Problém s volnoběhem motoru

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 18.11.2012 do 20.11.2012, založil/a cupan
řadit dle data
20:26:10
20.11.2012
cupan
Minik03 19.11.12 22:00:51 napsal:

→ darabos: Asi tak, je potreba milionkrat sundat karbec a

zase zadelat a ladit dorazy klapek. A spoustu dalsich veci… Neni to uplne

sranda, stavet takovehle veci 6
v neděli jsem ho sundaval 15x !!!!!
22:08:05
19.11.2012
Minik03
-> palinator: jenze struna pruzi, jako nouzove reseni prosim, ale jinak...
22:04:44
19.11.2012
palinator
-> Minik03:

Přiotevřít to zkrácenou strunou... 47
upraveno 1x, naposled 19.11.2012 22:05:09
22:00:51
19.11.2012
Minik03
-> darabos: Asi tak, je potreba milionkrat sundat karbec a zase zadelat a ladit dorazy klapek. A spoustu dalsich veci... Neni to uplne sranda, stavet takovehle veci 6
21:55:41
19.11.2012
darabos
Mne sa zatial nikdy nepodarilo nastavit volnobeh na sedr-i s ostrou vackou nad 290 bez toho, aby som trosku pootvoril klapy. Myslim dorazy klapiek. Mozno som mal blbe karbece neviem, ale na 120-ke to bezal v pohode, prehodil som na druhy motor a vtedy zacal prejavovat znamky volnobehu, ked srob pridavneho vzduchu uz skoro vypadol zo zavitu.
20:41:40
19.11.2012
RomanTyle
tak zkus volnoběžné trysky vyndat postupně a na toč to bez nich uvidíš co to udělá
18:23:48
19.11.2012
cupan
ok zkoušel jsem dávat a zvětšovat trysky v karburátoru a trošku to pomohlo, ale stejně musí bejt otevřená klapka jinak se to na volnoběh neudrží
18:01:34
19.11.2012
vhml
-> cupan: zahodit sedr a dát karburátor k vačce rozumější. Dost možná už budeš limitovanej průměrama volnoběžnejch kanálů.



Já jezdím na vačce kolem 300 stupňů volnoběh 1300-1400. Je-li zima, tj 10 a méně zvedám na 1500 protože to jinak jde jak když se sype pytel hoven...
17:54:37
19.11.2012
RomanTyle
to samé vačka 282 a serie karbec zatím volnoběh taky nejde vůbec nastavit jenom přes strunu tak že je klapka lehce otevřena aby aspoň byl volnoběh motor po go najeto cca 1500 karbec to prostě nestíha plnit taky budu dávat webra aby to stačilo na plnit holt u závodního motoru musíme se vším počítat
17:38:43
19.11.2012
cupan
1500 mi stačí, ale jak toho docílit ?
23:45:33
18.11.2012
Minik03
-> cupan: když budeš hodně dlouho laborovat tak se dostaneš na 1500, min ani omylem. 2 Nejostrejsi vacka jezditelna v provozu je 280/280. Ale i tam pocitej tak s 1200
22:49:10
18.11.2012
cupan
myslel, jsem že se dá naladit 1000-1200ot na volnobech v pohodě. Ale nejde to. A to že zabírá ve vysokých otáčkách to vím a tak se chová.
22:45:58
18.11.2012
cupan
tak zatím jsem ve fázi ladění, najel jsem tak 2km. A ten volnoběch mě štve. Stím jsem nepočítal a nevěděl to.
22:42:07
18.11.2012
Markop
-> cupan: U těchto vaček dochází při nízkých otáčkách k silnému vyfukování směsi zase ven z válců přes sací ventily do sání. Takový motor běží na volnoběh nepravidelně, případně vůbec. Neseřídíš u toho sériové volnoběžné otáčky ani omylem. Musí být výrazně větší. Navíc, je ti jasný, že takový motor táhne jen ve vysokých otáčkách?
22:39:43
18.11.2012
OndraKrupi
-> cupan: ano, prostě to tak je, otázka je na co je ti takhle stavěnej motor na cesty..?
22:36:41
18.11.2012
cupan
Jo vim. Řešim pouze volnoběh a s volnoběhem cca 2000ot jsem nepočítal. To se fakt stim nedá nic dělat ?? jedině dát jinou vačku ??
22:27:54
18.11.2012
OndraKrupi
-> cupan: víš vůbec proč se do aut dávají ostré vačky?
22:26:44
18.11.2012
cupan
promin, asi jsem natvrdlej, ale jak to myslíš ??
22:19:29
18.11.2012
m8rinek
-> cupan: přeci nemůžeš v běžnym provozu jezdit s vačkou 300/300... Ono i zaklopit to sedrem je silný refrém....
22:13:25
18.11.2012
cupan
tak že to opravdu nejde naladit na cca 1000 - 1200ot ??? a v karburátoru není chyba ??? přeci nemůžu v běžným provozu jezdit s volnoběhem 2000ot 4
21:30:49
18.11.2012
Mil@n
No s tím nic neuděláš,způsobuje to ta vačka4
21:23:11
18.11.2012
cupan
Zdravým všechny, postavil jsem motor do rapida. Je to blok favorit, hlava felicie snížená a vyleštěný kanály, ostrá vačka 300/300, Dlouhé výfukové svody. Mám originál repasovaný karburátor ze š130 a nejde vůbec na tomhle motoru naštelovat volnoběh. Jak netočí cca 2000ot tak chcípne. Na originál motoru vše na karburátoru fungovalo. Mám dát větší trysky do karburátoru ??
Extreme Tyres