8kanálová litina

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 16.11.2012 do 16.11.2012, založil/a Toušík
řadit dle data
21:07:29
16.11.2012
jourin
-> Toušík: jo jo jsou to jiny bloky, ale origo 130RS asi nesezenes a kdyz sezenes tak do nej asi nesezenes solidni kliku :-( hlava ale nastesti pasuje na 130L
21:02:01
16.11.2012
Toušík
-> jourin: Pokud to chápu správně tak v prostředku mezi vložkama jsou je mezera? A jaké se na to používají bloky to je na každou hlavu jinej?
20:50:17
16.11.2012
jourin
-> Toušík: No kdyz se podivas na hlavu ze 130RS ze strany spalovaku tak ma mezi valcema stejne mezery, 120S ma prostredni mezeru (mezi druhym a tretim valcem) vetsi



nekde na webu to nekdo popisoval takhle :-)

120 S OO OO

130RS OOOO



:-)
20:46:48
16.11.2012
Toušík
-> vhml: To nepochopíš :D Jinak díky za rady ale prozatím nevím stejně nic. Například jaké hlavy čísla hledat atd..



-> TTomas: Do písku už nejedu i když jsem to v plánu měl ale jedou tam jiný borci.



-> jourin: Ještě nerozumím některý motory jsou shodné Sko a RSa ne? Měl jsem za to že hlava na RS byla právě i na Sku.
20:31:27
16.11.2012
jourin
-> vhml:



na dobrym motoru je to hodne penez za hodne muziky :-) 140 koni neni problem :)
20:27:10
16.11.2012
jourin
Dlouho jsem si myslel ze se to da poslehlive poznat podle cisla odlitku :-) ale pak jsem koupil neupravovanou hlavu na 130RS a mela cislo ze 120S :-)



Jinak nejlepe to poznas kdyz ji sundat podle velikosti spalovaku a taky podle roztece... muzes mit i hlavu 1289 ccm s rozteci pro 120S :-)



Tvar sani nema vliv na tvar kanalu, ale existujou vsechny kanaly hranaty, vsechny kulaty, saci kulaty a vyfukovy hranty, saci i vyfukovy hranaty ale vyvlozkovany na kulaty :)



Jinak nejdulezitejsi je aby hlava nebyla moc snizovana, uz si presne nepamatuju na kolik, ale myslim ze Cepek varaval pred tim aby se na zavodni auto davala hlava snizena pod tloustku 6 mm ty dosedci hrany
upraveno 1x, naposled 16.11.2012 20:30:26
11:28:08
16.11.2012
TTomas
-> Toušík: Vsadim se, ze do Pisku:)
11:21:54
16.11.2012
m8rinek
-> vhml: kulatý, ale nejsou homologovaný...
11:16:41
16.11.2012
vhml
Jediný co o tom vím je, že byly sací kanály hranatý a kulatý. Jinak mi celá 8k litina připadá jako hodně peněz za málo muziky v honbě za originalitou.
10:53:48
16.11.2012
djmaso
-> Toušík: no na autě to poznáš asi blbě , díky dvořivosti českého národa
10:51:45
16.11.2012
Toušík
-> m8rinek: A je po prdeli :D
10:51:44
16.11.2012
m8rinek
-> djmaso: to je to nejmenší... Třeba moje 1150 ho má :P
10:48:11
16.11.2012
djmaso
a není to taky v rozdílu že 1150 nemá jako 1289 přívody vody přímo od vodní pumpy do hlavy?
10:40:59
16.11.2012
m8rinek
-> Toušík: Kam jedeš pro hlavu? :oO Litina pro 1150 a 120s má jiné číslo.
10:39:47
16.11.2012
Toušík
Popřípadě pokud by jste sem dali nějaké fotky s popisem bylo by to super!!
10:39:21
16.11.2012
Toušík
Ahoj omlouvám se možná to zakládám zbytečně a někde to tu je, ale potřeboval bych do zítra zjistit jak na složeném motoru poznám :

8 Kanálová litina :

1150

1289

A tvar kanálů byl také rozdílnej u sání přes hlavu a u rovného? Lze poznat na složeném motoru?Lze popřípadě z rovného předělat přes hlavu?
Extreme Tyres