Nastavení motoru škoda 120 po úpravách Lpg

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 19.12.2012 do 29.12.2012, založil/a Exon
řadit dle data
20:50:00
29.12.2012
TechniX
-> vhml: -> MOLSO: kdysi jsem někde v tabulkách viděl že odstředivku to má taky 10°, dále jsem to nezkoumal.. pamatuji si že dříve si to každý cpal na lehce upravený motory.... já to nezkoušel, jen sem to napsal :) jakmile vidím kontaktovej rozdělovač, ihned ho předávám do krabice "sbírka rozdělovačů na hovno" :-) neřeším, sorry za blbost
upraveno 1x, naposled 29.12.2012 20:50:56
13:07:08
28.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 20.12.12 17:55:28: zajimave, ja musel u 130 LPG ladit ventily kazdych 5 tis. km, ten motor na LPG nikdy vice4
13:06:48
28.12.2012
Exon
Co když tam nechám ten podtlakový?
10:29:24
28.12.2012
MOLSO
-> Star LC20: zdrcujíci ránu ! 3
10:28:55
28.12.2012
Star LC20
-> MOLSO: teď jsi zasadil ránu všem tunerům 1
10:14:19
28.12.2012
MOLSO
-> TechniX: keby tam dal ten ten zo 105 tak by by to na LPG celkom ušlo lebo LPG ma rado vacsi predzapal ... inak je na upravene motory prudko nevhodny bez upravy odstredivky. a . ta 880 by bola zas vhodna skor keby to stavia na benzin
10:03:50
28.12.2012
vhml
-> TechniX: doporučit 105tkovej rozdělovač a 880tku v jedný větě je hodně zajímavý :-D
10:01:14
28.12.2012
TechniX
-> Exon: to je daný, aby kvůli většímu tlaku při kompresi nefouklo těsnění, tak je to více staženo.. ale co je podle něj bráno "větším stupni komprese" kdo ví.. já bych to dotáhl přesně tak jako je třeba pro škodu 120LS/GLS na tom nemůžeš nic zkazit....



jo a ještě když tam budeš dávat tu vačku z bmm 254°/254° tak si sežeň kontaktový rozdělovač ze škody 105, nějaký v perfektním stavu bez vůlí a s nevytahanýma pružinkami u odstředivky.. nebo obětuj 2000kč a kup si typ 880 do fáva 136x ETZ
23:41:19
27.12.2012
Exon
Já jen že v knížce od Plška je psáno Při větším stupni komprese se používá větší utahovací moment, cca 7 kpm ale to asi už u tych speciálně upravených motorů....
20:20:51
27.12.2012
TechniX
-> Exon: to nemá nikterak vliv výška hlavy na utahování, utahuješ to na stejný moment a v pořadí tak jako to máš v příručce pro tento daný motor.
12:02:09
23.12.2012
Exon
Ještě dotaz dotahuje víc hlavu když to máte snížené nebo to necháváte na předepasný moment?
18:16:45
20.12.2012
Exon
To ukáže čas jestli vydrží nebo ne. Já jen vím že někteří píší že jim začnou zaklepávat ventily tak za 10 000 což je skoro hned... ale když ještě muj tatík jezdil stou 120 ale bez uprav v originále tak stím motem najezdil přes 80 000 na LPG bez problémů ale pak se cosi vysralo a šel tam druhý motor... :-D
17:55:28
20.12.2012
Bukaj
-> Exon:

Nech bejt, ty hlavy to celkem vydrží - třeba kamarádovi servisuju 130L, kterou má na denní ježdění a jezdí výhradně na LPG - za posledních 50 000km jsem mu jen jednou seřzoval ventily, hlava nikdy nebyla sundavaná (origo z fabriky), auto má najeto cca 130 000, z toho 70 000 na plyn...4

Buď je to o stylu jízdy, nebo je to kus od kusu 6
13:20:28
20.12.2012
Exon
Tak to je jenom taký pokus abych veděl co to udělá.. stejnak ta hlava nespíš brzo odejde kvuli tomu LPG nejsou totiž upravené sedla ventilů....
08:57:44
20.12.2012
minno
-> Nepér: 120 motor po líznutí hlavy o 1 mm nebude mať veľký KP, ja mám o 1,5 mm a mám 9,5:1 ako 120LS.
08:46:36
20.12.2012
vhml
Nemáš lepší tam dát nějakou pořádnou vacku, kdyz uz si davas tu práci s výměnou?
08:42:56
20.12.2012
Nepér
To nejsou žádné brutální úpravy... Každopádně na začátek to udělej podle knížky a uvidíš. A tohle je přesně to, co ti nikdo neřekne, každý motor je jiný a každý si ho odladí jinak podle sebe. Vůle bych nechal takové, jako má 254 vačka ve Favoritu ale ty tam máš litinovou hlavu? Pak bych to ještě porovnal s hodnotami, které má mít Š120. Předstih zatím podle knížky, sice máš dost ubráno na hlavě (kolik by měl být KP?) ale zase dáváš delší vačku a LPG má vyšší OČ. Důležitější je dobře naladit směs ve všech režimech a to nejlíp podle měřící WB-Lambda sondy. Předstih by se měl ladit až nakonec.
upraveno 1x, naposled 20.12.2012 08:43:29
22:58:49
19.12.2012
Exon
Zdravím budu dávat na motor upravovanou hlavu (snížená o 1 mm slícované kanálky a vyleštěné) a potom ještě vačku z fava 254 a karbec ze 130. Otázka jak nastavit předstih, vůle ventilů, odtrh? Nechat to tak jak je to napsané zíkladní nastavení v knížce nebo nekde neco nastavit jinak? Stím předstihem si budu muset nejspíš nejak pohrát... ale co ty vule ventilů? Díky
Extreme Tyres