skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pomalý dotaz :d
-> m8rinek: to něco takovýho bylo na 5k? nebo se jen origo hlava snížila třeba o 0,5mm?
-> Bucin: pak to chce dát i hlavu pro plochej píst...
kurva ty kroužky je jediný co nám tu v mototechně zbylo :( a kdybych dal i FA písty ?jaký by to mělo dopad na kompresi a motor celkově ?
-> Bucin: me by zas zajimalo, kdyz chci delat motor 140, jak by vychazel k.p. s fabiackejma pistama a zdvihem 78
Jak píšou kluci - před časem jsem to řešil a zjistil jsem, co zde již bylo napsáno 

Nejdou,ty 130 jsou širší.
fa by mělo mít kroužky tenčí
Tak už jsem tady zase ale tentokrát jde o motor :D
Zjistil jsem si že vložky do motoru 130 jsou schodný i s FA,FE jak je to s pístníma kroužkama písty maj sice jiný tvat ale co kroužky daly by se použít z FA do š130 bez výměny pístů?
Zjistil jsem si že vložky do motoru 130 jsou schodný i s FA,FE jak je to s pístníma kroužkama písty maj sice jiný tvat ale co kroužky daly by se použít z FA do š130 bez výměny pístů?