-> MOLSO: To se mi úplně nezdá, ten LS píst má vrchlík vysoký 1.5 mm, což by odpovídalo (hlava 120L snížená o 1.5mm má dát kompresi 9.5, stejně jako LS) pokud by o 1.5mm byl vyšší celý píst, ne jen vrchlík. A navíc ta LS hlava má to profrézování. Takže nějaký rozdíl tam být musí.
EDIT: I Cedrych píše, že ta hlava je nižší.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 120ls
-> dragon_cb_cz: hlavy su výškovo rovnaké a kompresia je nahnana vypuklymi piestami 

Když už se tu otevřelo téma 120LS, tak se taky přidám se svým dotazem - nevíte někdo přesný rozdíl mezi hlavou 120L a 120LS? Je mi jasné, že LSová má vybrání pro vypouklé písty, ale někde musí nahnat tu kompresi - tzn předpokládám je nižší? O kolik?
Ptám se protože na LS spodek půjde původně L hlava s profrézovanými bombíry, tak o kolik jí líznout abych se dostal na výchozí LS kompresi? Nebo je tam ještě nějaký další rozdíl a takhle jednoduché to není?
EDIT: pokud je rozdíl jen ve výšce, tak ten si můžu změřit, novou hlavu mám L i LS.
Ptám se protože na LS spodek půjde původně L hlava s profrézovanými bombíry, tak o kolik jí líznout abych se dostal na výchozí LS kompresi? Nebo je tam ještě nějaký další rozdíl a takhle jednoduché to není?
EDIT: pokud je rozdíl jen ve výšce, tak ten si můžu změřit, novou hlavu mám L i LS.
-> dragon_cb_cz: ale prd, ale neznalej neví... Já bych třeba u nový hlavy vodítka nedělal, ale jen ofrézoval vršky pro nasazení gufer...
-> m8rinek: No jo, hnidopichu... že ty jsi raději nešel studovat práva 

-> dragon_cb_cz: výměna vodítek = profrézování hlavy, protože ta žádná vložená vodítka nemá ;) a ta úprava na gufera je už implicitně na každém vodítku ;).
-> dragon_cb_cz: To by se mi taky celkem i líbilo..
-> Jozka: To je fakt hrozná raketa... mě se teď hlava bude dělat, tak to zjistím nejlepším možným způsobem (vyúčtování) tak pak můžu dát vědět. Ale co se tak pamatuju tak srovnání/snížení, výměna vodítek, úprava na gufera, tvrdý sedla a profrézování bombírů (hlava je původně L a půjde na LS motor) by mělo stát asi 2600 Kč.
-> dragon_cb_cz: Poslední moje info je bohužel značně starý - za hlavu 110LS jsem dal 3500 cca před 10ti lety - i s poštovným a hlavou jako takovou. Jak jsem psal, snad mě chtěli jen odradit - ale já se nenechal

-> Jozka: Cena se pohybuje pokud vím 1500-2500. Většina informací co mám není 100% aktuální, ale víc než těch 2500 by to být nemělo...
-> m8rinek: Jsem si též myslel.. když v GB to vyjde na nějakých 200 Lstg.
-> Jozka: To je docela ranec... to bych asi svedl značně levněji... Zjistím...
-> m8rinek: Tak to nech být, mě totiž to zadání v tématu připomnělo moje požadavky na motor, který už mi jistí specialisté skládají celou věčnost - a že se jim do hlavy moc nechtělo, tak mě "strašili" 6ti tisícema KáČé jen za hlavu na natural.
-> Jozka: bych musel zjistit, nikdy jsem to neřešil najednou, ale vždy to bylo po částech a ještě v neseriovém provedení...
Druhá věc je třeba to, že na vsazení tvrdejch sedel to chce hodně podchladit a k tekutýmu dusíku je přístup leda přes hodnou paní kožařku :D.
Druhá věc je třeba to, že na vsazení tvrdejch sedel to chce hodně podchladit a k tekutýmu dusíku je přístup leda přes hodnou paní kožařku :D.
-> m8rinek: Pro zajímavost, kolik si tvůj odborník bere za repasi hlávky - srovnání, úprava na natural, výměnu ventilů atd.. Kvůli porovnání, třeba SZ.
V jakym stavu je motor? Komplet, nebo rozebraný očištěný? Pokud by byl holý blok a všechny zásadní komponenty, tak bych se do toho klidně v mezičase pustil. Přestavbu hlavy zadávám odborníkoj, můj poslední motor je zde skoda110r.eu/?page=praxe.
..
Nicméně pokud se jedná o zaolejovanou kouli, tak na tu nemám v zimě prostor ji čistit a upřímně ani chuť...
Nicméně pokud se jedná o zaolejovanou kouli, tak na tu nemám v zimě prostor ji čistit a upřímně ani chuť...
Zdravím, kdo poradí, kde nechat zgenerálkovat motor? Mám jetý motor 120L a novou sadu vložek a pístů na 120LS + nutnost dodělat vše ostatní. K motoru mám novou hlavu 120LS, jen hlavu bez příslušenství + novou sadu ventilů. Kde nechat postavit hlavu? Chtěl bych ji na natural + gufera na ventily. Nejde mi o zavodní upravy, jen kvalitně postaveny motor pro moje M.Dik