Fabie 1.4mpi 44kw svicky

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 19.12.2012 do 20.12.2012, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:53:22
20.12.2012
Dušan
-> Jarda: jde to, jen se vyndaji zdvihatka fabia a nastrkaji se tam klasicky treba z facka. Nastelujes vuli a jedes jako za stara. Podle me jak casem klesne tlak oleje tat to muze delat bordel.
18:35:26
20.12.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Dušan: stejny problem, ma navic LPG a dela to LPG i benzin, taky podezrivam hydrostely... nic jineho to delat uz nemuze, nejde to predelat na klasiku, nevim vubec, jak je to v tom bloku resene...
23:08:39
19.12.2012
palinator
-> Dušan:

No vidíš, to bych bejval neřek, když tý směsi se nasává relativně dost málo. Já bych tipoval spíš nějakej vstřik.
23:06:23
19.12.2012
Dušan
-> palinator: vsak to do toho tlaci porad. na volnobeh se kor projevi spatna vule ventilu
22:56:07
19.12.2012
palinator
-> Dušan:

Při volnoběhu?!9
22:51:39
19.12.2012
Dušan
S tim cukanim na Fabce bojuju taky. Nedela to klapka ani zapalovaci lista. Podle me v tom ma prsty nekterej hydrostel a nedostatecne otevreny ventil.
22:51:38
19.12.2012
Kuladmin
-> Qatro: Jo vidis tim bych to na jare mohl taky zkusit prikrmovat :) alespon se to trosku procisti.

Je to takovy neprijemny trhani je to citi i ve volantu a interieru.
upraveno 1x, naposled 19.12.2012 22:52:19
22:48:34
19.12.2012
Qatro
-> Kuladmin: toš mi to třeba tak na fábce dělá a svíčkama to určitě neni. Na zahřátý motor to lehce cuká ale už to tak je cca 40tkm a pohoda. Jediná změna byla když sem dal etanol v poměru 1:1. Problém zmizel.
22:45:19
19.12.2012
malybobicek
z vlastní zkušenosti mohu říct, že je poznat v rapidovi brisky a NGK 4
22:44:34
19.12.2012
Dušan
ty NGKcka jsou totiz do hodne VW motoru vcetne 1.8T :) Kazdopane na oteytovani zda je to svickama staci koupit klasicky brisky na klasicky Facko za 35Kc/ks
22:35:27
19.12.2012
palinator
-> Kuladmin:

Vectra nám občas vynechává taky a to jsou tam svíce značkový, já bych to moc neřešil... I když kvůli zapalování mi u Škodovky letí dost výkonu i benzínu do riti, taky mi vynechává. A taky mám Brisky, měl jsem klasiku a teď mám ty s tenkou elektrodou co jsou určený na LPG (byť na něj nejezdim) a je to stejný. Nevěřim, že by to NGK vyřešily. Nový měděný kabely taky nepomohly.
22:28:16
19.12.2012
Kuladmin
-> palinator: Tak vis jak brisky no... ja mam ve felde ngkcka predtim jsem je tam mel taky a sakra dlouho ze uz nemely skoro ani kontakt ale makaj naprosto precizne tak jsme myslel ze je tam dam taky.

Pak me hold napada ta lista nebo jeste mozna vstriky no. Je to jen na volnobeh a za tepla kdyz klesnou otacky jinak to funguje normalne.
22:26:07
19.12.2012
palinator
-> Kuladmin:

Nevěřim že to bude svíčkama.
22:26:02
19.12.2012
malybobicek
jj ty ngk jsou jednnobody, nebo Bosch FR78 čtyřbodové, cena kolem 120 za kus
22:20:56
19.12.2012
Kuladmin
Auu tam asi neni nejaka levnejsi varianta od NGK coz? (Se majitely nebude libit cena). A rikam dobre ze jsou jednobodovy? A treba od brisku tam ale patri 3 bodovy je to tak? Co treba jeste bosch svicky?

Ted tam jsou defakto nove (par stovek km) brisky 3 bodove (znaceni ted nevim) a pri ohratem motoru na volnobech je obcas citit skubnuti a vynechani. Tak bych tam chcel dat neco kvalitnejsiho. Snad to nebude zapalovaci listou.
upraveno 1x, naposled 19.12.2012 22:25:58
22:15:39
19.12.2012
malybobicek
NGK PFR6Q nebo V-line 37
22:06:02
19.12.2012
Kuladmin
Prosim pekne jake svicky od firmy NGK patri do fabie 1.4 Mpi 44kW? Mam v tom nejaky gulas a potreboval bych to ujasnit. Dik predem.
Extreme Tyres