skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor původem 135gli
-> rsvancara: To jo, ale 135ky měly být na bezolovo všechny - i těch pár co se jich dostalo do zadohrabů.
-> dragon_cb_cz: to platí pro favority (motor v předu) :-)
Motor v GLi je stejný jako 135tka, jen hlava musí být na bezolovo.
Motor v GLi je stejný jako 135tka, jen hlava musí být na bezolovo.
-> Gryzly: Asi jsem se blbě vyspal - ale fakt jsem si to myslel
Beru samozřejmě zpět...

-> Gryzly: 135 to značení osmičkou neměly, protože tvrdá sedla byly na hlavách od začátku výroby...
-> Akasa: Vyfot to číslo detailněji. Za tim napisem 135 není osmička?
Jinak se ten motor lišil už maximálně jen tím, že na sacím potrubí bylo našroubované čidlo teploty. Jinak je ten motor stejnej.
Jinak se ten motor lišil už maximálně jen tím, že na sacím potrubí bylo našroubované čidlo teploty. Jinak je ten motor stejnej.
Mám otázku, je ten motor v něčem odlišný od klasické 135tky? (kdyz nepočítám jiný karburátor a výfuk), Koupil jsem škodovku a v něm byla 135tka původně prý stříkačka na vývoz, bohužel předělaná na karburátor. Výfuk s katem také nemám ale možná ho ještě seženu. Měl by o to někdo zájem? Jestli ano, nejraději bych ho vyměnil za pěknou 136 (ne favorit) nebo motor fabia