.cz/Weber_30 _BDIC___sada_na_nahradu_SE DRu/Webshop?idz=161



Zda by to mělo nějaký přínos, co se výkonu týče, nebo spíše zanedbatelný? Děkuju.
12:49:03
06.01.2013
KoprAge
tak to byl predstih...ted to jede pekne..
19:15:48
03.01.2013
ferrari
A tak prečistenie hl. trysky 1. komory je na pár minút...nemusí ísť karbec dole, len víko, aj keď ja Favo motore je karbec dosť vysoko a ide to ťažšie...
17:57:43
03.01.2013
KoprAge
hm hm...zitra zkusim oboje...pevne doufam v kondik..ze by se mi chtelo rozdelavat karbec, se rict neda...zatim vam dekuji kamaradi, zitra pripisnu, na co jsem prisel..
07:12:04
03.01.2013
Vrba
-> KoprAge: Osobne bych to tipl spis na ucpanou hlavni trysku.Zkus nepridávat plynem,ale bez pridávat přímo druhou komorou.Jestli se vyzene do otáček,tak je to hlavní tryska ucpana.
20:26:51
02.01.2013
ferrari
Ak máš kontaktný rozdeľovač...proste kondík na rozdeľovači...vtedy to na voľnobeh ide, ale do otáčok ani nááhodou...
22:34:10
01.01.2013
KoprAge
prerazený kondík?
20:48:41
01.01.2013
ferrari
-> KoprAge: znie to skôr na zaserkanú trysku 1. komory...opatrne vyčisti karbec a ako píšeš Dragon, nehým nastavovacími šróbikmi...a môže byť aj prerazený kondík...
18:39:54
01.01.2013
dragon_cb_cz
-> KoprAge: Pokud jsi spokojený s volnoběhem tak už na ty šrouby nehrabej - těmi ovlivníš jen volnoběh a částečně přechody, nic víc. Udělej základní nastavení předstih+odtrh a pak zkoumej dál...
18:34:00
01.01.2013
KoprAge
me volnobeh drzi krasne, i se s tim rozjedu, ale nedostanu se do otacek...jestli to ma malo vzduchu ci co...
17:21:42
01.01.2013
aceboss
-> Dušan: Vše by mělo být jak má, ale do hlavy mi to nejde. Práve se chystám vše opatrně rozdělat a zjistit zda je tam vše jak má být.

Samotnému je mi jasné že něco musít být špatně když ani volnoběh na teplém motoru neudrží a bez sytiče nejede....



-> ferrari: Přesně tak4
upraveno 1x, naposled 01.01.2013 17:22:17
17:06:36
01.01.2013
ferrari
Chlapci, čo na to povedať? Niečo ste dodrbali...a teraz bude ťažko identifikovať čo, keďže sú to upravované karby, ťažko takto od stola poradiť, ako ho nastaviť...pre začiatok to chce kontrolu predstihu a opticky popozerať, či niečo z karbu nevypadlo (radi vypadávajú záslepky voľnobežných trysiek, sú na ľaveja a pravej strane karbu asi 1 cm pod víkom karbu)...no a možno rozrobiť karbec a vyčistiť, môže byť aj len zaserkaný..
17:05:19
01.01.2013
KoprAge
asi jo, jak mi upravenej prisel, tak jsem ho tam dal...ale auto pul roku stalo, po namontovani karbecu se furt objevovali nejaky problemy, tak jsem zacal hejbat s tema sroubkama...myslel jsem, ze jsem to tim pohnojil...ale at s tim hejbu, jak hejbu, porad se nedari...zkusim ten predstih, ale nevim..
16:24:39
01.01.2013
Dušan
-> aceboss: mas tam vsechny trysky spravne ?
16:14:28
01.01.2013
aceboss
KoprAge 31.12.12 16:33:10 napsal:

Pomoc pánové, mam šáde motor favorit, karbec sedr 32 upravenej od Pitra,

ale kokot jsem si ho asi rozladil těma dvouma šroubkama u plynu..bez sytiče

nechce do otáček, dusí se a semtam jemně třelí do výfuku..Fakt už

nevim..Děkuji pře­dem




Mám přesně ten samej problém. Nově upravený a poskládaný karburátor,ale za boha ho nemohu seřídit. Pokud dám na motor jiný krásně chodí, ale tento též bez sytiče nejde do otáček a motor se dusí.
16:12:21
01.01.2013
Dušan
-> KoprAge: muze byt hodne posunutej predstih a pokud ne tak jestli nechybi nejaka zaslepka na karbeci. Sytic totiz obchazi komplet celej karbec system.
16:06:36
01.01.2013
KoprAge
ja ne, znamej mi serizoval predstih...ze by blbe, muze to byt ono?
18:18:38
31.12.2012
Dušan
ses si jistej ze si nesahal na rozdelovac ?
16:33:10
31.12.2012
KoprAge
Pomoc pánové, mam šáde motor favorit, karbec sedr 32 upravenej od Pitra, ale kokot jsem si ho asi rozladil těma dvouma šroubkama u plynu..bez sytiče nechce do otáček, dusí se a semtam jemně třelí do výfuku..Fakt už nevim..Děkuji předem
Extreme Tyres